1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn vorige SonyEricsson V800i stond ook verkeerd ingesteld.
    Deze controlleerde elke 10 minuten mijn email-account , kosten waren niet normaal.
    Gelukkig heeft Vodafone ze achteraf netjes terug betaald.

    Heb ook een keer >45min met een medewerker aan de lijn gehangen voor het oplossen van mijn slechte/geen UMTS verbinding.
    De medewerker wilde niet stoppen voordat alles 100% werkte.
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Klopt het dat je bij KPN Flexibel na 3 maanden je abbonement naar beneden kan brengen?

    Stel je koopt een abbonement van 32,50 in de maand
    - betaal je 3 maanden 32,50
    - haal je hem na die 3 maanden terug naar 22,50

    gewoon mogelijk?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gedurende het contract (2 jaar) kon ik het abonnement niet veranderen.

    Heb met KPN slechte ervaringen.
    1. Kon mijn Flexibel abonnement pas na 2 jaar veranderen.
    2. Service-punt raakte mijn GSM kwijt ( nooit terug gekregen ).
    3. Beeindigde mijn abonnement vroegtijdig.
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan ik dat checken wanneer ik hem krijg? ik wil namelijk niet dat mijn rekening leeg word gezogen door zo iets en dat ik dan kan wachten tot ze het terugbetalen :+
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met de Internet Blox hoef je geen zorgen te maken zolang je in Nederland bent.
    Was Dinsdag in België en zag dat mijn N95 steeds probeerde om verbinding te maken met Lifeblog.
    Gelukkig werkt deze alleen via Bluetooth , moet er niet aan denken dat deze ook werkt via GPRS/3G.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem zelf en internet werkt prima hoor. Ik haat touch screen, kan er gewoon niet mee overweg, en zo'n toetsenbord is ook alleen maar overdreven extra ruimte. Ik typ prima met m'n T9-woordenboek, en op internet kan ik er gewoon alles mee.
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ja ik kan zelf ook goed overweg met T9, maar op msn is een toetsenbord toch best handig

    EDIT: Hoe werkt het dan met internet? werkt het makkelijk en is het beeldscherm groot genoeg?

    EDIT 2: Als je bij Vodafone een telefoon besteld, krijg je dan een toestel waar het Vodafone-logo op staat als het ware?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  8. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja ga hem ook halen. wacht tot eind volgende week want dan hebben ze die witte weer.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op mijn N95 zat naast een Vodafone-logo ook nog eens Vodafone software-lock. Door de lock kon ik geen firmware van Nokia installeren.

    Gelukkig door een kleine software-ingreep heb ik de lock kunnen verwijderen.
    en kon toen de officiele Nokia Firmware zonder problemen installeren.
    Alleen is de simlock nog aanwezig , deze moet ik voor het einde van de abonnement nog laten verwijderen.
    Het Vodofone-logo is gelukkig niet irritant aanwezig.
     
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik denk dat ik hem dan maar via 2call.nl bestel.. de C905. Dan is die ook gelijk simlockvrij. Strak plan of niet?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn V800i en mijn N95 gekocht via de Vodafone Citypoint en beide hadden een Vodafone logo.
    Op mijn nieuwe Blackberry Storm wil ik geen logo en ga dan ook niet rechtstreeks kopen via Vodafone.

    Net een aanvraag gedaan voor het verwijderen van de simlock van mijn N95.
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Oke dan weet ik dat ik in ieder geval niet bij Vodafone zelf ga kopen. Ervaring met 2call? volgens mij is het een best goede online shop.

    EDIT: Hmm na wat research blijkt dus het tegenover gestelde. Iemand die een betrouwbare gsm shop weet?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    bedenk me eigenlijk net dat ik best graag me nummer wil houden :+ is dat gewoon mogelijk? :+

    @ 3dd wat dacht je van hi.nl thephonehouse.nl of vodafone.nl :+
     
  15. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    @ Rydan, Hi.nl is duur, vodafone.nl is net een verhaal over geweest hierboven, thephonehouse.nl is ook niet goedkoop
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wat grappig kijk die reacties eronder, niet echt heel positief maar zoals gewoonlijk gewoon gemaakt door de persoon zelf puur omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is, en de radio afkraken omg koop dan een mp3 speler....wat een onzin zeg dat mensen uberhaupt de telefoon gaan gebruiken als muziek speler daar zijn die dingen ook helemaal niet voor en al helemaal niet die speaker van telefoons...vind het uberhaupt erg kut als mensen de speaker gebruiken en geen oordopjes
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nummerbehoud is geregeld door de Opta en moet altijd voordraagbaar zijn naar een andere provider.
     
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me heeft er ook één, en die is er totaal niet tevreden mee. Dus ik denk dat meningen wel degelijk verschillen, hij heeft het namelijk meer over de functies van telefoon (browser enz.) en hij is daar niet tevreden over... Maarja, ik ga denk voor de Storm :p
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Blackberry Storm heeft mijn voorkeur boven de Apple iPhone.
    Moet alleen nog 3 maandjes wachten voordat mijn abonnement afloopt bij Vodafone.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Staat er sowieso op; ik werk bij T for telecom en wij hebben hem alleen maar met Vodafone logo. Echt lelijk, maar goed...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina