1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg gister van vodafone 2 smsjes dat ik mijn internet verbinding niet goed had ingesteld en kreeg een configuratiebericht maar heb gister nog het internet uitgeprobeerd en het werkte gewoon zou dat te maken hebben met die storing ofzo hij geeft als tijd ook aan dat ik ze tussen 2 en 3 uur 's nachts gehad heb maar ik kreeg ze begin van de avond

2. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Wanneer komt nou Android 2.0 voor de HTC Hero :'-(

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De desire is beter, in die zin dat de processor sneller is en het scherm is wat groter. Ik wilde ook de desire maar de levertijd bij VF is absurd. Aangezien mijn gsm kaduuk was, toch maar voor de legend gegaan. Bevalt me prima eigenlijk. Topding

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vodafone stelt dat het geen storingsmelding op zijn website heeft geplaatst, omdat het om een relatief beperkt groep gebruikers zou gaan en de storing snel zou zijn verholpen.

Zéér klantvriendelijk van Vodafone :mad:

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Samsung Galaxy Spica of ipod touch met een goedkope SE/Nokia?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooi. Kan je wat specifieker zijn? En ook aan jou, hoe ervaar jij het batterijverbruik :+ Is nogal een issue voor mij. Hou er echt niet van als die apparaten om de 12uur in een oplader moeten.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij zit er niet zoveel verschil in de batterij. Ik heb er een taskkiller op zitten, dat heeft de duur behoorlijk verlengend. Maar naar mijn idee gaan al die high end toestellen snel leeg. Anderhalve dag, dan is ie wel leeg. Maar ik zit wel veel.te pielen op dat ding. Dan gaat t wat harder dan bij normaal gebruik.

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Taskkiller he. Lees er veel negatieve dingen over. Android sluit zelf de meeste programma's af dus een taskkiller is overbodig. Dit kan leiden tot crashes en zo. Probeer eens Juicedefender.

Over de batterijduur. Het is eigenlijk de enige minpunt van de Legend imo. Ik haal er max. 2 dagen mee. Zit namelijk vaak op internet. Ook doe ik wel eens een spelletje ( World War. Aanrader!! ), msn en luister ik muziek. Wat ook jammer is dat je geen Android applicaties op je SD kaart kan zetten. Dus alleen maar op je intern geheugen.

Google is er wel mee bezig om dit probleem op te lossen

Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik laat die taskkiller niet automatisch killen, alleen handmatig. Ik ken geen high end toestellen waar je bij regelmatig pielen langer dan 2 dagen met de batterij doet. De desire iig ook niet volgens mij.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Njah langer dan twee dagen hoeft ook niet, maar 48 uur met normaal verbruik zou fijn zijn :+ Misschien teveel gevraagd tegenwoordig.

Levert die Android markt nog wat leuke gratis dingen trouwens? Ben best benieuwd naar wat voor apps jullie draaien. Zag laatst nog wel een geinig gratis spelletje hier geloof ik.

13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Een deel van mijn apps ( allemaal gratis ):

A world of Photo

-Zeg maar een soort van Chatroulette alleen dan met foto's.

Texas Hold 'em Red poker club

-Online pokeren. Erg leuk en gratis.

World War

Online MMORPG. Zeer verslavend.

iMobsters

Net als World War een MMORPG alleen dan in een Mafia setting. Ook zeer verslavend.

En nog een paar standaard apps zoals:

Ebuddy
    NOS teletekst
    Barcode Scanner
    Juicedefender
    2010 World cup ( De schema's etc. )
    Dolphin HD Browser
    Livebattery

en nog meeeer.

Op de site AndroLib kun je alle applicaties vinden die ook in Market staan. ;)

Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Wat is jouw World War Alliance tag? 8)

15. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    KVPCQ5

Wat is jouw tag. Dan voeg ik je toe. Alleen geen idee wat je samen kan doen :p

16. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Haha niks eigenlijk. Tis alleen handig voor missies, want bij latere missies heb je meerdere Alliance leden nodig. Als ik jou toevoeg dan zit je sowieso gelijk bij mn alliance en ik bij de jouwe.

17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nog ff een keertje m'n vraag:confused:amsung Galaxy Spica of ipod touch met een goedkope SE/Nokia?

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    De Galaxy Spica.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is er eigenlijk een goeie mobiel voor max 32 per maand + internet abbo voor 1 jaar. (gratis)

Nee, zeker :mad:
    M'n ma wilt geen 2 jarig abonnement :+

20. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina