1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Anders probeer ik wel iets.:+

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Die is er al.

link

Ik wil eventueel wel een nieuwe startpost maken.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Potverdrie, ik had net al een startpost gemaakt8)

achja, mijne was waarschijnlijk toch waardeloos en niet af..:+

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Gameboid en SNesoid

Ik heb gewoon de apk. bestand gedownload van het internet. Heb namelijk geen CC dus kan em niet van de market kopen.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik heb ook een legend en een CC. Ik zag die apps wel staan, maar ik vertrouwde het niet zo. Is het dan wel allemaal een beetje speelbaar?

6. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Het is zeker weten speelbaar. Je kan bijna alles naar wens aanpassen. Zo kun je kiezen tussen portrait en landscape mode, de controls etc. Werkt allemaal zeer goed. Nu speel ik het meest Super Mario World: Advance 2. Werkt goed en ziet er goed uit. Anders kun je de Lite versie downloaden of gewoon het apk. bestandje opzoeken en downloaden op je Legend ?

Gisteren heb ik de uitnodiging gekregen om de beta van Pingchat te proberen en ben er echt blij mee. Meeste berichten komen aan en het versturen van foto's en filmpjes gaat zeer makkelijk. Er zijn nog wat kleine porbleempjes maar het is daarom ook een beta.

Voor de mensen die geen uitnodiging gekregen hebben kunnen em downloaden via deze QR code met de app Barcode Scanner:

Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  7. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat pingchat werkt toch alleen als de andere persoon dat ook op zijn telefoon heeft staan? Zal het in ieder geval eens proberen. Dan laat ik mijn vriendin het ook maar even downloaden en dan maar eens testen.

Ps. Kan je mij even de link pmén naar dat apk bestandje. :+

Edit: Je QR code werkt niet. ;)

8. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad. Werkt alleen als andere mensen Pingchat ook gebruiken. QR code werkt niet dus kun je em handmatig downloaden. Klik

En je hebt PM.

EDIT: Super Mario Advance 3 - Yoshi's Island is echt een vet spel. Zeker downloaden :p

Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  9. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Nexus One?

Ik zit namelijk te twijfelen tussen een Xperia X10 een HTC Desire of een Nexus One.

Ik wil er goed mee kunnen internetten en ik wil er games op spelen.

10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nexus one wilde ik eerst ook halen maar die was overal uitverkocht bij Vodafone en zou pas weer in september geleverd kunnen worden.
    Daarom maar voor de Desire gegaan en die werkt in mijn ogen perfect. Qua specificaties zit er ook nauwelijks verschil tussen de twee.

De X10 heeft mijn vriendin maar ik vind hem zelf eigenlijk niets. Vind em niet zo lekker werken en vind hem ook minder snel dan de Desire.
    Mijn advies is dus de Desire of de Nexus one.

@ Leipe Mocro,
    Thnx voor de pm. Heb het nog niet geprobeerd want heb er nog geen tijd voor gehad. Zelfde geld voor pingchat! Als ik tijd heb zal ik het wel even proberen en laten weten wat ik er van vind hier.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wel Mario, maar geen pokemon :mad:

12. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ow jawel hoor. Zelf speel ik Pokemon Ruby.

Voor andere versies kun je gewoon zoeken op de site Doperoms. Sowieso de beste site voor rom's.

Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Dubbelpost

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Als ik terug kom uit Oostenrijk ga ik denk ik voor de Desire. Kost iets meer, maar ook beter abonnement en die processor lijkt me toch wel handig als je twee jaar vast zit aan een toestel.

GBA Emulator en pokemon is wel prioriteit nummer 1 om erop te krijgen ^^

Hoe is de camera trouwens? vergelijkbaar met iPhone?

Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik ga ook maar voor de Desire, ik kan vanaf een paar dagen geleden m'n abonnement verlengen dus ik dat ga ik dan maar doen.

Bah, zie nu net dat ik internet van €10 p/m moet aanschaffen voor de laatste paar maanden, daar heb ik geen zin in. Ik wacht het nog wel even af. :mad:

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ik heb een Samsung S5560 gekocht voor erbij en het is echt geweldig toestel met alles erop en eraan. Maar, ik heb een Frans model gekregen en de taal etc. is gelukkig in het Nederlands alleen sommige toepassingen blijven Frans. Verder mis ik de Widgets van o.a. Hyves. Iemand een idee of dit is op te lossen, bijv. met een firmware-update?

18. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je misschien terug naar de winkel kan of via de samsung site een firmware update doen ik zelf heb daar slechte ervaring mee want mijn telefoon deed na de update niks meer toen moest ik hem opsturen

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jezus, wat zijn die KPN figuren toch een naaiers! Als ik mijn abo wil verlengen moet ik €10,- p/m meer betalen dan een nieuwe klant voor dezelfde mobiel! Als nieuwe klant moet je dan wel aansluitkosten betalen maar dat is maar €25,-! Verdomme man, ik zal er morgen wel even naar toe bellen want dit is natuurlijk een grote naaistreek.

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat is altijd zo. Ze willen nieuwe klanten lokken met lagere prijzen, maar als vaste klant wordt je echt super erg genaaaaaaaid!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina