1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb m'n telefoon verzekerd (standaard bij Vodafone) voor een paar euro per maand. En geholpen heeft het zeker. Ik liep een paar weken terug met m'n telefoon in m'n broekzak tegen een detectiepoortje aan => beeldscherm naar de kloten. Het heeft me 45 euro gekost waar het me normaal volgens de medewerker ruim 200 euro had gekost. Scheelt dus wel.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Weet iemand wat het KPN Flexibel Tarief abbo inhoud?

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik ook gedaan. Ik heb alleen de 1e keer vanuit het MP3-menu m'n MP3-speler met de afspeellijst gestart en alle keren daarna via de widget. Bij mij was dat vanaf dat moment gewoon de afpeellijst die ik had gemaakt. Je moet wel even zorgen dat je de ingeprogrammeerde nummers uit je afspeellijst haalt. Die staan in het begin namelijk standaard aangevinkt. :)

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn N95 ook via Vodafone verzekerd.
    Ik betaal €6 per maand !

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Idem :+ 6 euro dacht ik ja (wist het niet zeker, kijk nooit naar m'n rekeningen).

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Maar die 150 euro die je nu hebt bespaard betaal je domweg over 24 maanden. ;)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    True, maar die paar euro per maand voel je minder hard in je knip dan 1x 200 eu lappen. Ik zou het zelf overigens niet doen, ik ga er gewoon van uit dat het kreng moet blijven werken.

Ik heb zelf nu trouwens een abbo met F480 besteld. Moet alleen nog ff allemaal kopietjes en ondertekend contract terugsturen naar studentmobiel.nl.

8. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    oke.. Ik heb het over een Samsung G600, is het daar voor nodig om een abbo te nemen? ik wil graag er een bij Typhone.nl bestellen. Moet je eerst 13,50 activatiekosten betalen en dan 3,75 permaand, en de G600 kost daar 173incl. maar voor die verzekering zit dit erbij:
    - Wereldwijd voorziet dit pakket in dekking in geval van beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overgelegd.
    Maandpremie: € 3,75 voor toestellen t/m € 675,00 / € 4,75 voor toestellen t/m € 1350,00.

Is dit nodig zo'n verkzering voor zo'n mobiel?

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    hmmm,

Kan echt niet kiezen.

Abbo loopt af over 3 maanden, maar kan niet kiezen tussen de iphone 3G of de Samsung Omnia.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zelf voor de Omnia binnekort. I'm sure.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    vind vooral het uitbreidbaar geheugen relax, en de camera is natuurlijk veel beter.

De interface van de iphone daarin tegen is natuurlijk super relax.

Denk zelf ook dat ik voor de omnia ga.

12. Soccerfanboy

Soccerfanboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik binnenkort ook de omnia ga halen. Ik ben er echter nog niet helemaal uit.
    Ik ben er namelijk nog niet zeker van dat ik het fijn vind om een smsje te typen met een touchscherm. Maar een grotere twijfel is de nieuwe HTC phone....

Namelijk de HTC Touch HD, ook wel blackstone genoemd:

Hier een paar foto's:

En ook nog een filmpje:

Deze HTC phone schijnt al in half november te koop te zijn!\o/

Is er iemand met de omnia die mij kan overtuigen, dat hij de styles niet mist en gemakkelijk een smsje kan typen??!!

Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik nam destijds de N73 ook om zijn camera, en natuurlijk om Symbian zodat ik TomTom kon draaien.

Maar foto's maken doe je in het begin, maar daarna ook niet meer. Vandaar dat ik totaal geen waarde hecht aan een gsm camera, daar ze toch altijd bagger zijn. Met m'n iPhone maak ik ook haast geen foto's. Heb dat ding ook niet om z'n camera maar om zijn geweldige UI en functies.

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Maar het is wel een dikke batterij slurper. En ik mis toch echt het uitbreidbaar geheugen.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ff een vraagje, wanneer mag je een zakelijk abonnement afsluiten? Want ik ga binnekort met een klasgenoot een vof beginnen. En als ik dan 5 euro per maand minder hoef te betalen. Dan wacht ik daar liever op.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dikke batterijslurper? Ik heb 'm 3 dagen geleden opgeladen en mijn batterij is nog voor een kwart vol.

Ja, als je er zeer intensief meespeelt/internet via 3G/muziek luistert etc. dan gaat het hard. Maar dat is met elk mobiel. Als ik TomTom op mijn N73 draai dan is hij ook sneller leeg dan wanneer ik er alleen mee bel/sms.

Voor mij voldoet de batterij perfect.

En uitbreidbaar geheugen? Je hebt al minimaal 8GB! Ik heb in mijn N73 een 2GB kaartje zitten puur en alleen voor TomTom, want voor de rest krijg ik 'm toch nooit vol.

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Uitbreid baar geheugen, omdat ik nu al zon 8 gb muziek heb, vooral live sets enzo. en als je die dan 20 hebt, dan gaat het snel.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben sowieso tegenstander van muziek luisteren op je GSM dus dat probleem heb ik niet! :+

19. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
  20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    tijdens muziek luisteren is het gewoon een iPod touch he :) dus dan heb je dat probleem ook niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina