De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Vodafone abonnement loopt binnenkort ook af.
    Zelf zit ik nu te twijfelen over de BlackBerry Storm.
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Mijne loopt begin januari af dus word een leuk nieuwjaarscadeautje voor mezelf xD

    maar ben benieuwd of winkels als bestelmaar.nl en 2call.nl een beetje goed zijn?
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Vraagje:

    Op mijn telefoonscherm is een zwarte streep (1-2 pixel(s) hoog, ongeveer halve cm breed) ontstaan. Het begon als een pixeltje, maar het wordt nu met de dag groter. Als ik er op druk, wordt het ook groter.

    Iemand enig idee wat er aan de hand is?
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand hier al ervaring met de Samsung Innov8 ?
     
  5. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry

    Ik heb ook even een vraag, is er iemand in het bezit van een Samsung TouchWiz? (F480)
    Ik zit er aan te denken om deze te kopen.
     
  6. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de touch diamond nu 5 maand in bezit en bevalt prima icm vodafone abo (onbeperkt internet) het gaat super nadat ik de officiele htc rom erop heb gezet want die vodafone troep is echt traag en verder tja met windows mobile zijn er zooveel tweaks etc te vinden bekijk deze site ook eens voor meer software etc

    http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=428
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nu een aanbieding bij de Phonehouse (alleen online) voor HTC Touch Diamond met onbeperkt online voor 16,50 p.m. Zit eraan te denken om hem te bestellen. Ik wil echter de witte en die kan ik niet selecteren bij site, maar bij het plaatje staat hij er wel bij. Ik vind de glossy zwarte achterkant namelijk niet zo mooi.

    Nog wat andere kleine vraagjes zal ik je wel pm'en :)
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    iemand enige ervaring met de LG KS-360???
    leek me wel een leuk mobieltje aangezien mijn sony ericson w300i echt niet meer kanO-)
     
  9. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Volgens mij zit dat internet er niet bij voor die prijs.

    Heb zelf een vraagje voor mensen met Vodafone.. Die bloX, ik had gezien dat je die uit kunt zetten. Nu wil ik de C905 alleen de BloX kan je niet uitzetten op het begin.. dus bij het bestellen. Kan dat daarna wel gewoon? want dat zou nogal chill zijn. Na 12 maanden voor 2,50 zorgeloos online en daarna uitzetten die BloX
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Als dat bij de aanschaf van je abonnement erbij zit kan je het waarschijnlijk niet uitzetten, aangezien er ook korting op je toestel zit vanwege je internetabonnement. Maar waarom zou je het uit willen zetten?
    Internet op je mobiel is _O_
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zit er wel bij. Heb helpdesk nog even gebeld over die Witte HTC, en het toen meteen gevraagd. Gewoon onbeperkt internetten, streamen alles voor die prijs.

    Eind volgende week dus even bestellen :cool: in het wit.

    [​IMG]
    deze dus
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit staat in de voorwaarden van Vodafone.

    Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

    Heb al jaren een UTMS abonnement en heb nog nooit geen extra data-rekening gehad van Vodafone.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Onbeperkt....vrijwel onbeperkt, allemaal van hetzelfde laken een pak :+ Ik zal echt niet 10x meer internetten dan de gemiddelde gebruiker :+ e-mailen zal ik denk ik ook niet zoveel vanaf mijn mobiel doen, maar we gaan het allemaal wel zien.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb voor mijn huidige N95 wel een speciale @Home email-adres aangemaakt.
    Nu kan ik simpel foto's en video's versturen.

    Mijn abonnement verloopt over <4 maanden en wil dan overstappen naar de Blackberry Storm.
    De N95 heeft te vaak een eigen wil :mad:
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Doe maar duur :+
     
  16. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2

    ik heb al een rekening van 3000 euro gehad van vodafone datakosten.. ik d8 huh ik heb toch onbeperkt ik bellen hadden die sukkels bij mij een verkeerde apn ingesteld :confused: nja uiteraard niks betaald :D

    maar volgens de helpdesk had ik 2 gig dataverkeer in 1 maand dat kan toch niet, ok ik kijk dan welke elke dag zeker 2 uur op youtube en internet en email checken alles maar 2 gig dataverkeer ?? beetje onwaarschijnlijk
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Lol? verkeerde apn zegt mij overigens niet zoveel en dagelijks 2uur zal het niet worden :+ misschien af en toe kijken of ik een nieuw mailtje heb en af en toe ff wat op internet checken. Maar 2 uur per dag 8) nee weet wel zeker van niet
     
  18. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    haha ja maar niet met de SE C905 want die heeft totaal geen touchscreen/toetsenbord
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Net wel gezien dat ik dan het 2de jaar voor internet 9,50 moet betalen niet 2,50 :mad: zit altijd addertje onder het gras :mad: al komt het dan neer op 6 euro gemiddeld voor 2 jaar, dus 144 euro in totaal. Als ik geen internet zou nemen zou de eenmalige aanschafprijs 100 euro zijn. Dus dan heb ik eigenlijk voor 44 euro 2jaar internet op mijn mobiel.

    Kan het natuurlijk ook niet doen :cool: maar mijn k750i is toch wel verouderd :+
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Samsung Pixon m8800 in ze Houze!
    En man man man... wat een leuk speelgoed.

    Erg positief over!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina