1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien een goede app voor tv op je Iphone?

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nog een vraagje.

Kan je ergens nog wat games downloaden voor op je mobiel? (behalve patience,bubbleshooter en teeter)

Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  3. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand t-mobile g2 touch pro ?

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Schopje,

Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen. Heb nu een N82 die ik redelijk vind, te kleine knopjes maar wel leuke functionaliteit.
    Nu twijfel ik tussen de HTC Hero en de HTC Touch HD2.
    Die Hero is goedkoper, heeft Android en ziet er leuk uit.
    Die HD 2 is een stuk duurder, heeft WM en kan iets meer.

Ik gebruik wat leuke functies zoals navigatie en dergelijke maar ben geen "power user"

Iemand tips?

5. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Hd 2 ziet er echt mooi uit maar naar mijn mening is WM gewoon heel slecht. Integendeel begint Android langzaam te komen. Je krijgt steeds meer applicaties. Ik zit te twijfelen tussen htc hero en iphone 3GS. maar ik denk toch dat ik voor iphone ga, omdat het verreweg beste is.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Abo is afgelopen en ik wil graag de samsung s8000 jet met een 24 mnd abonoment en +/- 200 belminuten voor een leuk prijsje per maand. Aangezien het best een populaire telefoon is weet vast wel iemand hier een leuke aanbieding :+

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb een HTC Touch Diamond. Vorig jaar Januari ging mijn abonnement in en het eerste jaar kost het abonnement 16 euro per maand. Het tweede jaar, wat er dus bijna aankomt, gaan de kosten omhoog naar 22 euro per maand omdat de kosten voor internet omhoog gaan.

Ik gebruik echter internet, en de andere functies, amper nog. Internet gebruik ik feitelijk alleen om even kort te kijken op mijn hotmail of even checken of ik een pb binnen heb als ik er een verwacht. Of als ik in de situatie zit dat het handig is in een onbekende stad, maar daar houdt het eigenlijk op.

Nu vroeg ik me dus af wat mijn mogelijkheden zijn. Is er een manier om mijn abonnement stop te zetten of weet iemand andere alternatieven?

8. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Zolang je contract nog loopt zul je gewoon die internet kosten moeten blijven betalen. Dat hoorde in 1e instantie al bij je abonnement. Kan je volgens mij niet onderuit wanneer het een abo icm telefoon was.

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindeloos online van hi op mijn Xperia maar na het resetten krijg ik het niet meer aan de praat. Automatisch instelling om mijn Xperia lukt niet, dus via de hi site handmatig gedaan. Alleen het werkt nog steeds niet, iemand die zo even een oplossing weet?

Verder zou ik ook graag een online koop/verkoop site voor telefoons willen weten.

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dit werkt ook niet ??

Kies bij toestellen van Sony Ericsson 'Menu', 'Instellingen' en vervolgens de tab 'Verbindingen'. Kies zowel bij 'Internetinstellingen' als 'Java Instellingen' bij de optie 'Verbinden via' voor 'Mobiel Internet' of 'Mobiele Startsite'.

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de winkel konden ze er ook niks mee, m'n touchscreen is ook naar de tering dus morgen maar eens opsturen. Klote ding..

12. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    donderdag iphone abonnement gehaald bij the phonehouse ik kreeg te horen dat ik volgende dag kon ophalen, nou bleek dus niet zo. Ben benieuwd of ik hem maandag krijg.
    Ik kan niet wachten ! Iemand trouwens ervaring met the phonehouse ? (negatief/positief)

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Is per winkel anders. Hier in Alkmaar zitten er vaak irritante kneuzen

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik mag, bij de verlenging van mijn vaders abbo, een nieuwe telefoon uitzoeken omdat hij zelf tevreden is met zijn huidige mobiel...

Naast toestellen als de Nokia 6700 heb ik, uit de categorie 'gave telefoons', keuze uit de volgende toestellen:

Vodafone 360 Samsung H1
    Samsung Jet S8000
    HTC Magic
    Sony Ericsson Xperia X1
    Sony Ericsson Satio

Volgens mij kun je met ieder van deze toestellen vrijwel hetzelfde, maar mijn vraag is nu: Welk toestel is het beste? Ik wil vooral dat hij touchscreen goed werkt en dat internetten lekker soepel gaat.

Alvast bedankt!

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xperia maar niet, klere ding :mad:

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Die valt ook af in mijn keuze... Zit te twijfelen tussen de Samsung H1, Samsung Jét, HTC Magic en de Sony Satio...

Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    kan ook al verlengen. Mijn keuze is gevallen op de motorola milestone, nu maar wachten tot ie en of ie uitkomt in nl

18. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    iPhone?

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Daar kan ik niet uit kiezen dus die keuze gaat over...

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ff alles op een rij...

Ik wil kiezen uit:
    Samsung H1
    Samsung s8000 Jét
    HTC Magic
    HTC Tattoo
    Sony Ericsson Satio

Welke is volgens jullie de beste?? Kan ik met iedere telefoon hetzelfde en welk scherm is het beste?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina