Je kan sowieso bijvoorbeeld Ebuddy downloaden. Anyways, heb hem even 2 uurtjes intensief getest... Vind hem qua design super mooi. Maar anyways, over de telefoon zelf: Ik vind het super werken! Super vloeiend, een internet site laad je in 2 sec met Wi-Fi, razend snel. Scherm is super mooi. Veel mensen klagen over een roze waas. Deze is er ook zeker maar ik merk het enkel bij Brightness op 0%. Zodra hij al op 10% staat merk ik er al niks meer van. Top telefoon!
@heroic Dat is het em juist. Ik haat eBuddy. Maar dan moet ik genoegen nemen met dat. Heb veel video's gechecked en mijn keuze staat vast. Het wordt de desire. Thnx btw voor je impressie. Komt omdat het een windows mobile phone is. Iemand die toevallig interesse heeft in een Samsung Star ?
Ik denk dat ik ook maar wacht op de iPhone 4G, maar die zal waarschijnlijk erg duur uitvallen (gratis + abonnement) dus ik wacht het af.
Mijn abbo loopt pas februari 2011 af. Maar heeft Iphone nog steeds zo'n exclusief contract met t-mobile? Want ik wil daar eigenlijk weg..
Ik neem toch aan dat de 4G gewoon de 3GS vervangt en dus qua prijs gelijk blijft Ja, al gaan er wel geruchten dat eventueel KPN ook de iPhone gaat krijgen
Ik zat eerst ook te twijfelen om nog even te wachten tot de iPhone 4g. Ben erg blij dat ik het niet heb gedaan iig. Android is in zoveel opzichten relaxt (CUSTOMIAZABLE ) Nu denken mensen misschien dat het "niet zo veel boeit" (dacht ik eerst ook) maar het is echt goddelijk. Gewoon in 1 tab je mail, andere je SMS, andere je muziek, andere nieuwsfeeds etc. Je hoeft alleen maar met je vinger te sliden naar een ander screen! \o/ Mochten mensen nog vragen hebben over de Desire. Ga je gang.
Dan moet KPN alles wel in 1 abonnement stoppen net als het i-abonnement van T-Mobile. Wil ik genieten van 1Mbps download snelheid op mijn iPhone dan moet ik € 15 in de maand extra betalen
Huisgenote van mij heeft sinds vandaag een HTC HD Mini. Ze heeft alleen last van de sms-bug. Ze kan dus niks versturen. Wel bellen en ontvangen. Nu zijn er voor de HTC HD2 een aantal rom-updates uitgekomen, die de sms-bug hebben gefixed. Is er ook een software update voor de Mini te vinden? Ben deze nog niet tegen gekomen.
Nog maar eens hier mijn situatie voorleggen. Afgelopen vrijdag: Beroofd van mijn HTC Touch Diamond. Niet heel verschrikkelijk, maar wel schokkend uiteraard. Heb inmiddels een leuk centje terug van de verzekering (niet alleen voor telefoon) waardoor ik in feite tot 300 euro te besteden heb aan een nieuw apparaat. Dit doe ik echter liever niet. Ik zat meer te denken aan een prijsje tussen de honderd en tweehonderd euro. Ik zit echter met een abonnement inclusief internet dus als ik nieuw toestel ga halen wil ik daar uiteraard gebruik van maken. Overigens ben ik zeer tevreden met de geleverde snelheid e.d. van Vodafone, maar dit terzijde. Ik heb echter geen idee in welke categorie ik moet zoeken en ik ken ook geen sites buiten die van, laten we het mainstream winkels noemen. Daarom zou ik graag horen hier welke telefoons binnen (of net buiten) dit budget vallen op de wat goedkopere sites, alvorens ik research ga doen naar welke telefoon ik dan het liefst zou hebben. Tweedehands daar begin ik liever niet aan. Aangezien ik een abonnement heb is er ook nog een andere optie. Namelijk wachten tot juli, zoals ik hier al eerder aangaf, en een nieuw contract afsluiten. Met als gevolg dat ik alvast een nieuw toestel krijg en, als mijn contract afloopt in januari, ik ook vast een nieuw abonnement heb. Ik weet echter niet of ik dit wel weer wil dus daar moet ik even over nadenken. Overigens ben ik ook niet van plan om meer dan 30 euro te besteden aan een abonnement. Tenminste, momenteel heb ik niet zo heel erg veel minuten/sms'jes nodig.
Contact opnemen met Vodafone. Na een inbraak in ons huis was mijn Xperia X1 gejat. Mail gestuurd naar KPN/Hi met het verhaal, en de vraag of ze iets voor me konden doen. Na een klein beetje heen en weer mailen (uiteraard zeggen ze in eerste instantie dat ze niets kunnen doen), en blijven volhouden, kreeg ik een splinternieuwe Xperia X1 opgestuurd! Niet meteen af laten schepen, je geeft daar honderden euro's per jaar uit dus mag je best wat coulance verwachten. Zeker als je al jaren abonnementen via VF hebt lopen. Mocht dat totaal niet lukken: HTC Hero. Redelijk goedkoop verkrijgbaar, misschien wel íets boven je budget, maar geweldige telefoon. Ga je absoluut geen spijt van krijgen! Android is
HTC Hero zal ik even naar kijken. Ik heb in principe nog 272 euro over (ga denk de Cowon S9 halen) om te besteden aan een telefoon, maar ik besteed liever niet het gehele bedrag. Een nieuwe HTC Touch Diamond krijgen van vodafone zou echt geweldig zijn, maar volgens mij worden die dingen niet eens meer geleverd. In de winkel hier in het stadshart stond ie er in ieder geval niet tussen. Even goed nadenken wat ik ga zeggen dan en hopen dat mijn vader niet het origineel van het proces verbaal heeft gestuurd naar de verzekering, maar dat zal haast wel niet . Ik heb overigens wel tegen dat er niet echt een inbraak was. In feite ben ik buiten op de straat beroofd. Wel mijn eigen straat, daar niet van, maar weet niet of ze dan ook nog zo coulant zijn. Hoop het wel. Ga denk gewoon een beetje lullen dat ik zeer tevreden ben met Vodafone en dat ik sowieso een nieuwe smartphone nodig heb om internet van mijn abbo te kunnen blijven gebruiken. Ik denk echter dat ze zullen zeggen dat ik moet gaan kijken bij mijn verzekering. It's worth a shot :b: Edit: vodafone heeft me toch een tering site. Nergens staat gewoon klantenservice@vodafone.nl o.i.d. Haat het om e-mail's te sturen via zo'n kut menu.
Is het een beetje een slim idee om mijn Samsung Jet te verkopen en van het geld een Htc Hero te kopen? En kan dat wel uit met mijn Provider?(Vodafone)
Lol met een beetje geluk en een goed lulverhaal moet het wel lukken. Of anders de Tatoo(als het een beetje een goed toestel is)
Waarom los kopen ? BB is niks zonder internet. Met abo ben je volgens mij goedkoper uit dan dat je em in de winkel koopt.
Omdat ik nog een abbo heb lopen van anderhalf jaar. edit: POOPH HEE. Je hebt al een iPhone voor freaking 20eu per maand?! WTF ik wil mn oude abbo stopzetten?
Ik heb vandaag alvast voor mijn verjaardag een Nokia n95 gekregen omdat mijn stiefpa daar niet mee over weg kon Maar ik heb een probleempje, hij gaat steeds automatisch naar offline modus en ik kan geen smsjes verzenden, hoe kan ik dit oplossen?