1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Meh.. maakt niet uit eigenlijk? Ik hoor van tweakers.net dat de Samsung wel een goeie keus is? :9

Je had me bijna te pakken!

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb bij HTC toch altijd meer een gevoel van kwaliteit.

Afgaan op reviews van Tweakers mbt tot mobieltjes moet je niet doen. Zijn al aardig wat klachten dat de Touch HD toch erg langzaam is geworden, terwijl tweakers zegt dat het echt een snelle mobiel is. Ze geven iets te snel een conclusie.
    Ga anders even naar de winkel en kijk welke fijner is wat betreft formaat etc.

3. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    De HTC Hero zodat je verlost bent van Windows Mobile ;)

Werkte voor mij altijd prima hoor, maar sinds ik Android heb ontdekt wil ik niks anders meer! \o/

4. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg morgen de LG Arena binnen. Iemand die hier ervaringen mee heeft, want ik las op sites dat de mobiel vaak vast loopt.

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zelfde hier behalve dat ik maemo heb ontdenkt, en ik zou in dat geval ook gewoon voor HTC gaan. Heb het niet zo met mijn samsung telefoons gehad dus weer terug bij Nokia maar HTC was me 2e keus.

6. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga alsnog voor HTC, Android is top, HTC is van goede kwaliteit en de apps voor Android beginnen ook langzamerhand beetje op gang te komen.

7. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag mijn Blackberry Bold 9700 binnengekregen. Heb alleen een klein probleempje. Pas 13 februari gaat mijn Tmobile abbonement van start. Tot die tijd heb ik ben 500min + Internet. alleen ik krijg dat internet niet aan de praat? Ik wil geen pingen ofzo. Alleen puur internet! googlen!

Ik heb internet.ben ingesteld maar hij pakt hem niet

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij heb je echt het BBpakket nodig. Ik zou je internet abo bij je huidige provider ff omzetten in een BBabo.

9. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar. Je hebt alleen BB Abbo nodig als je dingen in de BB gaat doen. Ik wil webbased dingen doen. Dus via het browser niet in de BB. Ik heb al zo een abbo aangevraagd maar krijg hem pas 13 Februari

10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Je kan niet internetten zonder BIS of BES. Zoals Pascal al zei.

Verder niet zo eigenwijs doen.

11. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenwijs. Dont trying to be rude. Mijn broer heeft internet only. dus geen BIS OF BES OF AARDBEI OF MANDERIJN! Hij kan internetten. Het is ook gewoon mogelijk. Je kan gewoon het web op. Alleen moet ik de instellingen dus kennen en weten hoe ik ze verandert.

12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Heeft hij de Bold 9000?

13. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, curve 8900.

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Iig van dezelfde reeks, maar het heeft volgens mij iets met de software te maken. Geen idee welke versie hij draait.

15. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, moet nu nog 2 dagen langer wachten!:p. 15de pas.

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zoek een internetsites waar Apps(.apk) voor Android opstaan, In de US of A is meer free stuff beschikbaar dan in Nederlandse market namelijk

*cross post, maar hier zitten meer pro's:cool:*

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Staat er wel veel software op van T-Mobile?

18. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0

Uuuuhm. geen software van tmobile haha. Ze hebben alleen een thema, die je kan veraderen dus maakt niet uit. klaar.

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Oké, heb nu namelijk een telefoon van T-Mobile en die is vervelend vanwege de software die je niet kan updaten en dat ik nu een onwijs slome telefoon heb.

Maar goed dat je het zegt, misschien blijf ik dan toch wel bij T-Mobile ipv dat ik overstap naar Vodafone.

20. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat je krijgt is dus dat thema. dat je weg kan halen. Klaar! Niets meer, niets minder. en natuurlijk branded telefoon. Onder de spatie staat T-Mobile. that's it.

Ik moet wel toegeven. hij is onwijs snel en het beeld is gewoon prachtig! Echt helder!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina