1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Echt zelf naar opzoek gaan, anders wordt je huidige abonnement automatisch verlengd.

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat ik iig ondervonden heb, is dat als je een nieuw toestel wilt je beter over kunt stappen op een andere provider. Om één of andere reden vinden providers het belangrijker om nieuwe klanten te werven dan om bestaande te houden.

3. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben opzoek naar een abbonement,
    ik bel niet veel dus het moet geen dure abbonement zijn, maar ik wil er wel een goede (gratis) mobiel bij hebben ?
    weet misschien iemand hiervoor een goed abbonement??

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb paar weken terug een sim only abbo afgesloten om mijn oude abbo te vervangen. Nu wilde ik hier nog een nieuwe losse telefoon bij gaan kopen. Nu is mijn vraag of ik ook gewoon een prepaid pakket kan kopen en dan daar de sim kaart van mijn abbo in kan doen.
    Uiteraard wel van dezelfde provider;)

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Lijkt me dat je dan een simlock vrije telefoon meot hebben (of één van dezelfde provider).

6. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil m'n abonnement weer gaan verlengen. Ik twijfel alleen tussen een paar modellen:

Sony Ericsson W890i - gratis
    Sony Ericsson W960i - weet nog niet
    Nokia N95 Black 8Gb - 80 euro

Heeft iemand ervaring met de W960i?
    Heb nu de W610i, ben ik wel tevreden mee, de W890i lijkt daar natuurlijk veel op. Maar het is zo verleidelijk om een telefoon te kiezen die wel weer beter is en meer kan dan je vorige;)

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een mooi telefoontje die ook een goede muziekspeler heeft. Iemand tips? Ik heb al naar de Walkman phones gekeken. Kwa muziekspeler hoorde ik dat ze erg goed zijn, maar het zijn jammergenoeg niet de mooiste telefoons op de markt. iPhone lijkt me erg mooi, maar die vind ik eigenlijk te duur.

/edit: oh, ik zie dat de iPhone 8GB versie tweedehands voor zo'n 300 euro wel te krijgen is. Denk dat ik dat maar doe.

Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  8. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Sony Ericsson S500i. Als ik een foto als achtergrond wil gebruiken, worden de randjes een beetje kartelig, terwijl de foto wel scherp in mijn mapje met afbeeldingen staat. Iemand enig idee hoe ik ook een scherpe achtergrond kan maken ?

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vermoed dat de resolutie van de foto kleiner is dan de resolutie van jouw monitor.

Zet het scherpstellen van de camera (S500i) niet op Auto , maar op oneindig.
    Hiermee is meestal de achtergrond ook scherp.

10. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier niet om een zelfgenomen foto, maar om een foto van internet.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik ben er eindelijk uitgekomen. Heb mn abonnement nu verlengd met een nieuw telefoontje:

12. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeer mooie mobiel, ik wou die eerst bestellen maar vind toch dat hij voor mij te duur is. heb daarom deze maar besteld, de HTC Pharos

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zit met een twijfe gevalletje...wegens omstandigheden enz enz mag ik dus kiezen uit 1 van de volgende telefoons maar kan niet kiezen welke...betreft deze 2:

samsung sgh-p310: Zit geen doos meer bij

en N73 Music Edition. pookje blijft soms wat haken maar doet wel gewoon

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    de samsung dan he. anders heb je weer gebreken

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is het nog mogelijk om in Amerika een iPod te kopen, zonder dat je meteen een abonnement moet afsluiten?

Edit: iPhone :+

Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    je bedoelt een iPhone, en nee. maar meer vragen over de iphone in de iphone threath

17. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ben op vakantie mijn goede oude siemens m55 kwijt geraakt naar ik geloof 6 jaar trouwe dienst, en nu zal ik dus helaas een nieuwe foon moeten kopen. Ik stel er slecht 2 eisen aan, hij moet kunnen bellen en smsen, en de telefoon zelf moet zo goedkoop mogelijk zijn. Ik hoef al die fancy dingen als koelkast/radio/cdspeler etc. niet. Dus heeft iemand suggesties?

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De AH heeft nu 2 zeer simpele GSM's voor maar € 14,95 (incl € 10 beltegoed ).

19. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor altijd mensen klagen over vodafone, iets met te duur?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina