1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Same here :) Half jaar in bezit nu.
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    M'n abbo loopt eind juli af, duurt nog een tijdje;) maar kan beter vroeg beginnen. Nu hoorde ik van mijn vader dat de dollarkoers bijna de €2 is gekomen en ben nou van plan om de iPhone vanuit Amerika te importeren.. Heb net een ipod touch gekocht en ben die dan dus van plan om te verkopen maar is er ergens een site waar je die betrouwbaar kunt importeren?? Heb trouwens T-mobile..Echt een klote abbonement want heb 150 belminuten en 50 smsje en dat is los van elkaar8).. ik bel altijd maar een half uur per maand ofzo en smsen doe ik veelsteveel:9..volgende keer maar ander abbo pakken;)..
     
  3. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    anyone?? ik heb de nieuwste software versie en formatteren help ook niet ik krijg steeds dat kut bericht en kan geen themas installeren :mad:
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik meen dat de iphone nu op het internet al is te bestellen met nederlandse abo, dat wist een vriend van mij gister te vertellen die telefoons verkoopt. Misschien even het zoeken waard?
     
  5. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is al wel een tijdje hoor, ik heb mijn iPhone in november icm vodafone 35 besteld. Via www.gsmtrack.nl misschien dat die ze weer verkopen.
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Opzich niets mis mee. Maar dat ding is nog dikker dan een pak sigaretten.
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dollar koers €2, dan zou de iPhone 8GB €800 euro kosten. 1 euro is 1,554 dollar. 1 dollar is 0.664 euro
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    De laatste tijd zakt de euro tov de dollar, negatief voor ons dus.
     
  9. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    niemand die een oplossing heeft voor mijn n73 probleem ??
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan een provider/software (branded) lock aawezig zijn in de N73.
    Had dit namelijk met mijn N95 van Vofafone.

    Kon bijvoorbeeld ook niet de laaste firmware downloaden van de site van Nokia.

    Google even op Nemesis of Branded !
     
  11. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb idd ook een vodafone lock erop zitten maargoed het probleem is verholpen de instellingen waren niet goed....:{
     
  12. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een abonnement van die klote T-mobile ik zou overstappen op vodafone met nummerbehoud ik kreeg eerst te horen dat het te laat was aangevraagd en tot juni aan het abonnement van T-mobile vast zat maar toen ik vanmorgen 07-05-08 iemand wilde bellen ging dat niet ik kreeg in het scherm beperkte service nu ging ik naar de vodafone winkel die wisten ook niet wat het was dus ging ik naar de T-mobile winkel nu hadden ze mij afgesloten een maand te vroeg er was geen reden opgegeven nu had ik het probleem dat ik het nummer niet kon gebruiken ook niet bij vodafone. T-mobile zei dat ik als ik het nummer wilde hebben mijn abonnement opnieuw moest activeren en ik zou er dan voor 3 maanden aan vast zitten terwijl dat niet de afspraak was nu heb ik een ander nummer van vodafone ik wil niks meer met T-mobile te maken hebben ze hadden me gewoon afgesloten om te proberen te dwingen voor een nieuw abonnenment ik had een abonnement voor 2 jaar bij hun nu is die over heb van meerdere mensen gehoord die het ook hebben gehad bij t-mobile. dus raad het af om een abonnement bij t-mobile te nemen de andere zijn net zo goed en meestal nog beter ook qua service
     
  13. UniiQueee

    UniiQueee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn abbo is verlopen en wil een goedkope telefoon die wel goed is.. (niet duurder als 150,-) heb nu de se k750i.. kunne jullie me miss iets aanraden?
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    De K750i kan ik zeker aanraden, Top telefoon ook heel degelijk. (die van mij meerdere malen de trap af latere stuiteren en doet het nog steeds). Gebruik de mijne niet meer, maar was echt top ding.

    Waarom krijg ik, terwijl ik HI abbo heb een sms van vodafoon met een aanbieding van een van hun abbo's? Blokt HI zoiets niet :p
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Als ie een beetje snel komt heb ik mn nieuwe telefoon gevonden!

    [​IMG]

    Van Gigabyte. Ja, die van de pc markt.

     
  16. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan een n95 bezitter mij vertellen hoe lang de batterij mee gaat? Dit is het enige punt waar ik nog mn twijfels over heb... Dan bedoel ik normaal gebruik (niet de hele dag filmen/muziek luisteren:+)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zet mijn N95 nooit uit en bij normaal gebruik moet ik haar elke 3 dagen opladen.

    Vorige week heb de de navigatie maar na 3 uur was de accu bijna leeg.
    TomTom5 + GPS bluetooth + Schermverlichting aan + Volume maximaal + 10 mijn bellen.

    De N95 heeft 2 nadelen.
    1. opstarten van de N95 duurt lang , daarom laat ik haar 24/7 aanstaan.
    2. Symbian software wil soms niet lekker mee werken.

    In de N95 heb ik nu een 4GB kaartje voor muziek en TomTom.
     
  18. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Die batterij tijd valt me alles mee. Dat wil niet zeggen dat ik eruit ben:+
    Ik zag laatst de 6500 classic van Nokia, wel heel iets anders als de n95 maar wel een leuk telefoon. Iemand die deze tel toevallig heeft*)
     
  19. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    N73 / N95 is af te raden...

    deze telefoons zijn ZOO ZWAAR traag met dingen laden.. ik heb n73 zo heb ik meermalen de neiging om dat ding kapot te smijten omdat ik bellen willen niet 30-40 seconden wachten wil totdat deze telefoon van camerafunctie af is

    en ja geen trage skins erop .. alles clean origineel en toch zijn ze damn traag >_>

    ga dan Samsung.. vriendin van me liet gister telefoon zien met mobiele TV o_O'
    zijn puike telefoons altijd en snel ook
    best overbodig.. maar stel je favoriete programma komt erop en je bent aan het werk :p

    bovendien het zenderpakket is uit te breiden met prono
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zoek een goede telefoon want mijn contract loopt af, en door de bomen zie ik het bos niet meer.

    Eisen

    Handig menu
    Goede camera
    wat ruimte voor muziek (hoeft niet veel te zijn)

    Iemand een advies?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina