1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik mag ook weer een telefoontje uitzoeken, maar er zijn er zoveel dat ik echt geen flauw idee meer heb. Misschien dat jullie me kunnen helpen, wat sowieso belangrijke punten voor mij zijn:

+ Een goeie overzichtelijke en uitgebreide agenda, die ook te syncen is (met outlook of google callender oid)
    + 3.5 mm aansluiting voor oortjes.
    + QWERTY toetsenbordje
    + Makkelijke kunnen browsen
    + Makkelijke proggie's kunnen toevoegen/downloaden (á la appstore)

QWERTY toetsenbordje hoef ik niet persé als er een echt goed werkend touch toetsenbord op zit. Had hiervoor de HTC Touch Cruise en daar ging typen eigenlijk alleen met een pennetje en dat is crap. Windows mobile ben ik ook op uitgekeken en vind dat niet zo super. Zit zelf te denken aan een Android zoals de HTC Legend of miss de Iphone.

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Heb dus de HTC Legend gehaald :+ . Kan hem iedereen aanraden! Heerlijke telefoon en kan serieus concurreren met de Iphone. Qua touch besturing (maakt ook gebruik van multi touch) en typen werkt hij namelijk even goed en simpel als de Iphone. Ook heeft ie een app market (natuurlijk is de Android market op het moment nog veel kleiner dan de app store). Grote voordeel t.o.v. de Iphone vind ik dat je de menu's helemaal kan customizen. Je kan zelf kiezen wat voor widgets je erop wilt en dat werkt erg goed (en simpel).

3. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallotjes..
    Mijn oude telefoon is kapot, en zou het dus wel fijn zijn om een nieuwe te halen.

Ik heb al op wat sites gekeken, maar daar kan ik niet echt goed zoeken naar wat ik wil. Heeft iemand toevallig nog een site, waar je gewoon kan aanvinken wat je allemaal wilt (camera, muziek, bluetooth enz) en dat hij dan gaat zoeken voor je? Op de sites die ik tot nu toe heb gehad kijkt hij alleen naar merk en prijs, beetje onhandig als je het mij vraagt.

Alvast bedankt

4. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    kieskeurig?

5. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan om een abbo te nemen. Alleen twijfel ik tussen een iPhone f een Blackberry. Wat raden jullie mij aan en ik heb een iPhone touch dus ik denk dat het een blackbeelrry wordt maar wat zijn de voordelen van de blackberry tegenover een iPhone? En waar kan je het beste een abbo afsluiten voor een blackbeerrrrrry???

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Als je al een Ipod hebt en daar tevreden over bent zou ik zeker even naar de HTC Legend kijken! Blackberry is overrated imo.

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Haal gewoon lekker een Blackberry. Lekker pingen :p Ik ga em deze week bestellen bij GSMWEB. Daar is ie het goedkoopst. 1 jaar abbonement, 190 belmin. 19 euro + 11 euro internet ( ping inbegrepen ).

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ping?

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Populaire naam voor BlackBerry Messenger, gewoon msn onder Blackberry users. Je kunt elkaar toevoegen met een unieke PINcode, in het buitenland heet het daarom Pin, Nederland wil hip zijn, maar faalt en noemt het Ping.

E: Oh, ik heb trouwens een Blackberry.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  10. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Blackberry bold 9700

- Abbo 19 euro + internet 9.95 + 2.50 sms verdubbelaar = 31.50 zoiets, not bad?

11. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Kan je mij een linkje geven van die aanbieding, ben namelijk op zoek naar een andere telefoon! (Nu in het bezit; Nokia N97 ook erg tevreden hoor;))

/Edit, ik zie het al. Helaas is het niet de BB Bold 9700.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Op Hi is hij ook 30 euro, alleen dan gewoon de 9700

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    http://www.gsmweb.nl/forms/tmtm601.htm

Is wel de 9700 ;)
    €83.- betalen voor de telefoon en daarna 1 jaar lang €30 per maand.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  14. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ben mijn Samsung Star redelijk zat. Loopt vaak vast, is té gevoelig, touchscreen werkt niet lekker.. Simpelweg een kut ding.
    Ik ben me dus redelijk aan het verdiepen in een goede mobiel. Ik wil dus graag een abbonement nemen (hoef niet heel veel belminuten en sms'jes te hebben opzich) met een goede mobiel, die ik de komende jaren niet hoef te vervangen. Zit te denken aan de HTC Desire. Mensen met ervaring met HTC hier? Hoe is het tegenover de iPhone enzo? (Heb namelijk wel een iPod Touch :p)

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    edit;

HTC desire is een mooi ding, HTC Androids hebben best een goede naam:)

Btw. Als je een Android koopt, overweeg een internetabbo, zonder dat mis je een heleboel pluspunten!

Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  16. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Niet over twijfelen, HTC Androids heerschen! En de Desire is hun toptelefoon op het moment... Heb zelf een Hero, ben er enorm tevreden over! Ik heb geen iPhone (ik wil ook geen iPhone), maar hij reageert superscherp, snel, is volledig zelf in te richten en de Android Market begint ook echt interessant te worden!

En.. Géén iTunes! _O_

Serieus, zijn fantastische telefoons. Koop maan, en vertel ons hoe ie is want ik zit er stiekem ook nog over te denken, die Desire......

EDIT: bovenstaande tip is wel goud waard. Neem er een internetabonnement bij! Ga je geen spijt van krijgen...

17. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik was ook van plan om een internetabbo erbij te nemen. Moet 2 uur per dag sowieso reizen dus dat is al top ervoor.
    Ik wacht sowieso ook nog even een paar dagen / week na de release om te kijken hoe de opvattingen er dan over zijn..
    Ik kan natuurlijk ook tot (22) Juni wachten en dan kijken naar de iPhone 4G die (hoogst) waarschijnlijk wordt aangekondigd dan. Maarja, die is waarschijnlijk toch weer overpriced en zou vast wel weer geen Multitasking ondersteunen. :)

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    De HTC Legend is iig een topper die makkelijk kan concurreren met de Iphone (en wel kan multitasken :p)

19. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Dan zou ik zeker voor de Desire gaan, is kwa specificaties een stuk krachtiger!

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vandaag de bold 9700 gehaald. Wel ingewikkeld in het begin zeg. Ben gewoon een simpele nokia gewend maar heb vast snel alles onder controle!

Weet iemand een paar leuke apps voor de BB Bold 9700?

Laatst bewerkt: 3 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina