1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ok thanks voor de info me huidige abbo loopt officieel nog tot maart door dus w8 ik nog wel even:) alhoewel ik wel echt toe ben aan een nieuwe phone.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij belsimpel.nl is de milestone in combinatie met een abbo te koop, daar heb ik hem vandaan. De telefoon is nog wel import maar daar merk je niks van.

Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    mja die milestone lijkt me wel de beste optie, ook die navigatie mogelijkheden lijken me heel nice en zo'n keyboardje erbij is wel een must voor mij, vind die touch toetsenborden echt helemaal niks.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Weet ik eigenlijk niet.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  6. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, misschien dat iemand het weet.
    Ik heb een Samsung Star, het was GEEN prepaid pakket(los toestel) en geen abonnement. Hij was natuurlijk Simlock vrij (D'oh) en ik heb er mijn SIM-kaart ingedaan van Tele2 (Mijn Provider dus). Maar als ik naar internet browser ga geeft hij alleen Vodafone Live en Vodafone MMS als opties weer, terwijl ik helemaal niks van vodafone heb.

Hoe kan dit?

Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Meestal zitten de internet/mms instellingen van de grote providers al in de gsm.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Wel met bijbetaling of niet ?

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Dat is wel poep zeg..

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan welk abonnement je neemt. Vanaf 35 euro + internet is ie gratis bij vodafone.

Ik moest 150 bijbetalen bij een vodafone abbo van 22,50 + 9,50 internet.

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    iemand een goede site voor gsm-hoesjes?

Ik zoek een fatsoenlijke hoesje voor de galaxy spica, maar vind alleen maar de gewone Galaxy?

Passen deze ook of niet?

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ah nette prijzen :)

13. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel aan de hoge kant vind ik maar naar mate meer winkels millestone hebben zal het wel goedkoper worden denk ik.

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    tjah het is en bliijft import natuurlijk, er is geen officiele nederlandse leverancier voor motorola meer. Hierdoor zijn marges klein. Ik heb exact de marges op mijn telefoon gezien inclusief bonussen die je krijgt voor het afsluiten van een nieuww abbo en kan rustig zeggen dat 150 bijbetalen niet veel is

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    RaboMobiel heeft idiote prijzen , vergeleken met Vodafone , KPN en T-Mobile.
    € 15 voor 75 minuten en 1MB data-verkeer.
    Een bundel van 25 smsjes kost € 2,50

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    tja nitram heeft het over een vodafone geen idee over de prijzen van rabomobiel

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    T-Mobile is ook redelijk prijzig. Ik betaal nu 19,50 per maand voor 150 belminuten en 50 smsjes. Ik ga overstappen naar Vodafone, waar ik 22,50 voor 150 belminuten OF 300 SMSjes. En daar krijg ik gratis SMS Verdubbelaar, dus ik neem aan dat het 150 belminuten of 600 smsjes wordt. Stuk voordeliger dan T-Mobile dus. En daar komt bij dat het internet van Vodafone een stuk sneller is.

18. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Er schijnt een hele erge prijsverlaging aan te komen bij T-Mobile, vanaf januari. Klanten worden ook verzocht pas te verlengen in 2010 omdat het echt veel gaat schelen. Wat precies is nog niet bekend.

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Door de maatregelen van de Opta moet je in 2010 beter gaan uitkijken bij het afsluiten van een nieuwe abonnement.
    Dat betekend dat de prijzen van gsm's duurder worden ( meer bijbetalen ) en er worden weer aansluitkosten door berekend.

Een abonnement mag na het verlopen van het 1á2 jaar contract niet meer stilzwijgend verlengd worden.
    De provider moet de klant op tijd waarschuwen dat zijn/haar abonnement afloopt.
    Deze zogenaamde onkosten wordt natuurlijk doorberekend naar de consument.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dus nog even geduld voor de niet-importerende mensen. Ik ga rond juli eens kijken wat ik bij de verlenging van m'n abonnement ga nemen, misschien wel de Nexus One als die het goed doet. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina