1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GomoRra

GomoRra Guest

Kan je iets over die telefoon vertellen??, ik bedoel 3D???

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag heeft echt totaal niks met mijn telefoon te maken maar je ziet die samsung reclame vaak met hun laatste 3 toestellen. Omnia, Whizkid en Pixon. Die laatste is duidelijk met de meeste pixels camera maar eh, zijn er nog meer verschillen? Behalve de prijs :+ Gewoon wel nieuwsgierig na....zeker als je ziet dat ze nog net niet tegelijk zijn uitgekomen.

3. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een Japanse telefoon die je helaas alleen in Japan kunt gebruiken. Maar hij is wel vet. :cool: Je kunt hem op twee manieren openmaken, waarvan er één heel handig is om filmpjes en TV te kijken (alleen Japanse TV dus). Zit ook een erg fijne camera op met 5.0 megapixels en een best wel goede lens.
    En je hebt dus een 3D functie. Als je op dat 3D knopje drukt wordt het scherm in 3D weergegeven. Tekst wordt dan vrijwel onleesbaar, dus daar laat ik hem op gewoon beeld staan, maar bij filmpjes is dat echt vet. ;) Vooral als ze speciaal gemaakt zijn voor 3D weergave.

Ik zal hem wel missen als ik hem niet meer kan gebruiken. =(

4. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg laatst een boekje voor me neus geschoven met een aanbieding van bol.com, lg viewty voor 250 euro. Hierdoor ben ik een beetje gaan kijken naar mobieltjes die daar een beetje op lijken met de prijsklasse van tot de 300 euro.
    Ik heb nu een jaar ofzo de samung u600, op zich wel fijn maar hij zit vol met krassen met bluetootk is kapot dus wil wel een nieuwe.

Dus heb 3 vragen...

1.Welke telefoons lijken een beetje op de viewty maar zijn wat meer van deze tijd. Met lijken op bedoel ik kwa functies enzo. En zijn er goeie telefoons van 200-300 euro die pas net uitzijn.

2.Ik heb nu een vodafone abbo, nog een jaar ofzo, en vroeg me af dat als ik los zo`n toestel koop of ik dan gewoon me sim kaartje rin kan doen of moet je nog wat regelen precies.

3. Is het mogelijk om naast dat abbonoment nog internet erbij te krijgen, dat heb ik namelijk op het moment nog niet.

:)

5. GomoRra

GomoRra Guest

Cool!*)

6. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik wil tomtom op mijn samsung omnia zetten de tomtom zelf staat er wel op maar ik krijg die kaarten er niet op (ik heb het wel gedownload)

7. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    net me nieuwe mobiel gekregen, (was een verrasing:p) maar had nog 1 vraagje over internet...

Ik heb nu een basis abbo bij vodafone van 17,50, daar zit neem ik aan geen internet bij^^.

Dus nu ga ik die blox instellen, 9,50 onbeperkt internetten, houdt dit in dat je een maand lang full time op internet kan zitten?? En als je die blox hebt aangezet, gaat dit dan meteen in of pas de volgende maand?

Valt youtube en andere streaming dingen ook onder de blox?

edit: net dit gevonden op vodafone.nl:
    * Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

Dut houdt dus in dat je niet echt fulltime kan internetten ofwel?

Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Vodafone hebben ze een datalimiet van 250MB.
    Ik heb in de 4 jaar dat ik Vodafone heb gehad nog nooit geen problemem gehad.
    Vodafone gaat alleen moeilijk doen weer je een laptop op jouw gsm aansluit.

9. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    oke^^

Maar gaan die blox nou gelijk in of niet:)??

10. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zodra jij die blox activeert dan gaat het in

11. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks^^

12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Iemand de Nokia 5800 al in bezit? Ik vind hem opzich best een gelikt ding, alleen met al die andere phones in het vooruitzicht, weet ik niet of ik hem wel neem. Iemand die misschien een klein overzichtje heeft met komende toestellen komend half jaar?

13. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    @ Corona:
    Ja ik heb de nokia 5800, net een dagje.
    Tot nu toe bevalt hij me goed, het touch screen is iets minder gevoelig dan de iphone, je moet net iets harder drukken.
    Dit is me eerste touch telefoon dus kan het niet vergelijken maar ik ben dik tevreden.

Alleen heb wel een vraagje...
    Dit probleem had ik bij mijn vorige mobiel ook, als ik muziek op me geheigenkaart zet, en vervolgens naar mp3 speler ga staat er niks, omdat de mp3 speler alleen naar liedjes kijkt die op de mobiel staat i.p.v. de geugenkaart.
    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, dus muziek op geheigenkaart zetten en af kunnen spelen met de mp3.

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik zeker doen, mooi dingetje!

15. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat er een optie is bijwerken bij mijn telefoon is dat

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Weet niet wat je voor eisen je voor je nieuwe gsm hebt?

Mooie telefoon die dit jaar uitkomt is de Nokia N97

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wat zijn nou eigenlijk goede touch telefoons? (op de Iphone na dan, want die is gewoon met kop en schouders het beste:9)..

Want die Omnia ziet er wel heel gaaf uit maar had hem vandeweek in mijn handen van iemand uit mijn klas en dat scrollen door bestanden ging ontzettend traag en totaal niet vloeiend. Weet niet of hij dan zo veel bestanden had dat het zo sloom ging of dat het gewoon die telefoon is..

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn moeder heeft een touchwhiz (F480 dacht ik), zus een iPhone en ik een G1. Qua touch navigatie gaat mijn voorkeur uit naar mijn eigen G1. Het kan te maken hebben met gewenning, maar de bediening gaat erg soepel. De iPhone heb ik één keer in mijn handen gehad. Daar was het in mijn beleving niets anders dan op icoontje duwen ter wijl de G1 echt met bewegingen kan omgaan. De foto applicatie en multitouch heb ik niet gebruikt.

19. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    @tracks: Ja misschien, maar ik heb het bij mij nu iig al gevonden, ik moest de muziek er opzetten met het progamma wat ik erbij had gekregen en niet direct naar de geheugenkaart.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb sinds gister de Renoir, en daar gaat het na wat gewenning gewoon vloeiend:) Ben er tot nu toe ook erg tevreden over:) Smsen gaat steeds sneller en ook met je vingers is het touchscreen prima te bedienen.
    Camera nog niet veel gebruikt, maar de foto's die ik heb gemaakt waren erg mooi. Verder gaat de batterij goed mee, heb hem veel gebruikt gistermiddag en vandaag en de batterij is nog niet leeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina