De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha vandaag is het veranderd.... Als je er een internet bundel van 10 euro per maand bij neemt hoef je geen 119 euro te betalen. Anders wel.

2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik moet rond begin januari een nieuwe mobiel. Heb mijn contract opgezegd en ga dus opnieuw beginnen.
    Ik wil de Sony Ericsson Xperia, alleen ligt die nu nog boven mijn prijsklasse. Wat verwachten jullie dat hij kost i.c.m een 20 euro abbonement rond die tijd?

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waar wil je het nieuwe abonnement afsluiten ??

De prijzen tussen Vodafone City (winkel) en Vodafone Online kunnen behoorlijk verschillen.
    Dit geldt ook voor de andere aanbieders.

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Het maakt mij niet zo heel veel uit waar ik zit. Als het maar in verhouding staat met het aantal smsjes dat je krijgt per maand en de prijs die je betaalt.
    250 smsjes in de maand ofzo.

Ik weet van Hi dat ze online ook veel betere aanbiedingen hebben dan in de winkel.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    1 of 2 jarig abo?

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
  7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Een 2 jarig €20 abonnement voor de Xperia gaat nog wel even duren. In feite betaal je nu namelijk ook €20 + mobiel internet = +/-30 2 jarig. In feite zoek je dan dus naar een €10 abonnement met internet = €20. Of zeg je laat dat internet maar zitten?

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hmm ja denk het wel, internet nu ook nooit op me mobiel. Ik weet dat ik een heel groot stuk van de Xperia dus in principe niet gebruik. Bij Hi kan je de Xperia met een 20 euro abbonement nu voor 229 euro krijgen, wat zal dat bedrag na 2 maanden zijn?

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een site waar ik losse telefoons kan kopen? Dus zonder abonnement of prepaid erbij? Me telefoon is namelijk door de wasmachine gegaan en is dus kapot, maar ik wil me simkaart houden.

10. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij zo goed als elke telefoonwinkel losse toestellen kopen. Daarnaast is het ook mogelijk een prepaid pakket te kopen en dan vervolgens niet je nieuwe simkaart te gebruiken.

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Durf ik niet te zeggen, ik denk niet dat hij heel snel in prijs zal dalen. Maar wat moet je met een Xperia zonder internet? Als je dat niet gebruikt kan ik namelijk vooral nadelen noemen in tegenstelling tot voordelen.

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Welke nadelen dan?

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    De Xperia heeft een super internet ervaring, mooi groot scherm met een goede resolutie waardoor je webpagina's heel goed kan bekijken. Hij ondersteunt alle mogelijke netwerken, UMTS, EDGE, HSDPA. Push E-mail, POP3, Instant Messaging (MSN). Heeft een heerlijk toetsenbord wat het browsen ideaal maakt. Kortom het is een heel compleet toestel in combinatie met internet. Zonder internet maakt deze telefoon voor mij een leuk speeltje maar is hij verre weg van compleet. Het is gewoon zonde om zoveel mogelijkheden te hebben en ze dan niet te gebruiken. Daarnaast is het zo dat je ook nog eens voor al deze mogelijkheden betaalt, en geen gebruik maken van mogelijkheden die je wel betaalt vind ik persoonlijk zonde geld. Dan kan je in mijn ogen beter een ander toestel nemen die niet al die functies bied voor een hoop minder geld en een stuk goedkoper abonnement.

14. Juliorz

Juliorz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik misschien beter de HTC Touch nemen met een internet abbonement?

20+10 euro is toch wat te veel denk ik

EDIT: oeps zit bij een vriend (Styl3dd)

Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Internet is maar 1 v/d functies van de xperia. Het is buiten internet om (wat ook gewoon via wifi gaat) een toestel met windows mobile, waardoor je altijd lekker aan het werk kan. Verder een zeer mooi mediaspeler voor zowel muziek als film (film helemaal met dit scherm). GPS ingebouwd, waardoor je altijd navigatie bij de hand hebt.

Nouja, mijn punt is dus dat je niet alleen voor internet de xperia koopt ;)

@hierboven:

Als je internet wel als prioriteit hebt, dan zou ik zeker een toestel met keyboard pakken.
    Toch pro of Xperia zijn dan de betere toestellen op dit moment.

16. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GPS dan gebruik je toch ook internet.? Dat gaat toch via google maps.?

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    GPS gaat via satellieten en niet via google maps. Internet is daarvoor niet vereist, immers heb je ook contact met bellen met deze satellieten. (Denk aan een TomTom, deze heeft ook geen internetverbinding)

Om even op jou verhaal terug te komen Geert, ik ben heel goed op de hoogte van alle functies en mogelijkheden van de Xperia. Mede omdat ik zelf dit toestel graag wil hebben. Alleen zonder internet vind ik dat je geen compleet toestel hebt en dat wanneer je niet van deze functie gebruik maakt net zo goed een ander, goedkoper toestel kan kopen. Ik vind de Xperia niet zijn geld waard zonder van de (geweldige) internetfuncties gebruik te maken. Zelf zou ik dan kiezen voor een goedkoper alternatief welke minder maar genoeg mogelijkheden bied. Het nadeel waar ik het dan ook over had 2 post terug is dan ook niet gebreken aan de Xperia maar de kosten in vergelijking met de mogelijkheden waarvan je gebruik maakt. Natuurlijk is de Xperia een pracht toestel maar zelf heb ik de overtuiging dat ik niet meer wil betalen dan waarvan ik in feite gebruik maak dus in dat opzich zou ik geen Xperia aanschaffen wanneer ik niet van zijn internetfunctionaliteiten gebruik maak. Maar dat is louter een persoonlijke voorkeur van iemand met een gelimiteerde beurs ;).

18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hmm, misschien moet ik dan toch maar een gedeelte van mn geld per maand opeisen aan de X1, vind hem zo vet. Als ik internet zou hebben zou ik het ook volop gebruiken denk ik, al helemaal als het goed werkt. Misschien komt er nog een aanbieding ergens dat ik 5 of 7,50 per maand bij kan leggen(krijg 20 van mn ouders) en dat het dan misschien gaat lukken.

Om even op GPS terug te komen, moet je daarvoor nog iets installeren of werkt het meteen?

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Werkt direct :)
    Hopelijk gaat 2call ze morgen versturen.

20. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik heb ff een vraagje. Ik ga mijn abbonement opzeggen/verlengen afhankelijk van de mobiele telefoon die ik erbij wil. Ik wil graag een smartphone en heb nu het 1 en ander gelezen over de verschillende types die nu verkrijgbaar zijn. Ik heb nu een Sony Ericsson en ben er opzich wel tevreden mee. Wat dat betreft zat ik aan de X1 te denken, maar ik heb behoorlijk wat negatieve berichten gelezen. Ik zat nu te denken aan een N96 omdat ik ook behoorlijke foto's wil hebben, maar nu natuurlijk de hamvraag: wat raden jullie mij aan, en waarom?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina