1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dat touchphones apenballen zuigen. :cool:

Zelf een nieuwe Nokia 6700 gehaald. Zeer tevreden mee!

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, mij lijkt het wel leuk... Ff aangepast:

Niemand met tips??

3. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen om een blackberry of een iphone te halen, wat raden jullie me aan?

4. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik de Jet op dit moment en ik vind het uitstekend werken, tot nu toe wel m'n favo telefoon die ik heb gehad. Hiervoor gebruikte ik de Ericsson k810s en Samsung D600.
    Zelf was ik altijd een tegenstander van touch, maar nu wil ik niks anders meer :)

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Blackberry is meer zakelijk.
    iPhone is imo fijner, maar een vriend heeft een iPhone 2g en wilt een Blackberry omdat hij die er ''vet'' uit vind zien. Beetje slap argument. iPhone 3g is voor mij beter omdat ik mail etc niet vaak gebruik, maar soms als ik thuis ben ofzo.

Volgens mij is de Blackberry ook overzichtelijker. Veel mensen vinden de iPhone té ingewikkeld.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Persoonlijk vind ik de iPhone zeer gebruiksvriendelijk.

Heb zelf voor de keuze gestaan Blackberry Storm of iPhone 3G.
    Heb uiteindelijk toch gekozen voor de 3G omdat de Storm geen wifi verbinding ondersteunde.
    Heb zowel privé als zakelijk veel plezier van de iPhone.

7. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Haha, een iPhone te ingewikkeld slaat dus helemaal nergens op.

8. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik het ingewikkeld vind maar het is best zo dat het ingewikkeld als iemand net een iphone koopt die nooit ervaringen heeft zoals jailbraken enzo

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Jailbreaken hoort dan ook niet bij de telefoon. Als je de iPhone niet jailbreaked zul je amper iets tegenkomen, wat je niet snapt. Als je op de illegale manier gaat, dan is het inderdaad wat lastiger, maar dat mag eigenlijk ook niet.

10. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongenssssss en damess?

Kheb jullie hulp nodig bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon
    Mijn oog is gevallen op de Iphone 3GS, n97, xperia x1 die natuurlijk ook zijn nadelen hebben maar wel erg vet is.

Welke andere smartphones (btje nieuw) zijn ongeveer soortgelijk en raden jullie aan (of raden jullie juist de iphone aan)?

Ik wil veel gaan internetten, en hou wel van gadgets en een goede camera en entertainment(games evt ook) zou ook leuk zijn maar geen must....
    Windows Mobile etc. t maakt me allemaal niet uit zolang t maar stabie is en lekker loopt.
    Een mooi design is ook meegenomen
    qwerty toetsenbord is geen must maar zal wel fijn zijn (maar als het de iphone betreft en zo'n besturing maakt het niet uit)

wat raden jullie aan en waarom ?

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Als ik je intresses zie is de iPhone het meest geschikt. X1 niet halen, hoor er alleen maar slechte verhalen over. Windows loopt ook niet echt smooth en er zijn niet zoveel games en entertainment voor als op de iPhone.

Maar puur om wat je hier zegt is de iPhone het meest geschikt, namelijk de entertainment, mooi design, internetten, heel smooth en heeft een redelijke camera.

Maar haal iig niet de X1.

12. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OKe hmmmm... en wat denken jullie van de G1 en i8000 en de HTC HD2

Beetje vergelijkbaar ?
    denk dat me keuze toch elke keer terug valt op iphone...

Laatst bewerkt: 27 nov 2009
  13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Allebei goed alleen is de G1 al een beetje verouderd, i8000 ken ik niet, van Samsung toch? HTC HD2 is een goede degelijke mobiel, maar met die eisen van jou, lijkt de iPhone nog steeds het beste.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jet is echt geweldig. Klein, licht, snel en stevig. Wat wil je nog meer?

15. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Inplaats van G1 kan je ook G2 kopen eigenlijk. G2 is HTC HERO het draait op android prachtig mobiel

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.753
    Waarom de Hero aanraden? Die is ondertussen ook al uit. Het beste is nog even wachten op de Motorola Milestone, wat een apparaat is dat. _O_

17. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    naaah qwerty toestellen is niet mijn ding vandaar geen millestone aangeboden :p maar wel krachtig mobiel idd

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een weekje of 2 wachten , en dan ga ik hem bestellen. Heb het zo gefixed dat ik niet alteveel hoef bij te betalen, kan niet wachten

19. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor jullie adviezen .

Het gaat waarschijnlijk een iPhone worden, zit nu alleen met het volgende: me abo bij t-mobile loopt begin maart pas af maar kan de iPhone nu al bestellen.
    Dan is de iPhone over 4 weken binnen maar loop ik tot begin maart op me ouwe Abo (zonder internet).
    Begrijp ik hieruit dan goed dat ik tot begin maart een iPhone zonder internet moet gebruiken(vanwege me oude Abo)?
    Of zou ik dan tot die tijd alleen gebruik moeten maken van WiFi netwerken (want dat is gratis toch?).

20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Klopt, je zou wel kunnen bellen of je er W&W bij krijgt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina