1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Leuk toestel. Jammer dat er geen toetsenbord bijzit. Vind dat toch echt een must na 3 jaar Qtek S100 ervaring ;)
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe eindeloos is een eindeloos internet abbo van 9.99 (KPN etc)? Ik wil Q2 de N97 kopen met internet maar ik heb geen zin om rekening te houden met de datalimiet. Ik wil onbeperkt streamen etc niet dat ik na een maand rekening krijg van 300 euro.
     
  3. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik hoef met mijn c905 niet in het begin elke keer leeg te laten lopen en dan weer vol op te laten oid maar gewoon tussendoor opladen kan geen kwaad?
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Met een li-on batterij hoeft dat inderdaad niet...
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben niet helemaal op de hoogte maar ik dacht dat het juist slecht is voor een li-on batterij om die leeg te laten lopen. Ik weet dit echter niet 100% zeker. Kwaad kan het niet om 'm tussentijds op te laden.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Streaming zit niet in die abbonementen. Hiervoor moet je apart betalen. Dus Youtube zeker niet gebruiken.
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ligt eraan, zie eerder in (dit of een ander) topic. Als je streamt via je browser kan het waarschijnlijk wel problemen geven. Heb je een YouTube programma op je telefoon (zoals op een HTC/Xperia) dan valt het waarschijnlijk wel in je bundel. Zodra hij verbinding gaat maken met "KPN Streaming Internet" weet je dat je gaat streamen :p
     
  8. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    idd met mij diamond icm met vodafone onbeperkt internet kan ik echt internetten onbeperkt (msn youtube, streaming media tv kijken noem het maar op)
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb een tijdje zitten twijfelen maar ik denk dat ik er nu uit ben. Ik ga voor de SE X1 i.c.m. online blox van Vodafone. Iemand hier ervaring mee?
     
  10. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ja streamen kan.

    @Riddick: Een vriend van mij heeft hem, heel leuk dingetje.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag 2 brieven richting Vodafone gegaan.
    1. Verzekering beëindigen van mijn N95.
    2. Abonnement beëindigen van mijn huidige abonnement.

    Ik gebruik gaan maken van mijn 2e Vodafone abonnement ( wordt vergoed door mijn werkgever ).
    De nieuwe GSM wou ik gaan kopen bij http://www.smartphoneshop.nl

    Wil graag de Blackberry Storm hebben en deze kost los € 429
    Bij een abonnement betaal je veelste voor de Blackberry.
    12 x € 29,95 + 12x € 42,50 + € 79,95 = €*950
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Even wat vraagjes.

    Heb tot nu toe altijd prepaid gehad, en vind dat gewoon fijn omdat ik het dan zelf allemaal in de hand heb.

    Nu wil ik toch een beetje met de tijd mee, en wil ik een telefoon waar ik mee kan internetten (liefst onbeperkt), omdat ik vrij veel met de trein reis, en dat dan wel handig is. Prepaid zijn die telefoons me denk ik wel te duur, dan ben ik al rond de 400 euro kwijt.

    Maargoed, mijn oog was dus gevallen op de Samsung omnia.
    Ik sms eigenlijk alleen maar (ongeveer 250 smsjes per maand..) , en bel vrijwel nooit.
    Daar zou ik dus onbeperkt mee willen internetten, en ook wel graag willen streamen via youtube.

    Wat ik er eigenljk per maand voor wil betalen, is toch wel maximaal 30 euro.

    Wat mij eigenlijk het meest dwars zit, ik heb dus nog nooit een abonnement gehad, en veel vrienden gaan er vrijwel iedere maand overheen.
    Ligt dat puur aan hun, of word je daadwerkelijk voorgelogen, en ga je al heel snel dingen doen die buiten je bundel vallen?
    Nogmaals, 't enige wat ik eigenlijk wil, is onbeperkt internetten, en ik sms dus alleen maar.
    Iemand een idee welke telefoon op dat gebied aan mijn wensen voldoet, en ook qua prijs?
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    iphone 3g!? :D
    al voor 30 per maand, onbeperkt internet, 150 sms, (én 150 min).. :)

    ik zit er soms ook wel veel overheen, maar dit omdat ik veel meer sms, ik gebruik het smse soms als msn'n :9
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zit daar ook youtube streaming bij?
    En ga je echt alleen maar eroverheen als je over je smsjes heen gaat.
    Of zit er zoals vaak nog een addertje onder het gras, en vallen meer dingen buiten de bundel?
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    jep youtube ook uiteraard, zit een speciale youtube app op :)
    natuurlijk ook als je belt buiten je bundel, en als je in buitenland gaat internetten is het ook buiten de bundel.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    oh oke, maar verder kan 't eigenlijk geen kwaad, dus alleen als meer belt/smst dan in je abbo toegestaan is.
    Hoor namelijk vaak verhalen dat er niks van klopt, en ze al heel snel dingen buiten je bundel tellen.

    Wat vind je trouwens van Samsung omnia? Heb daar goede dingen over gehoord, maar ook weer minder goede dingen zoals dat de batterij snel op gaat.

    Ervaring hiermee?

    Verder lijk me de iPhone 3G ook wel iets, maar 150 smsjes is me dan weer aan de lage kant, en als ik meer kies, gaan de abbo kosten natuurlijk omhoog..
    En de iphone is bij een 2 jarig abbo niet gratis, en heb toch liever een gratis telefoon bij m'n abbo.
    Vind 30 euro per maand al meer als genoeg, ga ik niet nog meer dan 100 euro bij dokken :+
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf geen ervaring met een Samsung omnia :9..

    Ik heb zelf geen last gehad van buiten me bundel zitten door nare dingen, als ik er buiten zat, was het ook echt omdat ik teveel smste of belde.

    Wat ik wel over de hoofd heb gezien dat de iphone niet gratis is nee bij de abbo, vergeten er bij de vermelden :9

    Maar vind het echt een top phone, kan er veel mee, internet werkt super.
    150 smsjes vind ik persoonlijk ook iets aan de lage kant, maar dat licht aan de gebruiker natuurlijk.

    Bij vodafone heb je wel iets, dat je voor 10 euro 1000 smsjes hebt, mss kan je dan een mooie abbo samen stellen voor rond de 30 euro :)
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, 150 smsjes is bij mij zo'n getal, waar ik de ene maand flink overheen zal gaan, en de andere maand het net haal. Oftewel, het is me een te groot risico.

    SonyEricsson Xperia , lijkt me ook wel een nice dingetje.
    Zal morgen eens rondje door de stad maken en dingen vergelijken. Wellicht dat ik me morgen toch snel laat ompraten, en ik morgen al eentje heb gevonden.:+
    Zal wel iets laten weten, bedankt voor je snelle reacties! ;)
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    ik ga binnekort denk ik de HTC touch halen aangezien mijn
    sony ericsson w300i mijn simkaart niet meer wil lezen8)

    heeft iemand hem toevallig ergens goedkoop gezien?
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Toestraks toch maar de Samsung omnia gehaald, met een abonnement van 32,50 (1ste 6 maanden 22,50) Er zit onbeperkt internet bij, maar is dit ook écht onbeperkt? Dus niet dat ik dalijk alsnog een hoge rekening krijg?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina