1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb sinds vandaag de nieuwe K850i :) Erg fijne telefoon vind ik tot zover! Heeft er hier iemand een goede site met gratis software? O-)

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar moet je nou bij al die hoge prijzen nog een verplicht abbo nemen?

3. Dayuum

Dayuum Guest

Hoefde hij geen invoerrechten te betalen?

4. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een iPhone laten meenemen uit de VS en als je hem gewoon niet aangeeft hoef je verder geen toeslagen te betalen. De douane controleert tegenwoordig niet zo fanatiek meer als vroeger dus dat komt wel goed zolang je geen grote ladingen meeneemt.

Voor de rest een top telefoon voor een topprijs(300 euro voor betaald incl. BTW namelijk) en wil echt geen nieuwe meer. Hoop dat de gPhone gaat floppen anders wil ik die waarschijnlijk ook weer hebben :mad: Ben gadgetgeil.

Mja zitten paar kleine minpuntjes aan die in vergelijking tot de voordelen getolereerd kunnen worden.

(minpuntjes: geen licht, wel camera geen videomodus.)

Oja en je kan er ook mee bellen in NL ;) in principe met alle gewone simkaarten van alle providers :)

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    doos heeft ie klein gemaakt, en boekjes verspreid over zn broekzakken in zn koffer en dat checken ze nooit.
    iphone gewoon in zn zak gedaan.

6. Vincant

Vincant KriepKriep!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de iPhone eigenlijks in Nederland? Ik vind em wel erg vet, maar heb geen zin om hem ergens anders vandaan te halen eigenlijks, wil hem gewoon in Nederland kopen wanneer die uit is.
    Dus als iemand het weet, alvast bedankt ;)

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je de Duitse prijzen al gezien Vincant?

€400,- bij aanschaf.. En dan nog een abonnement van minimaal 50 euro per maand, waar je 100 belminuten krijgt en 40 smsjes. Dat is belachelijk weinig voor die 50 euro. :emo:

8. Vincant

Vincant KriepKriep!

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, dat is wel balen.
    Ik vind het geen probleem om 400 euro te betalen bij aanschaf, maar ik wil wel graag Hi houden, en dat is waarschijnlijk niet mogelijk?
    Denk niet dat hij via Hi verkocht zal worden, zal hier denk ik dan ook wel T-Mobile worden, of Orange oid.

9. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb geen idee hoe dat hier verkocht gaat worden. Het zou mij niet verbazen dat je het abonnement in de winkel moet ondertekenen, aangezien er in de USA zoveel misbruik van wordt gemaakt.

Maar mocht je iemand kennen die naar Amerika gaat, kun je hem voor 275 euro laten meenemen, en dan "Jailbreaken" (Werkend krijgen op het Nederlandse Telefoon netwerk)

10. Vincant

Vincant KriepKriep!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Jailbreaken heb ik inderdaad op internet gelezen. Ken helaas niet iemand die binnenkort naar USA gaat helaas.
    Moet je in Duitsland ondertekenen? Of zou ik hem daar wel gewoon kunnen kopen zonder dat abbonoment te moeten ondertekenen?
    Want ik heb wel paar vrienden met rijbewijs, die het fantastisch vinden om even te rijden :9, dus misschien is dat wel mogelijk :).

11. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Mja, dat is dus even afwachten!

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Zoiets ben ik ook van plan! Oude oppas waar we nog contact mee hebben is stewarddess :) Het lijkt me ook een super chille pda-agenda ding voor school want ik vergeet me agenda ALTIJD (ik heb er volgens mij zelfs ook geen) en me mobiel daar in tegen heb ik altijd mee. Maar die agenda fuctie daar was toch iets mee ofzo?

13. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Nope! Op de iphone doet de agenda het prima. Op de Ipod Touch niet. ;)

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gsmtrack.nl/ verkoopt al geimporteerde iphones, stond laatst in iedere krant. 199,- voor de telefoon + verplichte vodafone 35 per maand. Scheelt dus 200,-, en je krijgt er gewoon een fatsoenlijk abbonement bij. Prepaid zijn ze er volgens mij niet.

15. Vincant

Vincant KriepKriep!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar iemand die weet wanneer de iPhone in Nederland gereleased word? :)

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    En...? :)
    Wil deze telefoon ook gaan bestellen, aangezien ik een hoop positieve dingen hoor.
    Zit alleen te twijfelen tussen een HI of Vodafone abbo...

Ik wil namelijk nog extra op mijn bundel de Zorgeloos Sms shit die beide providers aanbieden.
    Bij Vodafone ben ik dan 28 Euro per maand kwijt.

Hi bied ongeveer hetzelfde aan, en ben ik de eerste twaalf maanden 14, 95 kwijt ! Dit abbonoment zal dus het eersje jaar 14, 95 kosten maar daarna overgaan naar 25 euro per maand.
    Ook moet ik daarbij dan nog 9,95 afrekenen per maand. Moet ik deze op het abbonoment optellen?
    Want dit is bij HI niet zo duidelijk te zien als bij Vodafone wat ik nu precies betaal.

Ik hoop dat men hier mij mee kan helpen, aangezien dit ook mijn eerste telefoon met abbonoment word.

Wat is wijsheid?

*
    Wat betalen andere mensen hier per maand voor deze telefoon? Aangezien er hier een aantal rondlopen met deze tel :)

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vodafone heeft hun eigen tekentje erop wat de telefoon helemaal verneukt vind ik. Alleen daarom al zou ik voor hi gaan, heb trouwens ook hi bij een e900.

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, even goed kijken wat goedkoper is. Als het allebei ongeveer even duur is, zou ik voor vodafone gaan. Ik heb zelf hi, en vind de service veel slechter dan die van vodafone. Ik heb zelfs op sommige plaatsen nauwelijks bereik, dat vind ik toch niet moeten kunnen in Nederland...

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar echt helemaal geen probleem mee.

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Kingof360

Weet je dit zeker? Dat er een vodafone logo op de telefoon komt te staan?
    En zojah, waar verschijnt deze dan op?!
    Een kameraad heeft de U600 met vodafone abbo, en heeft dit niet.

@ Biba

Ga denk ik ook voor Vodafone. Heb daar nu prepaid van, en heb altijd bereik.
    Ook op plaatsen waar andere mensen met hun providers problemen hebben.
    Na goed rond zoeken, lijkt mij mijn eerste prijs beschrijving ook de goedkoopste voor mij.

28 euro per maand kwijt, maar daarvoor gratis sms'n zoveel als ik wil en 150 belminuten.
    Daarbij dus de telefoon :)

Mensen met een andere mening?

Verder heb ik wel al een 2 Gig geheugenkaartje besteld, zodat ik die alvast op zak heb.
    Telefoon ga ik morgen bestellen... Zo nog even overleggen thuis.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina