1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    @kingof360:

    dat deden ze vroeg wel, maar laatste tijd zie je dat steeds minder. heb zelf de u600 met vodafone en heb geen tekentje.

    verder zou ik idd vanwegen de service van vodafone voor vodafone gaan. je hebt (mits je telefoon dat trekt) zo'n beetje overal ter wereld bereik. en als je in het buitenland zit switcht ie meteen om naar de lokale vodafone.
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik woon in Gelderdland, ongeveer 20km vanaf Duitsland, en ik heb thuis vaak gewoon matig bereik. SMSen lukt altijd wel, maar bellen met 1 bar gaat vaak moeizaam, en soms wordt zelfs de hele verbinding afgekapt:mad: Verder heb ik nergens last van hoor, maar dat vind ik toch wel een nadeel van hi. Ook krijg ik nu rekeningen waarbij ik het volle abbo moet betalen, terwijl ik toch echt 2 jaar 8€ korting per maand zou krijgen... Beetje slordige fout van hun kant.

    @ mystery X: Als je zeker weet dat je onbeperkt kan SMSen is het echt een prima keus! Vodafone is top, en die telefoon is echt heel nice! Je moet trouwens wel een beetje uitkijken met t platte schermpje van je telefoon, het is best een breekbaar ding. Je kan voor de zekerheid eventueel een verzekering afsluiten, dan kan die gestolen worden, kapot gaan of whatever, en dan krijg je toch een neiuwe :)
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Onbeperkt SMS is tot 1000 smsjes per maand :)
    Aangezien ik nu bij mijn Prepaid kaart ook gebruik maak van Vodafone Blox weet ik wat ik ervan kan verwachten...
    Werkt gewoon perfect :)

    Verder zal ik eens kijken wat zo'n verzekering kost. Is toch weer 6 euro op die 28 euro per maand extra.
    Het begint dan toch wel duur abbotje te worden.
    Verder word dit mijn 3e telefoon pas!! Mijn 1e ben ik op een domme manier kwijt geraakt en mijn 2e die ik nu nog heb, heeft op wat lichte beschadingen na totaal niets.

    Denk dat ik met deze telefoon dus ook wel goed omzal gaan! ;)

    Ben eerder bang voor krassen op het scherm of iets dergelijks...
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben inmiddels echt verliefd geworden op mn nieuwe K850i :+ Heerlijk toestel, lekkere OS en lekkere camera.
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net uitgemaakt met mijn SE W800i. Ik kan alleen nog geen nieuwe liefde vinden.
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    :+

    Voor mensen met Symbian als OS: www.mobilesmania.com

    is een forum, staat echt álles op. Games, apps enz
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zal vanmiddag mijn Samsung G600 ontvangen :) !
    Daarbij heb ik al een 2 Gig memory cardje besteld.
    Nu is mijn vraag of iemand ervaringen heeft met een screen protector...
    Hij is namelijk hier te koop, maar voor 15 euro.
    Weet iemand of deze echt functioneel is?
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi! :) Het is echt een hele relaxte telefoon. Ik weet eigenlijk niet of zo'n screenprotector echt werkt, als je gewoon nooit je sleutels en je telefoon in dezelfde broekzak stopt krijg je er heus niet zo veel krassen op hoor. Ik ken eigenlijk niemand die dat op z'n tel heeft.
     
  9. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey, heeft iemand hier ervaring met de motorola RAZR2 V8?
    M'n abo loopt over n maandje af en ik zit nu te twijfelen tussen de samsung g600 en deze.. T-mobile heeft nu een zeer mooie aanbieding voor de g600 (eerste jaar 9.75 daarna 19.95 + 2gb sd kaartje erbij) Maar qua design wil ik toch liever de v8..( heb nu zelf ook de RAZR v3 dus:))
    Alvast bedankt:b:
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Iemand hier ook problemen met het ontvangen van smsjes? Ik heb sinds 2 weken een Hi abbo, maar ontvang de helft van mijn smsjes niet:confused:
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn, heerlijk telefoontje... :)
    Ben er erg blij mee... Nu meer bezig geweest met het sms'n van mijn nieuwe nummer naar alle mensen dan dat ik de telefoon heb kunnen bekijken :9

    Wat een camera ook. Nu mijn 2 Gig kaartje al flink vol gegooid met muziek... Kan ik nu lekker relaxt naar Sittard reizen :)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb een screenprotector op m'n Nokia N73 zitten. Ding was €8,- en werkt perfect!
     
  13. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heb de zelfde en vind hem ook echt super. Heb hem vanaf de eerste dag en nog geen problemen mee gehad. Ikzelf gebruik een classy leren hoesje. Maar de telefoon wat groter maar daardoor is ie wel goed beschermt.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    niet met de RAZR2 V8, maar wel met de RAZR V3X, vond het een hele mooie telefoon maar de software was gewoon kut! als je bv door een menu aan het scrollen was sloot ie het menu screen ineens zomaar af. en sommige nummers kon ik gewoon niet bellen. dan sloeg ie ook meteen weer af. nu heeft mn vader hem overgenomen omdat ik een nieuw toestel kreeg maar nu(jaar en 3 maanden later) maakt hij spontaan een heel gaare piep als hij geluid moet maken(denk aan aanzetten/afsluiten/gebelt worden/toon die ie geeft als je baterij bijna leeg was) ow, dat was ook nog een minpunt. de batterij moest je om de 2 dagen opladen als je hem een regelmatig gebruikt. en je kan hem niet de hele nacht in de oplader laten zitten want dan brand je batterij door(al 2keer een nieuwe moeten halen bij de vodafone shop)

    al met al, was het niet een heel prettig toestel:9
    maargoed, misschien zijn deze problemen verholpen met de RAZR2. hoop het igg wel!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  15. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    kent iemand een goede gratis software site?
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ik zit te twijfelen of ik binnenkort los de HTC Touch zal kopen. Vind het een erg cool dingetje. Wat het echter een beetje een dilemma is, is het feit dat in augustus mn abbo afloopt en ik dan dus bij verlengen een telefoon met bijbetaling kan kiezen.

    Nu vraag ik me af: Nu een HTC Touch halen of nog dat kleine jaartje wachten?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm sinds een tijdje doen een aantal toetsen het niet meer op mijn telefoon.. kwam misschien omdat ik een keer natgeregend ben toen ik dat ding in mijn zak had. Kan ik er nog iets aan doen of moet ik een nieuwe gaan kopen?
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een beetje hetzelfde als wanneer je mobiel in de wasmachine terechtkomt. Gewoon een keer goed laten drogen en geluk hebben. Want is in elke situatie anders;)

    Doet ie het dan nog niet, dan zou ik terug naar de winkel gaan..
     
  20. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had met me mobiel ook een prijsvraag gedaan (ja dom i know) maar toen kreeg ik dus non stop betaalde smsjes. Dus in 1x al m'n beltegoed weg, had ik weer nieuwe en was dat ook meteen weer weg. Daarna kreeg ook smsjes van: Je hebt niet genoeg geld om betaalde smsjes te openen, als je opnieuw opwaardeert wordt het meegerekend met je beltegoed. Dus kan ik die mobiel nu weggooien? Of simkaart ofzo. Ik heb er niet veel verstand van maar nu heb ik een andere mobiel bestelt (Sony Ericsson SE w810i) Mijn eerste 'redelijke' mobiel. Heb wel zin om hem te krijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina