1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Wtf is dat echt?
    Kiddin'.

2. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hallo even een vraagje nog over de c902 van SE
    nu staat op de sony ericsson site dat deze wel een xenon flitser heeft terwijl er eerst altijd heeft gestaan dat dit niet zo was en op review sites staat ook van niet en nu bij de specs wel.
    weet iemand wat het nu is?

en nog even over de N82 van nokia is de batterij echt zo'n ramp? 225 uur standby lijkt me namelijk erg weinig valt dit mee of is dit echt weinig

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Net mijn Nokia N95 geupdate. Van te voren had ik al een backup gemaakt van mijn telefoon. Nu heeft mijn Nokia dus de nieuwste software, maar pakt ie mijn Backup niet, omdat hij van een oudere versie is :{ Nu dus paar honderd sms'jes, en mijn hele telefoon boek weg! Fijn joh... die Nokia PC suite :D

/Edit: Mijn telefoon spaced hem nu helemaal hard. Het menu openen enzo duurt bijna een minuut 8)

Laatst bewerkt: 14 sep 2008
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb net een Omnia binnen gekregen. Ik doe normaliter niet aan nieuwe telefoons, maar aangezien ik mijn oude krot moest inleveren bij mijn ex-baas.

Mooi telefoontje die het in de reviews ook erg goed doet. 6.1 wordt lang niet altijd goed ontvangen, maar Samsung heeft het flink getweaked. Het aantal features is ontzettend groot, maar de handleidingen-cd was gewoon leeg...gaaaaaaar.

Op internet is slechts een heel beperkte te vinden. Als iemand nog leuke tips en trucs heeft hoor ik dat graag.

Verder op zoek naar een mobile player die .avi aan kan.

edit: kan ik de Omnia straks gewoon updaten naar windows mobile 7.0?

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je had ook eerst backup om de sd-kaartje moeten maken !!

Mijn N95 spacede met een bepaalde thema behoorlijk hard.
    Had geen ontvangst en accu symbool meer , alleen het hoofdmenu werkte nog.
    Verder kon ik helemaal niets meer.

Gelukkig na een hard-reset werkt de N95 weer normaal.

+ Turn off the mobile device.
    + Press and Hold the following three buttons: the green Call Answer button, the “*” button, and the number “3″ button.
    + While holding these buttons, turn on the phone and keep holding the keys untill the mobile phone restarts and prompts you to enter details.

6. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij heeft een 'flits' en geen flitslampje als je dat bedoelt. Nouja, hij heeft ze allebei. Bij foto's maken gebruikt hij het lampje om scherp te stellen en de flits om te flitsen.

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik twijfel nog sterk deze en de (nog uit te komen) SE Xperia X1, voorlopig neig ik meer naar de SEX1..

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sindsdien is het alleen maar erger geworden, vanaf vandaag kan ik eigenlijk niks meer met de telefoon. Het scherm is gewoon totaal onbruikbaar.

Via Hi.nl zou je een reparatieformulier in kunnen vullen, maar daar vragen ze naar een aankoopbon, vanwege de aankoopgarantie die ik nog heb. Ik kan me niet herinneren die ontvangen te hebben, ik heb wel alles bewaard en het enige wat ik heb is een A4 met daarop: een scancode met een nummer boven, mijn adres, het adres waat het paket vandaan kwam en een datum, onderaan €0,00 omdat ik niks voor de telefoon zelf heb hoeven te betalen buiten het abonnement. Dit zat buiten op de doos toen ik hem ontving.

Bedoelen ze dat soms?

edit: Ik zie net wel in mijn mail een orderbevestiging, misschien heb ik daar meer aan?

Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  9. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand?

ik heb nu 2jaar lang een hi25 abbo gehad dat nu haat afloopt, verlengen is wel voordelig nu, maar is het nu ook zo dat als ik nu zeg ik neem nu 1jaar een hi20 abbo met eindeloos online dat ik over een jaar duurder uitkom met verlengen omdat ik maar een contract had van een jaar?

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik zou niet verlengen, heb oook hi abbo. maar als ik wil verlengen, moet ik meer betalen, dan dat ik overstap naar een andere provider.

11. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem had ik ook met mijn oude samsung.
    Dit betekend hoogstwaarschijnlijk dat dat bandje die je beeldscherm aan de telefoon zelf verbind versleten is.

Volgens mij kun je rekeningafschriften ook gebruiken als aankoopbewijs.
    Loop anders een keertje een telecomzaak binnen, die willen hem vaak ook wel voor je opsturen.

12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    hallo allemaal, sinds een weel nu de iPhone en hij bevalt erg goed. Alleen wel even wennen dat touch screen. En zeker ook lekker dat internet , vooral nu nu ik aan het werken ben ( nachtdienst :mad: ) . Een aanrader al zeg ik het zelf

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ff vraagje, zijn er meer mensen hier overgestapt naar Vodafone?

Want ik wil graag over stappen naar vodafone, maar mijn hi abonnement duurt nog tot december. Kan ik dan gewoon de telefoon bestellen bij vodafone, maar dat mijn abonnement pas in gaat in december, wanneer mijn hi abonnement af loopt?

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een hele goede keus :thumbs:
    Ben nu al >4 jaar zeer tevreden over Vodafone.

Als je kiest voor nummerbehoud dan krijg je 2 keuzes.
    1. Tijdelijk ander nummer ( abonnement gaat dan wel meteen in ).
    2. Abonnement gaat in nadat het oude nummer is overgezet.

Mijn zusje is overgestapt van Telfort naar Vodafone , maar zij kreeg het gekozen toestel + simkaart direct toegestuurd.
    De simkaart wordt pas geactiveerd nadat Telfort het oude nummer had vrij gegeven.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Oke, maar bellen ze daar dan naderhand voor? want op de site kun je dat niet aanvinken

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn zusje eventjes gevraagd , maar zij heeft haar nieuwe abonnement afgesloten bij GSM.nl
    Zelf ga ik liever naar de Vodafone winkel in de stad.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb sinds vanmiddag de F480 en ik wil er een Micro SD bij kopen, maar ik het boekje staat afhankelijk tot tot wel merk jhoeveel gig je kan nemen. Ik wil graag 4gig erbij nemen weet iemand een merk die op die telefoon werkt?

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bedankt Goiz.

Nog even een vraagje ik heb mijn nummers in eigen gemaakt afspeellijst gezet, hij kan je instellen dat de widget musicplayer altijd die neemt?

20. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag een verzekering bestellen voor mijn mobieltje, maar waar hebben jullie een verzekering afgesloten, hoeveel per maand? heeft het geholpen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina