1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Oke, ik zal het overwegen. :)

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik zou voor de Desire gaan :D

Aan de andere kant, zoveel verschil zit er volgens mij niet tussen die twee. In elk geval niet aan de binnenkant van de telefoon.

Ik denk dat je met beide phones wel happy zal zijn, maar de Nexus One zal waarschijnlijk eerder updates ontvangen dan de Desire. Die is van Google zelf (hoewel ook gemaakt door HTC) dus die kans is wel aanwezig.

Maar ik ben een beetje verliefd op de Desire, geil apparaat. Ik vind de Nexus One net wat saaier ogen.

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Waarom hebben die dingen eigenlijk zo 'weinig' kleuren? Die N82 van mij heeft 16,7 miljoen kleuren en de Desire maar 65k kleuren? :+

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

? Heeft de Desire maar 65k kleuren? Ik heb de Legend (zelfde scherm, lagere resolutie en wat kleiner) maar dat scherm heeft hele mooie kleuren. Misschien de techniek? Het is geen TFT scherm maar een Amoled scherm.

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hmm, nu zie ik weer dat ie 16 miljoen kleuren heeft. Tegenstrijdigheid op internet ook altijd 8)

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Amoled schermen zijn volgens mij een stuk helderder dan TFT. Ik heb hiervoor ook een phone gehad met miljoenen kleuren, maar mijn Amoled scherm schopt de kont van dat scherm.

Ga er maar vanuit dat je het scherm iig heel mooi vindt, dat weet ik dan wel weer bijna zeker :)

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Denk dat ik dan toch voor de Desire ga, de Nexus One is nog iets te duur, en dat vind ik zonde omdat er toch niet echt veel verschil in zal zitten.

Nu wachten dat ik bericht krijg dat ik mijn abo kan verlengen :)

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Vandaag de Desire gehaald. Wilde eerst voor de Nexus one gaan maar die was niet meer te krijgen. Als ik die wilde moest ik tot halverwege septermber wachten en dat was me iets te lang. Mijn X1 heeft namelijk zijn beste tijd wel gehad anderhalf jaar dus was echt toe aan een nieuwe telefoon.

Bevalt tot nu toe echt heel erg goed. Heb hem nog niet echt kunnen testen maar wat ik er tot nu toe van heb gezien ziet er goed uit. Uiteindelijk dus een goede keus geweest aangezien dit toch mijn 2e keus was.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hoe komt het eigenlijk dat je in amerika al een iphone (3gs/4g) kunt krijgen voor 200 dollar, terwijl je er hier ongeveer 800 voor neerlegt?
    of is die 200 dollar met een abbo?

10. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is met een abbo :thumbs:.

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb even een vraagje. Ik heb atm een HTC HD2 met abbo met alleen belminuten dus geen internet. Dus als ik op Internet wil moet ik betalen maar ik dacht dus dat als ik thuis ben ik gewoon kan connecten met mijn eigen router, is het dan gratis?

12. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Via Wifi is gewoon gratis.
    Waarschijnlijk kun je wel gewoon 3g internetten maar dan per mb dus ik zal je provider ff bellen om het te blokkeren.

13. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Zelf had ik last van internet met Vodafone op mijn Samsung Star. Hierdoor ging ik bijna 60 euro over mijn tegoed heen. Zeker laten blokkeren!

14. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Lol, heb er ook ervaring mee.:+

15. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Even het programma NoData downloaden. Dan weet je in ieder geval zeker dat hij op geen enkele wijze probeert te verbinden.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bijna 1 juli. Denk dat ik dan een nieuw abonnement afsluit met de Desire of Legend.

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik kreeg een mailtje van Vodafone of ik toe was aan een nieuw toestel. Toen kreeg ik wat aanbiedingen en heb even wat rondgekeken op die site. Nu vraag ik me het volgende af:

- Mijn abonnement loopt tot december 2010

Als ik nu een nieuwe telefoon bestel, krijg ik die telefoon dan gelijk? of krijg ik die pas wanneer mijn abonnement is afgelopen(december). Bij de bestelling (ik was even gaan kijken of ik daar wijzer van werd) staat namelijk wel een leveringsgarantie van 24 uur.

Ik dacht er zal vast wel iemand zijn die ook zoiets heeft gehad.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt het toestel gelijk, en je nieuwe abonnement gaat pas december in.

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Oke flex, dus in principe krijg ik dan nu over 2 jaar (juni 2012) weer zo'n aanbieding en verplaatst je een soort van je abonnement. Verder kan je alles gewoon gebruiken van je resterende half jaar, zoals internet enz toch?

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben benieuwd wat voor apps mensen hier hebben (voor android toestellen). Zelf neig ik nu naar de Desire, maar word vrijwel zeker in ieder geval een android-phone en zou dus graag horen wat mensen hier voor nuttige/geinige/handige apps mensen hier hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina