1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik krijg morgen als het goed is mijn C905 i.c.m met Vodafone binnen, ben benieuwd
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoop het voor je :+

    Mijn Touch wordt waarschijnlijk vrijdag...morgen even bellen om nieuwe afspraak en aangezien ik er morgen+overmorgen overdag niet ben..
     
  3. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...nog niet gezien inderdaad maar als ik gewoon bij 'My Vodafone' inlog en daar abonnement verlengen doe dan krijg ik dit dus niet en moet ik gewoon bijbetalen.

    Maar ik kan dan dus ook gewoon een huidig abo met een nieuw abo verlengen. Ik raak een beetje het overzicht kwijt op dit moment. Mijn voornaamste prioriteit is gewoon om dus de SE C905 met een abo van ong. €20,- af te sluiten. Ik heb op dit moment nog wel 'Zorgeloos SMS'en' aanstaan en dat wil ik ook houden dus er zal nog zo'n €10,- bijkomen waardoor ik op ong. €30,- p/maand uitkom.
     
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Weet iemand of het mogelijk is om een password op je inbox te zetten bij een SE C905? of misschien is er een app die dat kan ofzo?
     
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Wi-Fi volledig gratis op mijn C905? Als ik verbonden ben met mijn thuis netwerk..?
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Uiteraard.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Sony C905 is wel hot zeg :+

    Ik heb hem nu al 2 weken en vind het zelf een cool dingetje!! Wi-Fi is gratis op je eigen netwerk. Je moet dokken wanneer je er volgens mij buiten gaat of ging downloaden geloof ik?

    @Styledd: :+ Eh goeie vraag maar waarom zou je dat willen? pin op toestel niet goed? Moet je eens kijken bij instellingen of anders beveiliging.

    Heb ik zelf ook gehad en zat op 22,50 incl zorgeloos sms. Zit vanaf maart op KPN en de hoeveelheid smsjes die ik daar krijg vind ik ook wel goed.

    22,50 inclusief eindeloos online eerste jaar, Daarna 29,50 inclusief eindeloos online.

    En dat is dan met 300 belmin en 500 smsjes.

    van Kpn met nummer behoudt.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Op je eigen netwerk mag je downloaden zoveel je wil, binnen de perken van je internet abo thuis.
    Buiten eigen netwerk om zitten er uiteraard z'n beperkingen aan. Voor specificaties moet je even naar je afgesloten abo kijken.
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    zijn jullie niet bang dat die nieuwe dure mobiel die je net hebt gekregen.
    word gejat??

    want als ik een nieuwe dure mobiel wil gaat mijn moeder gelijk weer zeiken over het gedoe, van dat hij toch maar word afgepakt.
    hoe doen jullie dat?
     
  10. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt.. Nou heb ik nog een vraagje. Nu heb ik wifi ingeschakeld, gaat het dan vanzelf dat je over je eigen netwerk gaat, dus dat het niet via gprs gaat?
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin. De i-Phone die word gejat. andere telefoons van tegenwoordig zijn lastig nog te herkennen of ze nieuw of anders zijn of uniek. Samsung bv heeft met veel modellen eigenschap dat ze op elkaar lijken en dan als je ouwe typ is gejat brengt die echt totaal niks meer op. Telefoons met touch screens vallen op en geven een indruk van ok ik heb wel wat centies en dat word dan eerder gejat. En dan vooral apple merk is vaak de pineut.

    En anders stop je telefoon altijd in je broekzak niet in je jaszak. of een jas met ritsen. Bewaar er geen belangrijke dingen op. En als het echt nodig is koop je er een kettingtje voor :+
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    @ tricker,

    hoe lang gaat jou batterij gemiddeld mee?
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor mij is de Storm nog steeds de 1e keus.
    Ben van mening dat de bugs met een nieuwe firmware verholpen kunnen worden.

    De firmware v20 van mijn N95 was in het begin ook behoorlijk bagger , de meeste bugs zijn met de v30 firmware verleden tijd.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij zal wel een melding geven dat ie een netwerk heeft gevonden. Even connecten en dat moet ie het doen :)
     
  16. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels de C905 een paar dagen in gebruik en tot nu toe erg tevreden over. Alleen vind ik dat de batterij niet erg lang mee gaat bij intensief sms'en en af en toe wat internetten is elke dag opladen eigenlijk wel vereist bij mij. Wordt dit beter naarmate ik hem vaker gebruik ofzo. WiFi, Bluetooth, 3G, etc staat allemaal uit dus daar moet het niet aan liggen.
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb je hem al een keer helemaal opgeladen en echt helemaal leeg gebruikt? zodat hij uitvalt. meestal moet je daar wel mee beginnen, staat ook nog steeds in de boekjes.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij is het met de nieuwere batterijen juist niet meer de bedoeling om ze volledig leeg te laten lopen, om ze vervolgens weer op te laden. Dacht dat dat juist niet goed is voor li-on batterijen. Ga er blind vanuit dat er zo'n batterij inzit.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En ja, volgens mij moet de batterij op den duur wat beter worden. Verwacht echter geen wonderen.

    ***Kut... verkeerde edit-knop***
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    En elke dag als automatisme stoppen in de oplader is helemaal niet zo erg hoor. Ik heb net me Touch Diamond binnen, even vinden waar ik hem openmaak en dan kan de pret beginnen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina