De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Provider?
     
  2. SR20DET

    SR20DET Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu een Samsung SGH-J700, had he gekocht omdat mn ericson naar zn tombe was. Als mn abbo verlopen is nog maar 1 telefoon halen voor de rest van mn (of zijn) leven; de LG Secret. Alleen maar voor het carbon :D
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vodafone
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik citeer van de site:
    http://www.vodafone.nl/prive/mobiel_internetten/Internet_op_je_mobiel/kosten_zorgeloos_blox/

    Als je 3 keer over dat limiet heen gaat stellen ze een ander abonnement voor. Je hoeft die 3 keer niets te betalen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Als dat écht zo is, kan ik er natuurlijk wel flink op los internetten, en zodra hun mij een ander abonnement voorstellen, gewoon zeggen dat ik dit wil blijven houden! :+

    Naja, 10x zoveel dan het gemiddelde, is dat wel haalbaar? De meeste mensen die 10 euro voor internet betalen, maken daar dan toch ook wel genoeg gebruik van? Dus lijkt me sterk dat je daar dan 10x zoveel overheen gaat, tenzij je de hele maand non-stop zit te streamen op youtube.

    Ik ga 't vrijwel alleen gebruiken voor msn, wat voetbalsite's en forums, en soms eens iets op youtube kijken, mag toch geen probleem zijn?
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb ff een vraagje! Ik heb nou een HTC Tytn II, maar ben er niet echt blij mee! Gebruik meeste functies niet, en een touchscreen is ook niks voor mij! Ik ben dus opzoek naar een nieuwe telefoon, eentje die een stuk "simpeler" is dan de Tytn II!
    Ik twijfel nou tussen de Nokie 6300 en de 6500 Classic, kan iemand mij hier vertellen wat precies de verschillen zijn en waarom ik voor welk toestel zou moeten kiezen?

    En ik heb dus een Tytn II te koop ;)!
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Voor hoeveel verkoop je je HTC? ;)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag in de "stad" een besluit genomen en heb gekozen voor de iPhone.
    Wilde eerst graag de Blackberry Storm kopen maar dat ding heeft helemaal geen Wifi.
    En Wifi is voor heel belangrijk.

    De iPhone wordt nu gesynchroniceerd met mijn Mac.
    Straks alleen even naar de MM voor een nieuwe tasje !!
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hij is pas een jaartje oud, de richtprijs is 200, maar daar kan wel wat van af voor iemand van hier! Hij heeft wel een Vodafone simlock...

    Maar heeft iemand nou tips/adviezen/uitleg voor me over de Nokia 6300 en de 6500 classic?!
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Afgelopen vrijdag dus een nieuwe telefoon gekocht.

    Nu kijk ik op de vodafone site, en staat er dit..

    Ik heb een abonnement van 22,50 per maand (eerste 6 maanden)
    Ook zit hier 'zorgeloos mobiel internet blox' bij.

    Dus hoe kan ik dan al 11,25 over mijn abonnement heen zijn op 3 dagen tijd?!
    Ik heb pas 15 smsjes verzonden, nog niet gebelt, en een uurtje op msn gezeten en wat op forums gekeken..

    Die 11,25 is dus wel precies de helft van 22,50 (wat ik eigenlijk per maand kwijt zou zijn..)

    Kan 't ook zo zijn, omdat ik halverwege de maand ben gestart met mijn abonnement, ik nu een halve maand moet betalen, en dus 11,25? En vanaf 1 februari, zoals in de 1ste quote is aangegeven, ik nieuw beltegoed krijg?
    Dan zou 't wel kloppen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  11. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand hier ervaring met het omzettean van:
    Hi Abbonement naar Hi prePaid
    ik zag op de site van hi dit staan maar ik kon niks vinden over eventuele kosten hiervoor behalve dat het €5,- kost waarna dit direct wordt omgezet in beltegoed.
    het lijkt me sterk dat dit alles is maar ik kan er niks over vinden.

    wie kan mij meer vertellen
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Weet iemand hoe ik bij Hi.nl de unlock code van mijn K800i kan aanvragen??
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77

    Ik ga voor de HTC Touch HD. Hoop dat die mij beter bevalt dan jou HTC jou.8)
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mijn grootste ergernis was het touchscreen :9! Vind zoiets toch te onhandig, druk veel te vaak mis enzo!

    (Mn Tytn II is nu trouwens simlock vrij!)
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat was ook een beetje mijn vrees maar ik heb het de HD getest en die heeft zo'n groot scherm dat het goed te doen is:9
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    De programma's hebben toch gewoon het zelfde piepkleine kruisje om ze af te sluiten? Probeer daar maar eens op de drukken met je duim ;)!
     
  17. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nokia 3110 classic genomen met een goedkoop sim-only abbonementje 150 belminuten en 100 sms voor 6,- per maand:) 3D-Demo van 3110
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kan mijn abbo bij Hi gaan verlengen, echter ik kan maar niet kiezen. De Samsung Omnia lijkt me een toffe phone, maar de Samsung Pixon is ook niet mis. Wie kan mij even helpen een keuze te maken? Ik kom er niet uit.
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik ben voor de Nokia 6300 black gegaan :)!
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Valt mee. Het scherm is retegroot :p en (bijna) alles is goed met je vingers te doen.:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina