1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    M'n zus heeft 'm. En ze schrok toen ze de doos opendeed. Hij is echt huge! Op internet vond ze 'm mooi, maar hij is echt heel erg dik! Ze heeft privé een Samsung U700 en die blijft ze ook privé gebruiken..de G800 wordt haar zakelijke telefoon.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vertrag = Contract of Abonnement.

Merkte de laatste paar dagen dat er geen 3G (UMTS) maar soms 3.5G (HSDPA) in het display komt te staan.
    Wist niet dat ze bij Vodafone al bezig waren met de opvolger van UMTS.

Dankzij de nieuwe firmware v20 is mijn N95 veel sneller dan met de oude v12.
    Heb met v20 ook 32MB extra vrije geheugen erbij gekregen.

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik twijfel tussen de

-LG Viewty
    -Sony Ericsson K850i

Ik heb met SE goede ervaringen, het begon met een w800i en daarna een k800i, geweldige apparaatjes. Wat is nou echt de betere telefoon van de twee eerdergenoemde? Heb het idee dat de K850 wat degelijker is en de Viewty iets teveel 'gimmick'?

4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Minpunt van de Viewty is de MicroSD.
    Deze zit achter de accu verstopt.

Heb zelf zitten twijfelen tussen de Viewty en de N95.
    Ben achteraf blij dat ik voor de N95 heb gekozen.

Gebruik mijn oude K800i ook nog dagelijks.

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    O kijk, maar opzich is dat niet zo'n probleem toch? Lijkt me dat je het dataverkeer met je pc gewoon via een kabeltje kan doen? Welke zou jij kiezen trouwens? De N95 ligt net boven m'n budget wat ik over heb voor mijn abbo (90 bijleggen tegenover rond de 30 voor zowel de k850 als Viewty).

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Met de N95 heb ik helemaal geen probleem meer , verstuur het bestand gewoon via Wifi \o/

Als ik moest kiezen tussen de Viewty en de K850i dan ging mijn keuze naar de K850i.
    Dit omdat ik met de K800i hele goede ervaringen heb.

Het scherm van de Viewty lijkt me heel kras gevoelig , deze GSM stop je niet eventjes in je broekzak.
    Ook lijkt mij de stelring (zoom) rond de lens niet heel erg handig.

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bedankt! Daar dacht ik ook aan, plus het feit dat de stylus van de Viewty niet in het toestel verwerkt zit maar er min of meer aan een touwtje bijbungelt. Denk ook dat het de k850i wordt, misschien een laatste iets dat jij misschien wel weet;

De k850i heeft de nieuwe mp3-speler interface geloof ik, betekent dat dat hij ook een wat betere geluidskwaliteit geeft dan de k800i?

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Info GSM-helpdesk.

Muziek en multimedia
    De Sony Ericsson K850i is naast een camera ook voorzien van uitgebreide multimedia mogelijkheden. Naast een MP3 speler is het toestel voorzien van een FM radio met RDS. De geluidskwaliteit van de ingebouwde speaker is van een gemiddeld niveau. Het geluidsvolume wat het toestel voort weet te brengen is zeer goed. De meegeleverde stereo headset scoort gemiddeld, zowel qua draagcomfort als qua geluidskwaliteit.

De mediaplayer op het toestel heeft voldoende functionaliteit voor wie zo nu en dan even zijn tijd wil doden met het luisteren naar muziek. Voor de echt uitgebreide mediaspelers, goede headsets en sublieme geluidskwaliteit winnen de meeste walkman telefoons van Sony Ericsson het natuurlijk met kop en schouder van de Sony Ericsson K850i.

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thanks! Zoals verwacht geen Walkman-phone kwaliteit maar ach. Met de K800i was het ook geen straf om naar MP3's te luisteren dus elke kleine verbetering is mooi meegenomen. Ik ben redelijk overtuigd, nogmaals mijn dank!

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen met mijn mobiel, omdat mijn nieuwe op de post moet heb ik mijn ouwe nog en wil daar mijn simkaart in doen. Maar dan vraagt die meteen na pincode om network code, ben van vodafone

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Simlock :mad:

Kijk even op de site (provider) van de oude GSM.
    Hier vindt je een voorbeeld brief die je kan gebruiken om de simlock te kunnen verwijderen.

Je moet wel inbezit zijn ven het oude contract cq aankoopbon.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Bummer nee dat word hem dan niet....godver baal echt man....zit nu zonder mobiel....Iemand dan nog een aanbieding gezien van een sim lock vrije mobiel van 2 tientjes ofzo? Zou het erg waarderen....want moet toch wel een mobiel hebben voor mijn werk

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Op beide kan ik zeggen, dat valt reuze reuze mee. Die stelring heb ik totaal geen last van en functioneert prima. ook kras gevoeligheid merk ik tot nu toe niks van, Die micro sd vind ik alleen maar handig. Maakt het een stuk lastiger te jatten.

Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    @Blanqua

ik heb de k850i nu sinds hij uit is en ben er nogsteeds super tevreden over. Muziek kwaliteit is gewoon goed, heb wel een in-ear headset gekocht (omdat ik de standaard kwijt was:+). En ik twijfelde eerst ook over de kleine knopjes, maar die vind ik nu juist super fijn :)

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wie steelt er in vredesnaam een microSD uit je mobiel? 8)

16. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een dief. Ik loop een gadarobe binnen en vind een mobiel in een jas.
    Ik maak de achterkant open, pak het SD kaartje eruit en leg de mobiel terug en verkoop het SD kaartje.

Right.8)

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Je had eerder van die telefoons waar een mini sd in ging, die stak dan een stukje uit en was dus makkelijk te jatten.
    Al denk ik niet dat dat al te vaak voor komt. :9

@Tricker, welke mobiel is gelocked? Oudere toestellen zijn nog wel eens redelijk simpel te unlocken.

Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ach zelfde vraag : wie in hemelsnaam steelt alleen de boxen uit je auto maar raat de rest zitten ? . gebeurt ook. Verder is het als nog een eitje om die sd er in te ztten

19. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Omdat in de gemiddelde sjonnie bak de boxe meer waard zijn als de gehele auto. Vooral goede boxen en versterkers kunnen veel geld kosten ;).

Extra gel-accu's doen het ook goed.

20. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben vandaag verliefd geworden op deze parel:
    [yt]Ay7RMHcUuGQ[/yt]
    De Sony Xperia X1 \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina