1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt bij LG wel zo te zijn dat een deel van de telefoons perfect werkt en het overige deel gewoon echt klote is. Heb zelf toen 1 van de eerste LG Chocolate Premiums gehad en dat ding was na een maand al kapot, zonder toedoen van mezelf, de firmware was gewoon verrot. Maar misschien bekritiseer ik LG nu wel voor niets en hebben ze alles daadwerkelijk verbeterd..

2. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is wel mooi dan. Ik neem aan dat je dan ook die internet blox voor 9,50 per maand er bij hebt? En hoe zit het met de batterij duur? Dus bij normaal gebruik maar ook als je bijvoorbeeld veel muziek ermee afspeelt of films erop kijkt. En hoe is de camera? Kan ik een beetje hetzelfde verwachten als de camera die op mijn huidige SE k800i (3,2 mega pixels) zit?
    Bedankt voor je antwoorden op de vorige vragen trouwens.:thumbs:

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De Chocolate was ook gewoon een kut telefoon maar ondertussen is LG een stuk verbeterd. Een vriendin van me heeft de Viewty en ook die telefoon vind ik prima werken. Zelf is ze er ook helemaal tevreden mee. Net als ik met de Renoir.

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook de internet blox, en tot nu toe heb ik al redelijk wat filmpjes online gekeken etc. zonder waarschuwing dat ik over een bepaalde limiet of wat dan ook heen zit (wat ik wel eens hoor bij sommige mensen). Om heel eerlijk te zijn speel ik er niet erg veel muziek op af, ik kan je alleen wel vertellen dat de music player niet de Walkman-software is maar gewoon een soort Windows mediaplayer, die ik nog amper heb gebruikt. Er is echter wel een optie om bijv. een afspeellijst te maken dus ik denk dat als je het gewend bent het wel goed werkt. Camera is redelijk te noemen, zit alleen geen echte flitser bij, dus overdag zijn er nog wel foto's / filmpjes van een degelijke kwaliteit te maken, 's avonds krijg je wel een beetje blurred pictures (flits is gewoon een lampje wat je moet aanzetten en dan meeflitst (behoorlijk minpunt)) Batterijduur is redelijk, ik heb echter altijd 3G aanstaan waardoor je volgens mij veel sneller door je batterij heen bent. En die panels zijn wel leuk alleen je (ik tenminste niet) doet er niet erg veel mee, ik heb er nog niks aan veranderd dus als je meer van tweaken bent enz. levert het misschien wat meer op.

5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat van die foto's 's avonds is wel iets minder aangezien ik met uitgaan nog wel eens foto's wil maken. Ik hou wel van een beetje tweaken dus dat komt wel goed met deze telefoon denk ik. Morgen zeg ik denk ik mijn huidige abonnement vast op en zal deze dan bestellen. Misschien morgen eerst nog even naar de stad om nog wat informatie in te winnen en te kijken hoe die in de hand ligt.
    Dan heb ik nu nog 1 vraag voor je. Hoe zit het met de laadtijden op de telefoon. Duurt het lang om het internet te openen of een bepaald programma te openen?

Bedankt voor de info trouwens. Heb er echt wat aan.8)

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Laadtijden zijn voor mij prima, heb er weinig over te klagen. (ook als je em uitklapt voor het qwerty toetsenbord (wat erg fijn toetst) flipt het scherm erg snel. En die foto's tja je ziet wat er op staat alleen het is geen Nokia N96 kwaliteit.. Als ik vanavond nog tijd heb zal ik wel een fotootje uploaden.

7. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met de G1?

8. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    De telefoon is wel een beetje traag vind ik. Maar volgens mij ligt dat aan windows mobile verder is alleen de camera een klein beetje minder 's avonds, maar de toestel vind ik ook helemaal geweldig. Vrijdag gaat mijn ao in met zorgeloos internet, dus ik ben benieuwd. Dan pas kan ik het toestel goed beoordelen denk ik. Ik heb trouwens meteen een SDmicro kaartje gekocht van 8GB kan ik tenminste fatsoenlijk muziek luisteren. Mijn Xperia neemt daarom nu de functies over van mijn W810i en Nano 2nd gen 2GB.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    afgelopen juli heb ik een abbo afgesloten bij vodafone. Nu kreeg ik begin deze maand een SMS je dat ik nu mn abbonement kan verlengen. Nu ben ik dus gaan zoeken naar een toestel wat me wel wat leek, alleen er was er geen één die er voor mij uitsprong. tot ik op de site van HTC deze tegenkwam:
    Htc touch pro 2

Probleem is alleen dat ik nergens een release date tegen ben gekomen.
    Heeft iemand een betrouwebare site waar dit zou kunnen staan?

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Is nog niet bekend van HTC, dus nog ffies geduld :)

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb nu hier en daar gelezen dat het ergens tussen april en juli wordt verwacht, maar de site van HTC zelf geeft nog niets aan.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Iemand beetje verstand van mobiele abo's?
    Had 2 jarig Hi 20 abbo voor 15 euro per maand. Nu zijn de 2 jaar verstreken en is het 20 euro per maand geworden. Tevens heb ik een nieuw contract opgestuurd, om over te gaan op KPN sim only voor 7,95 per maand. Nu blijkt dat contract, welke wel bevestigd is door KPN middels telefonisch contact na ontvangst ondertekend contract.
    Heb ze aan de lijn gehad, maar dan wordt je van kastje naar de muur gestuurd. Dan moet ik nieuw abo opnieuw indienen ed, en klacht indienen om teveel betaalde rekeningen vergoed te krijgen. Kan ik nu gelijk naar een andere provider, of zit ik nou sowieso nog een jaar aan kpn vast?

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand waarom waarom, als ik een mp3tje op mijn telefoon (LG KG800 Chocolate) wil zetten, mijn telefoon de melding 'bestand wordt niet ondersteund' geeft, als ik het mp3'tje wil afspelen, terwijl hij eerst wel gewoon mp3'jtes afspeelde?

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat je minste probleem is met de Chocolate zou ik al hartstikke blij zijn..

15. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Mhh ik zoek nog een mobiel, prepaid maar maakt niet uit rond 200 euro simlock vrij graag(A) weet iemand wat:p

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Tefefoonkopen.nl

Donderdag 26-03-2009
    Vodafone Prepaid LG Viewty + Maximaal € 10 beltegoed voor € 129,99

17. GomoRra

GomoRra Guest

Wat ik nou lees is de pers is wel heel erg gruwelijk!

De site bestelmaar.nl geeft aan dat het volgende week de Nokia Aeon kan leveren. Aangezien het volgende week 1 april is zou het wel een grap zijn..

Maar wat een vet toestel, dammit. Check de specs:
    -Oled Force TouchScreen
    -32GB geheugen,
    -12,1 megapixel camera
    -Full GPS Navigatie
    -Supersnel internet
    -slechts 9mm dik

nog een foto:

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    lol dikke 1 april grap. Dat ding is een concept van nokia en de eerste berichten van dit concept dateren al uit 2006

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Grap waarbij het grappige deel niet echt aanwezig is imo. Beetje mager.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  20. GomoRra

GomoRra Guest

Maar die telefoon is wel MEGA gruwelijk, zou op dit moment wel de beste kunnen zijn als hij uitkwam

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina