1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb even een snel vraagje:

de iphone die in amerika te koop is de 3g 8gb versie zijn die gewoon normaal te gebruiken hier in nederland?
    een kennis van mij zit er nu en ik zit er dus over te twijfelen om er 1 mee te laten nemen. aangzien het ongeveer zon 70% in prijs scheeld.

alvast bedankt groeten Kjel

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet mogelijk zonder een programmatje te downloaden.

3. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ok, en dat programmatje is makkelijk te downloaden of is dat illegaal of hoe werkt dat;)

wil er namelijk natuurlijk nog wel een paar extra meenemen om nog een leuke cent te verdienen ook;)

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat programmatje is natuurlijk illegaal. Je hebt dan ook geen garantie meer maar dat wist je waarschijnlijk wel.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Werkt niet met een programmatje :)
    Je moet een Yessim kaartje kopen. deze plaats je volgens mij in de simkaart slot, en daarin je eigen simkaart. En de 3g in amerika is ook alleen maar in combinatie met een abbonement. Dus je leuke idee gaat niet door.

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoon gast in de apple store (NY) zei dat je een programma moest downloaden.

7. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    meen je dat nou:eek: hrmz. ik zat op best buy.com te kijken en staat een prijs van 199.99$ voor rest niks over abbonement of wat dan ook.

8. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Daar staat toch duidelijk met rode letters: Phone price based on new line activation or eligible upgrade with AT&T contract.

10. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sow haha:D wow... ermzz.. ja dat ik dat niet heb gezien... dat komt waarschijniljk omdat ik een vuur rode achtergrond heb!

kuche...

bedankt iig!

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Het scherm is 65K, waarom Samsung op hun eigen site gewoon zegt dat het een 262K scherm is snap ik ook niet.

12. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil een nieuwe telefoon, m'n oude is overleden en ik doe het nu met een 3310. Nu zit ik momenteel bij Hi, maar ik wil misschien overstappen naar Vodafone. Als ik dat doe met nummerbehoud gaat dat pas over drie maanden in vanwege de opzergtermijn bij Hi. Ik heb echter z.s.m. een nieuwe mobiel nodig.
    Weet iemand of je de mobiel wel meteen krijgt als je hem besteld, of ook pas over drie maanden?
    Ik was in de winkel en zo'n ventje daar kon het me niet echt vertellen...

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt de mobiel meteen en voor 3 maanden een tijdelijke simkaart en dus tijdelijk nummer.

Ben ik trouwens de enige die niet kan wachten totdat de SE X1 uit is?

Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  14. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee niet de enige, ik dus ook niet ^^
    Bedankt voor je antwoord :)
    Ik ga hem denk ik bij Vodafone bestellen vanwege het betere internet, het abonnement is alleen wel veel duurder dan bij Hi...

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:

er is een ROM-update uitgekomen voor de Samsung Omnia. In eerste instantie was deze update slechts voor 5 landen bestemd: Frankrijk, Italië, Singapore, Japan en nog een land. Nederland niet, iig. Hierna schijnt er wel een update uit te zijn gekomen voor Nederland, maar dit betreft de internationale Omnia en niet de Omnia-toestellen die door (web)winkels 'aangepast' zijn. Door wat ik de laatste tijd heb gelezen ben ik een beetje verzopen in de info, dus wie het duidelijk wil uitleggen en/of een link heeft voor de juiste update voor mijn Omnia. Ik heb een omnia gehaald bij de hi shop.

Bvd.

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn abbo loopt over zo'n 4 maanden af. Ik had een 2-jarig abonnement bij Hi gekocht icm. de LG Shine, maar deze heb ik vervangen door een iPhone (tweedehands overgekocht, simlockvrij). Omdat ik niet echt tevreden ben over de manier van smsen op de iPhone (en het feit dat half Nederland er mee rondloopt :eek:) wil ik een andere mobiel kopen bij het verlengen van mijn abbo. Nu lijkt mij de Sony Xperia X1 een geweldig mobieltje, maar er zijn vast ook andere goede alternatieven. Hebben jullie tips?

En heeft één van jullie een idee hoeveel korting je kunt verwachten bij het verlengen van je abbo bij Hi?

17. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
  19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Bij 2jarig 22.50 abbo moet je 199,99 bij betalen voor de telefoon (eemalig).

maar dit staat toch allemaal heel duidelijk in een tabel?:confused:
    zie:
    http://www.vodafone.nl/shop/subscri...8;jsessionid=FD0435343AD82C186DEE426A7229EC4D

Prijs telefoon is wat je eenmalig moet bijbetalen voor de telefoon
    Gratis sms/min in wat je gratis mag bellen/sms'e
    Omschrijving staat wat je per maand betaalt aan abbo kosten (let op of het 1 of 2 jaar is). je kan er niet onderuit komen.

edit: de site klopt idd niet helemaal. Selecteer je abbo van 22,50 staat er dat je 27.50 moet betalen per maand (een abbo duurder)

Laatst bewerkt: 6 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina