1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Aha, ok tnx. Dan klopt het dus toch dat het hele touchscreen principe weer niet helemaal lekker is uitgewerkt. M'n oog viel net ook op de LG KE970 Shine, iemand hier ervaring mee? Doet deze trouwens nog erg onder in functies vergeleken met de U600 of valt dat allemaal wel mee?
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Shine nu een half jaar ofzo. Ik vind het een super ding. Vooral het design is top. Alleen is hij erg krasgevoelig. Er komen snel van die hele ondiepe kleine krasjes op, die je niet ziet als je binnen bent, maar wel als je 'm in de zon houdt.
    Voor de rest is hij kwa gebruiksgemak echt top. Scrollwieltje werkt heel fjin (reageert wel een beetje traag, maar dat maakt niet echt uit).
    Alleen de mp3-speler is flut. Je kan geen playlists maken. Wel kun je bijvoorbeeld 1 cd in een aparte map zetten. Als je dan 1 nummer selecteert, laadt hij automatisch de hele map. Maarrr, dan ben je er nog niet. Want hij stopt na elk nummer. Dus je moet na elk nummer op 'volgende' klikken:emo:. Ik heb daarom de 'afstandsbediening' aan mijn zak geklemd zitten zodat ik makkelijk op volgende kan klikken.
    Als je de nummers niet in een map zet en in de standaard mp3-speler hebt, dan speelt hij die wel automatisch af.
    De geluidskwaliteit is dan weer wel top. Veel beter dan de standaard mp3-spelers.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als mp3-speler heb ik de iAudio D2, de geluidskwaliteit die daaruit komt overtreft geen enkele mp3-speler, en al zeker niet 1 die is ingebouwd in een gsm. Daar doe ik het dus ook niet voor. Als de rest van de telefoon top is, dan denk ik dat ik daar maar voor ga. Kan via verlenging bij KPN denk wel aan een mooi abbotje komen van 1 jarig 15 eu per maand en een kleine of geen bijbetaling, dus dat zou mooi zijn. Als iemand anders nog tips heeft, hoor ik het graag. :)

    EDIT: Ik kijk nu op kieskeurig, en daar zijn ze op zn zachts gezegt niet bepaald positief over deze LG, begin dus weer te twijfelen. Wel wat gevonden misschien voor JKI, wel het proberen waard denk ik:

    Vraag: janannol: weet iemand hoe je je mp3's achter elkaar af laat spelen, ik bedoel van je geheugenkaart.

    alvast bedankt

    Antwoord: Marion91: je moet je mp3 van je sd kaart verplaatsen naar de map mp3 in extern geheugen. bij mij stond er in die map mijn standaard ringtones, deze heb ik verwijderd en toen de mp3 naar deze map gesleept via usb. de standaard ringtones staan nog wel bij mijn in de map Geluiden onder standaard geluiden. werkt perfect
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2007
  4. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je reviews van telefoons kan bekijken? Ik mag namelijk een nieuwe uitzoeken als ik mijn abbonnement verleng. (Wat ik ook ga doen) Ik kan alleen niet kiezen :)
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Op google.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    www.gsmarena.com

    Dat is echt de ultimate site voor mobieltjes.

    Ik ga zelf morgen de LG Prada halen. Vind hem er echt dope uitzien.
     
  7. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu sinds afgelopen dinsdag ook een Samsung u600, en hij bevalt me zeker! De camera is erg goed, film kwaliteit ook aardig goed, kvind het menu best oke, touch screen ook niet echt irritant. Speakerkwaliteit is goed, tijdens bellen dus, en het smsen lukt ook gewoon goed, sommige dingen is gewoon ff wennen.

    Verder echt een toptelefoon!
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor mij is mobile-review.com dé site voor mobiele telefoons. Hele uitgebreide reviews, benchmarks en meer. Neem maar een kijkje! ;)
     
  9. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee thanks. *)

    Welke telefoons raden jullie aan? Ik zat aan de U600 te denken die lijkt me wel vet:D
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu nog een jaar vast aan de E900..
    Hoor van iedereen dat het een kuttelefoon is, maar dit is toch wel de allerfijnste telefoon die ik heb gehad. Normaal gesproken houdt een telefoon het echt niet lang uit bij mij. Na het eerste jaar komen er meestal wel mankementen aan het licht, maar afgezien van het feit dat er een beetje speling zit in het slide element, is dit echt een heerlijke telefoon om mee te werken.

    Er zit slechts 1 minpuntje aan, of eigenlijk 2, als je een smsje typed, en je wil een paar woorden verwijderen, moet je telkens op de C drukken. Als je hem ingedrukt houd, is het hele smsje weg..
    2e punt, is dat je geen trilfunctie en beltoon tegelijk kan instellen..

    Maar afgezien van dat een top telefoon. Altijd bereik, goede kwaliteit als ik aan het bellen ben.
    Alleen beetje jammer dat ie zoveel gebruikt wordt.. elke maand weer achterlijk hoge bedragen in m'n enveloppe van Hi.. :+
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    wacht nog heel even dan komt de SonyEricsson K850i uit ......5 megapixel telefoon ........ja ja .....

    Als dat te lang duurt dan neem ik de champagne kleur k810i , volgens horen zeggen zijn er een aantal winkelketens die moeite doen om die kleur vanuit het buitenland te importeren aangezien in nederland alleen de blauwe uitvoering te verkrijgen is...... ben benieuwd.
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand ervaring met krasjes verwijderen? Ik zie wel wat tuubjes met spul erin maar werkt dit ook een beetje?
     
  13. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein (wellicht stom) vraagje.
    Als er bij een site zoals telfort staat dat de kosten (in de eerste 9 maanden) per maand 17.50 zijn.. en er vervolgens een keuze moet maken uit een sms-bundel.. hoort dat sms-bundel bij de abonnementskosten sowieso of komt dat er boven op?
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    MOET je een sms bundel, of KAN je een sms bundel nemen?
    Als je moet lijkt het me dat het in de prijs zit inbegrepen. Zo niet, dan moet je dat erop betalen :)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij Vodafone kwam destijds de smsbundel er nog bovenop.
     
  16. basovich

    basovich Guest

    hallo,

    Ik ben van plan de Sony Ericsson K810i te kopen maar heb nog een vraagje met het abonnement. Nu kan ik een Relax Web 150 abonnement nemen voor 1 jaar en dan betaal ik eerst 69,95. en daarna 15.50 per maand. nu weet ik niet hoeveel ik voor Relax web 150 kan bellen/smsen. Ook vertrouw ik het woordje 'web' niet helemaal in de naam aangezien het misschien alleen een abbo is voor onbeperkt internet ofzo of is dat gewoon omdat ik heb dan via internet bestel?? alvast bedankt:)!
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook sinds kort de E900, hiervoor enkele maanden W800i gehad, maar dat stickje werkte erg verrot.

    Vind het touchscreen niet erg handig, werkt niet perfect. En idd zijn de smsjes wissen lastig, net zoals bij de rekenmachine. =( Helaas erg krasgevoelig.
    Maar wel erg mooi toestel met veel functies, goede MP3 speler en lekker klein en licht. :thumbs:
     
  18. basovich

    basovich Guest

    iemand die iets weet over abonnement van t-mobile? heb vandaag m'n Sony Ericsson K810i binnengekregen en mijn abbo begint 1 augustus. nu kan ik gewoon bellen terwijl mijn abbo pas 1 augustus begint. gaat dit dan van mijn toegoed af die 1 augustus start of moet ik nu dan los betalen??
     
  19. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung p310 of samsung f300 of k810i?
    welke zoude jullie nemen???
     
  20. basovich

    basovich Guest

    samsung ken ik niet maar heb nu 1 dag de k810i en vind hem heerlijk:)..prachtige foto kwaliteit en ligt lekker in de hand+mooi design.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina