1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk van deze raden jullie aan?

    - Samsung Pixon
    - Samsung TouchWiz
    - Samsung Omnia
    - LG Cookie
    - LG Renoir
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Sony Ericsson C905 heb je het toch over?? Die staat er toch gewoon bij hoor?! Zie hier voor thema's ervoor!
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Is het tegenwoordig goedkoper om de Iphone los te kopen met daarbij een los abonnement?
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb samsung Omnia, en ben er hartstikke tevreden mee!

    Denk dat je zelf beetje moet gaan vergelijken, en wat je graag allemaal erop wilt hebben.
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    In de winkel hebben ze die dingen nooit aanstaan, dus valt er niet veel te proberen. Twijfel nu nog tussen de Omnia en de Pixon. Heb al WiFi op mijn iPod Touch dus dat is eigenlijk niet nodig, maar het design van de Pixon is weer minder. Camera gebruik ik momenteel niet veel, maar kan misschien nog van toepassing komen.

    Helaas zijn ze allebei erg dik, ben nu de Samsung U100 gewend, 5.5 mm dik, dus wordt even wennen.
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je geen LG's aanraden iig. Zijn niet van de beste kwaliteit. Ik heb de twee telefoons die jij noemt van LG nooit gehad, maar de Choclate en de Viewty zaten vol met irritante bugs en hadden geen lange levensduur.
     
  7. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet beter voor een Sony Ericsson of een Nokia gaan? LG is sowieso bagger, Samsung omnia schijnt ook niet super te zijn...
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu kom ik er helemaal niet meer uit.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nee zoals ik al zei het is alleen de achtergronden. Maar ik zoek ook dat de icoontjes anders zijn etc. De hele instelling zeg maar. Had er 1 staan op mijn sony Ericcson maar had toen een reset gedaan in verband met terug brengen van en naja die geen dus ook foetsie :+
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik mag een nieuwe foon uitzoeken, zoek eigenlijk net iets als mn iPhone maar dan beter,.. :D iemand suggesties?
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ik raad de se xperia aan! zit er nu zelf op en heb hem sinds 3 dagen en ben er helemaal gek van, je kan er alles en meer mee!
    + batterij
    + qwerty toetsenboard
    + windows mobile
    + snel
    + enz (teveel :p)

    p.s. bij Hi en steeds meer winkels zijn alle telefoons uit te proberen!!
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb hem nu sinds dinsdag in bezit en zal even kort mijn impressie beschrijven.

    De telefoon zelf ziet er prachtig uit, maar beschadigd echt veel te snel. Nog geen twee uur na het uitpakken was de eerste 'verf' er al af, klein puntje maar toch. Het scherm vind ik daarentegen wel goed en is tot op heden nog niet beschadigd. Accu gaat net als de meeste andere telefoons van tegenwoordig nog steeds snel leeg, komt vooral door extra's als wifi etc. die aanstaan terwijl je ze niet gebruikt.

    Op hardware gebied eigenlijk niet zoveel te klagen, echter is het de software (Windows Mobile) die het voor deze telefoon een klein beetje verpest. Ik ben bekend met de Apple software die op mijn iPod Touch 2G staat en ik moet elke keer een knop omdraaien wanneer ik weer mijn Omnia pak. Op de één of andere manier werkt het gewoon niet zo lekker als de OSX variant op de iPod/iPhone. Begrijp me niet verkeerd, het is niet slecht maar veel complexer dan de iPhone. Meer handelingen en alles moet met een stomme stylus. Met de vinger kun je ook navigeren of met een soort virtuele muis maar beide vind ik niet lekker werken.

    Leuke telefoon met veel functies maar er zijn betere toestellen te vinden ;)
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Persoonlijk ben ik geen liefhebber van Windows of Symbian.
    Heb al 10 jaar een mobiele telefoon en heb in de die jaren veel telefoon gehad.
    Er zijn er maar een paar waar ik met volle tevredenheid gebruik van gemaakt hebt.
    Dat zijn de Philips Genie , Nokia 6210 en Sony Ericsson K800i.

    Vind Windows en Symbian te complex , zat regematig op mijn SPV te zoeken waar ook al weer een bepaalde onderdeel verstopt zat.
    Op mijn Nokia 6600 en N95 zorgde Symbina regelmatig voor problemen , vind Symbian de meest wazige OS die er bestaat.

    Heb nu sinds 2 weken een iPhone 3G en ben hier zeer tevreden over.
    Helaas heeft de iPhone wel een aantal software beperkingen , kan bijvoorbeeld geen MMS ontvangen en werkt mijn TomTom ook niet optimaal met de iPhone.
    Kan geen data ontvangen/versturen naar de server van TomTom.

    Vind de OS van Apple simpel en logisch in elkaar zitten.
    Ook werkt de Touch-screen op de iPhone perfect.
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik voor de LG Renoir, lees over de Samsung Pixon te veel slechte dingen. Batterijduur en camera zijn namelijk voor mij het belangrijkst, want ik heb al een iPod Touch.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yep heb ook ook LG Chocolate, en het ziet er mooi uit kwa design maar daar is dan ook echt alles mee gezegt. Daarnaast zijn de batterijen ook niet al te best, snel uitgeput zal wel door goedkoop materiaal komen. Ben nu blij met me Nokia 7610, veel betere kwaliteit dan LG.
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik dacht juist gelezen te hebben dat de batterij van de LG's beter is dan die van de Samsung's.

    Vind de LG Secret ook wel wat hebben. Ik ben moeilijk, kan echt nooooit keuzes maken. :+
     
  17. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, mijn chocolate was na een paar maanden al naar de kloten, hele touchpad werkte niet meer... en toen dat gefixt was kreeg ik problemen met me scherm, nee nooit meer LG voor mij...
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet echt alleen voor een Windows Mobile toestel gaan als je daadwerkelijk energie wilt steken in het tweaken van je telefoon. Wil je dat niet moet je imo geen WM toestel kiezen..
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.680
    Leuk Bevonden:
    17.883
    Ik ken een kerel met een Chocolate die hem al 2 jaar heeft en hem werkelijk loeihard op de grond kan laten gooien etc. en dat ding doet het nog hemels.
    Een Samsung van een andere vriend van me bijv. lag na 1 val alweer dood op de grond.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    De batterijen van de meeste nieuwe telefoons gaan meestal sowieso niet lang mee ongeacht het merk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina