1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor dat geld zou ik persoonlijk voor een Motorola Milestone gaan. Is echt oerdegelijk gebouwd, stuk steviger dan de N900. En daar komt nog is bij dat er Android op zit :+ en dus alle voordelen van Google's applicaties. Zoals navigatie, google maps etc.

2. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen problemen gehad met de Nokia N900?

3. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet voor de Desire gegaan? :eek:

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is de desire beter dan?

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, heb nog geen enkel probleem er voor mee gaan, en geef mij maar Maemo tegenover android. Alles wat je wil kan je aanvragen of zelf ontwikkelen, hebben al zelf een eredivisie scoreboard app gemaakt. Plus vind het heerlijk om me hele dashboard zelf te kunnen customizen.

Maar wat voor problemen zou ik moeten hebben ermee dan? Iemand die ik ken heeft hem wel zo'n 5-10x moeten flashen, maar die doet er dan ook van alles mee, zoals warcraft erop zetten, dingen in het systeem veranderen en weet ik wat voor onzin. Ben iets voorzichtiger daarmee :)

Alleen zoals ik zei; als je echt wat uit de N900 wil halen moet je wel leren hoe linux & de open source werkt, anders kan je beter gewoon de standaard bestuursystemen nemen, wat gewoon easy en lekker werkt. Dan is de Milestone inderdaad een hele goede, in deze range van prijs.

Edit:
    Weet niet of ik mag verwijzen naar andere forum maar dit is een forum met een aantal nederlandse N900 bezitters, en ik weet niks van me N900 vergeleken met deze mensen. Maar staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en te helpen, en zelf posten ze verhalen over wat ze gedaan hebben met de N900. Komt wel dit jaar volgens mij nog de N9 als die zo gaat heten met nieuwe bestuursysteem Meego, maemo & intel samenwerking of iets in die richting.

www.sygysweb.nl/n900forum/ voor meer info, en goed nadenken waar je zoveel geld aan uit geeft.

Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  6. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Problemen met bellen, sms-en, vastlopers of dat de mobiel heel traag is.
    Met mijn Samsung G600 had ik vaak last van vastlopers en met mijn LG Arena die ik nu heb, vind ik het lastig om op te nemen wanneer ik gebeld word. Verder is de trilfunctie van mijn LG Arena erg slecht.
    Ook vind ik dat er weinig applicaties zijn voor LG mobieltjes.

Ik zit nu op http://www.sygysweb.nl/n900forum/ te kijken en zie een aantal handige tutorials. Ik lees weinig problemen met de Nokia N900.
    Ook las ik op kieskeurig weinig negatieve dingen.
    Misschien heb jij nog een site met leuke, handige apps en games die er zijn.

Edit; Zie dat je net ge-edit hebt.:p

Edit 2; Je hebt een abonnement neem aan. Welke provider heb je en heb je daarbij ook een internet abonnement?
    Ik heb al een abonnement bij Telfort alleen zonder internet. Dit is waarschijnlijk niet zo'n groot probleem vanwege de WI-FI.

Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    WTF is dit voor BULL?!?
    Kreeg vorige maand al een telefoonrekening van 75eu, naja gebeld en lulde die beb dat er even 1200 smsjes waren vergeten van me en die werden erbij gerekend ofzo. Dat het saldosysteem al een dik halfjaar een storing heeft ofzo? EEN STORING? WTF?

Nu mijn afschrift van 05-05-2010: 164,59?!?!
    WTF??!?
    Serieus, ik hou het toch echt in de gaten met mn saldo aanvragen etc. Ik bel en sms redelijk veel maar elke keer als ik Saldo sms en Saldo extra (heb zelfs een onbeperkt sms bundel erbovenop, 1000smsjes per maand),
    doe ik nu dus weer:
    Saldo aanvragen naar 1244: nog 16% over tot factuur 03 juni.
    Saldo extra aanvragen naar 1266 : Voor deze maand is je bundeltegoed voor Eindeloos SMS bundel nog 254 stuks.

Ok, ben ik nu al met m'n shit van juni bezig ofzo? Dus moet ik het hiermee doen voor mei + juni?
    Ik snap er geen KLOOT meer van.
    Ik ga toch niet zoveel dokken als ik gewoon nog tegoed heb?!?
    Heb een Hi Sim Only 175 2 jaar. Wat een genaaizooi dit. Snap er ECHT niks van.

Rekeningspecificatie: (verdubbel je sms staat aan, heb je niks aan als je een onbeperkt sms-bundel hebt).

Kan iemand mij dit uitleggen? Ik bel en sms echt niet te veel of word ik gewoon genaaid?!

Zoiezo @ Hi:

8. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Kan altijd op maemo.org kijken daar hebben ze de meest veilige apps ongeveer staan en verder stelt ovi-store niks voor, maar iedereen die apps kan maken kan een eigen catalogus openen, en je heb van Maemo nog de developers, en test-developers. Die zijn wat minder veilig doordat er nog bugs in kunnen zitten.

Nog wel leuk dit filmpje, word het misschien nuttig om N900 te dualbooten, al hoop ik wel dat ik dan nog steeds hem kan overclocken naar 750Ghz (daarboven word het te instabiel ben ik bang).

Heb ook Samsung G600 gehad en wat een onding inderdaad, bij mij deden na een tijdje de knopjes het niet meer dus kon opeens niet meer in het menu komen.

Oh voor provider voordat ik het vergeet heb Vodafone, beste internet en zou sowieso internet erbij nemen, doordat veel apps (bijvoorbeeld het weer) geupload worden door internet dus heb je anders niks aan, en het is handig om gebruik te maken van, nu.nl, facebook, hyves, mail, googlen, ov9292, youtube, media streamen van eigen computer, album covers zoeken, XBW checken, msnen of welke conversatie je gebruikt zelf doe ik dan nu skypen ermee naar mede studenten die in het buitenland zitten.

Dus gewoon internet nemen, N900 is niet voor niks een internet tablet met belfuncties ;) oh en mms is ook eindelijk mogelijk dankzij een app, maar gebruik zelf liever uploaden naar facebook, of via mail.

@reckuzaa, vriend van me heeft ook al problemen met Hi, gaat daar veel fout tegenwoordig.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Internet moet je inderdaad wel nemen anders heb je vrij weinig aan een smartphone omdat je dan veel functionaliteiten verliest. Dan zou je net zo goed een gewone telefoon kunnen nemen.

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er hier meer mensen met sms problemen bij Vodafone ??

Ik heb het probleem dat er een behoorlijk vertraging in het ontvangen van smsjes.
    Ik heb duurde de vertraging bijna 4 uur :mad:

Vanmorgen een sms verstuurd van T-Mobile naar Vodafone en het duurde bijna 15 minuten.
    Als ik een smsje van T-Mobile naar KPN stuur dan komt het sms je bijna direct aan.

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Gisteren avond was er een storing bij Vodafone. Niemand kon meer gebruik maken van Mobiel internet. Ik kan nu wel weer internetten op men mobiel maar misschien dat het probleem nog niet helemaal is opgelost.

Het is ook raar van VF dat ze het niet melden op hun site ofzo.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lijpe Mocro, hoe is het inmiddels met het batterijverbruik? Neem aan dat je nu wel programma's goed afsluit :+ Heb je ook dagen gehad al waar je hem weinig gebruikte en zat batterij over had na een hele dag? O-)

13. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik vind Hi ook VERSCHRIKKELIJK. Vorig jaar kreeg ik opeens 70€ erbij omdat mijn telefoon automatisch verbinding zocht met een telefoonnummer van KPN. Ik een email gestuurd maar niks teruggekregen.

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Op de site staat helemaal niets over een storing :mad:
    Om 16:31 een sms gestuurd en deze is nog steeds niet over.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Weet iemand wat over sim only?
    Als je bijvoorbeeld een contract hebt van 1 jaar, kan je dat dan gewoon eerder opzeggen door bijvoorbeeld iets te betalen?

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Is denk mogelijk om je contract af te kopen, maar denk niet dat je er beter vanaf komt, kan je hem beter aan je moeder geven om te gebruiken denk ;)

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een contract laten ontbinden kan altijd.
    Zou het contract bijvoorbeeld nog 6 maanden duren dan moet je die kosten in één keer aan de provider betalen.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Daar heb je wel gelijk in inderdaad.
    Als ik hem volgende maand zou opzeggen moet ik 25,- betalen, maar heb gewoon echt een nieuwe mobiel nodig 8)
    Slimmer is dan om gewoon dat abonnement door te laten lopen en die mobiel als back-up gebruiken en dan alvast een nieuwe nemen.. toch?

Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een soortgelijk probleem. Zit nu bij T-Mobile en mijn 2-jarig contract loopt in augustus af maar wil nu al graag een nieuwe telefoon. Ik ga sowieso overstappen naar Hi omdat dat voor mij veel voordeliger is. Wil wel graag mijn nummer behouden. Dus stel ik bestel nu een telefoon bij Hi en geef mijn huidige nummer op om te behouden moet het contract bij T-Mobile dan eerst opgezegd zijn?

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Waarschijnlijk wel ja, en je kan vast een goede manier vinden om je belminuten te gebruiken.

Gewoon langs de Hi store gaan en daar vragen, zij weten precies de procedure en regelen alles voor je, ook je nummerbehoud, alleen zal je paar formulieren denk moeten invullen. Maar je moet gewoon even langs de winkel gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina