1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem via internet besteld hebt, kan je hem nog wel cancelen hoor, maar dan moet je misschien wat kosten betalen voor die koerier. Maar Vodafone is top, je hebt overal perfect bereik:)

Heb zelf nu Hi, en heb soms zelfs thuis slecht bereik :mad:

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hier iig overal bereik (Woon @ Randstad), en mijn tegoed gaat een stuk minder snel op dan voorheen. Daarnaast vind ik het ook wel netjes dat je direct kunt opvragen hoeveel tegoed je nog hebt en hoe hoog je rekening is zonder een vertraging van een week. :)

"Vodafone werkt aan de verbetering van haar systeem, daardoor wordt uw tegoed weergeven met een vertraging van minimaal 8 weken" :emo:

3. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik het toch gewoon hou bij mijn samsung u600 met vodafone:)

4. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    He furies...ff een vraagje.

Had jij je abbo bij orange met de g600 op internet besteld? zo ja, hoelang duurde het voordat je hem had.

Heb nu namelijk bij vodafone online besteld alleen ze hebben de u600 niet op voorraad en ik ben van plan niet te lang te wachten dus als het nog meer als 3 dagen duurt overweeg ik de g600 te nemen met orange abbo.

5. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Hi zit op het KPN netwerk en je kan nou niet echt zeggen dat KPN een slecht netwerk heeft. Zelf nog geen problemen gehad met Hi alleen zijn de rekeningen erg onduidelijk..

6. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zijn er een toch een hoop plekken waar je met kpn geen bereik hebt. Vaak heb je daar met vodafone wel bereik, maar het gebeurt ook andersom.

7. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    G600 nu 17,95 bij hi!

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met elke provider vol bereik. Dus daar hoef ik, als ik een provider kies, geen rekening mee te houden. Persoonlijk herinner ik me orange als 1 onoverzichtelijk, 2 totaal niet transparant en 3 als duur. Mooi dat ze, naar jouw zeggen wat aan die transparantie hebben gedaan. Helaas hoor ik nog zat klachten over de betaalbaarheid, onoverzichtelijkheid en klantenservice van Orange. Klachten over hun abonnementen en veel over hun prepaid diensten. Want dat is echt om te huilen.

Ik heb compleet andere ervaringen met Orange dan jij hebt kennelijk. Ik reageer hier ook op omdat ik andere mensen in ieder geval ook een andere kant van het verhaal wil laten horen. Zodat ze beter kunnen oordelen of ze met Orange of een andere provider in zee gaan als ze een abonnement afsluiten. Zelf ben ik abonnement af, en werk ik ook niet bij T-mobile, hi of Vodafone ;). Mooi dat jij goede ervaringen hebt met Orange, zo hoort het, ik wou alleen even benadrukken dat niet iedereen dit heeft.

9. berenscheet

berenscheet Guest

comboprijs 110 euro:9.

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Help! 8]

Zojuist de halve stad afgeweest voor een nieuwe phone. Ik wil graag een degelijke telefoon met goede camera en muziekopties icm een abbonement. Nu viel mijn oog op de G600 van samsung en de K810i van sony. Welke van deze nou de beste is, is mij nog altijd niet duidelijk. Wel vind ik de samsung duidelijk mooier.

Van dat abbo geouwehoer wordt ik echt niet goed, in elke winkel beweren ze weer wat anders en maken ze alle concurrentie zwart.

Heeft iemand een goed advies voor mij?

http://shop.hi.nl/hi/RAPRD/Samsung-G600/TSAG600bl.html#
    deze aanbieding kwam ik net tegen en lijkt mij ideaal. Ook ben ik van plan om zo'n "onbeperkt smsen voor €9,95 per maand" er bij te doen en wil ik een goede verzekering. Iemand ervaring met dit soort verzekeringen? Voor 10 euro zeggen ze een verzekering te hebben die alle val/water schade etc vergoed en zelfs tegen diefstal is ie verzekerd.
    Klinkt goed toch?

help |:)

11. berenscheet

berenscheet Guest

hier een code voor sony-ericsson om bij je service menu te komen:9 (vrij onnuttig maar wel leuk om te kijken of je foon simlock vrij is of je flitser af laten gaan zonder dat je een foto maakt.)
    rechts, *, links, links, *, links, *.

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung d900i heeft nu ook en kapot scherm, weet iemand hoe je met garantie zit? Krijg ik meteen een nieuwe als ik hem wegbreng of wordt hij gerepareerd?

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb al de hele middag last van een irritant kut probleem.
    Ik heb een hi25 abbonement, en heb zo nu en dan geen netwerktoegang. Eigenlijk meer dan dat ik wel op het netwerk zit.

Dit is ernom irritant, want ik kan niet altijd bellen wanneer ik wil.
    Hoe kan ik dit veranderen?

14. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb t zelfde probleem ook geen netwerktoegang

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    comboprijs?

16. berenscheet

berenscheet Guest

als je verder kijkt bij hi 20, hi 25, hi 30 voor dat toestel zie je dat je aan het begin een prijs moet betalen en bij hi 20 moet je aan het begin 110 euro betalen (staat onder combi prijs/combo prijs). en dan bij hi 25 heb je 0 euro maar daar telt die aanbieding weer niet:9.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2007
  17. berenscheet

berenscheet Guest

ligt eraan of je hem hebt verzekerd..anders is het nieuwe halen

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een HI20 abonnement betaal je 110 euro. Denk dat hij dat bedoeld.

/edit: te laat

19. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen.

Ik heb dus laatst de samsung u600 gekocht alleen ik heb een probleempje.
    Als je naar het menu gaat dan zie je een icoontje met mp3.

En ik heb dus een 2 gb kaartje aangeschaft en heb er muziek opgezet alleen nu staat de muziek niet bij mp3 maar bij geheugenkaart in de map mijn bestanden.

Hoe krijg ik alle muziek naar de mp3 map toe?

Groeten megatoom

20. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je bij een SGH-E390instelt dat als er iets wordt opgenomen of als er een foto wordt gemaakt dat dat dan automatisch op de geheugenkaart wordt gesaved en dus niet op de sim/telefoon zelf? Ik had het eerst voor elkaar gekregen maar nou weet ik bij god niet meer hoe ik het weer kan instellen.

Laatst bewerkt: 23 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina