1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet alleen dat ik nooit iemand LG zou aanraden, mijn LG phone was binnen een jaar kapot, software matig dus niet mijn schuld:emo:
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    LG Viewty is een goed dingetje hoor, erg mooi maar misschien niet erg compact. Voorderest doen al die LG's het goed hoor, ik heb iig nog nooit problemen gehad met mijn Shine.. =p
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm jah kweet het dus niet zo zeker met die touch dingetjes... Vingerafdrukken etc.. Lijkt me allemaal mar irritant :9
    Denk dat ik gwoon voor de Nokia N95 ga,, vooral omdat ik m zo goedkoop kan krijgen
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    LG Viewty is een ramp.
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo?
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gebruik de Nokia N95 nu al behoorlijk lang en het is echt een geweldig ding. Eerlijk gezegd de beste telefoon die ik ooit heb gehad.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    in de trein ook?
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ja, je kan inderdaad gratis WLAN signalen ontvangen, maar de meeste draadloze netwerken zijn beveiligd. Hierdoor is het dus onmogelijk om met die verbindingen te internetten. Betaal liever €9,95 per maand voor onbeperkt mobiel internet, zodat ik zorgeloos kan internetten op mijn Nokia N95.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Welkom in zeeland, waar niemand zijn netwerk beveiligd. :+ Maar als je veel onderweg bent, en dan ook vaak online bent met je telefoon dan moet je natuurlijk wel een inet abbo nemen. Maar het blijft veels te duur voor een belabberde service.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was vanavond bij een kennis in hartje Almelo en had daar helemaal geen UMTS (3G) netwerk ????
    Heb hier al in Borne al 3 jaar een UMTS abonnement van Vodafone.

    Internetten thuis en op het werk doe ik altijd via het draadloze netwerk.
    En dit gaat perfect met de N95.
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen waar en hoe? Normaal zijn die dingen toch veel duurder. Mediamarkt wou er in Eindhoven volgens mij 700€ voor hebben. Voor 350 wil ik er ook wel een (a).
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm jah nja via mensen zegma.. Mag hier nie over gesproken worden ;)
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    als je er nog een kan aankomen dan PM maar. :)

    Dan zullen we er hier niet verder meer over hebben.
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik begin mij mateloos te ergeren aan het woordenboek van mijn Samsung G600.
    Ik heb nu in totaal al 300 keer het woord "Haha" moeten toevoegen. Waarom vergeet een telefoon met opslagruimte genoeg, woorden die je hebt toegevoegd!
    Meer mensen hier last van? Is dit een typisch Samsung-eigenaardigheid? Kan het verholpen worden?
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij hebt, heb ik met mijn D600 ook:9 Snap precies wat je bedoelt en het is idd heel erg irritant. Ligt volgens mij meer aan samsung want van andere merken hoor ik het nergens. Gewoon mee leren leven;)
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Vraagje: Ik zie op de Duitse eBay dat je de N95 voor gemiddeld 250 á 300 euro kan krijgen, met 25 euro verzendskosten is dat niet eens zo heel duur. Als er staat hij unlocked is, kan ik hem dan ook gewoon met mijn SimYo kaartje gebruiken, of alleen met grote merken?
    Heb ik met verzendingen binnen de EU ook met de douane te maken, of niet? Ik dacht dat er vrije handel was, maar las ergens dat dit voor particulieren niet geldt.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Geen douane.

    Unlocked = simlock vrij dus overal geschikt voor.

    Die goedkopere zullen echter niet de 8gb v2 versies zijn neem ik aan?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat bedoelen ze met unlocked.
    1. geen simlock.
    2. geen software/firmware lock.
    3. beide zijn verwijderd.

    Mijn N95 van Vodafone heeft zowel een simlock als firmwarelock.
    Kon alleen firmware installeren die door Vodafone is goed gekeurd.
    Ik zie KON , dank zijn het simpele programma Nemesis kon ik de productiecode veranderen en zo de nieuwe firmware direct van Nokia installeren.

    Alleen de simlock kan ik laten zitten , deze laat ik na 1 jaar wel verwijderen.
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    LangeJan en Melbuuln: Bedankt, dan weet ik dat weer. Ze zeggen trouwens Kein Simlock en Kein Vertrag, weet niet wat Vertrag is.
    Het zijn inderdaad niet de 8GB versies, maar de zilveren edities, zonder 8GB geheugen. Ai, ik zie net dat de 8GB blijkbaar sneller is en een iets groter scherm heeft. Tjah, dan bespaar ik toch liever een paar honderd euro.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2008
  20. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor niemand over de samsung G800. iemand? zit te twijfelen tussen:

    - Samsung G800
    - Nokia N95
    - Lg Vieuwty (schrijf ik het goed) :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina