1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Plus is dan 4,95. Wel vreemd dat normaal geen limiet heeft en plus wel. Zat daarmee al te twijfelen bij mijn nieuwe abo, aangezien ik ook veelal gewoon op wifi kan, maar toch voor een i-150 gegaan. Net wat sneller en geen limiet. Nu alleen nog een tijdje geduld hebben.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een goeie telefoon! Wil er max 30 per maand voor kwijt, eventueel nog iets los bij betalen wil ik wel doen...zelf neig ik naar iPhone 4G maar vind 170 erbij doen wel heel veel...

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je kan met een wat mindere internet abo ook voor 20 euro per maand klaar zijn, wel iets meer bijbetalen (ca 220 euro), maar over 2 jaar gezien voordeliger.
    En anders een 3GS of Desire wellicht?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, dus wat raad jij aan?

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat is het goedkoopste sim only abbo i.c.m mobiel internet? Gaat me echt om het internet, dus het sim only abbo maakt niet veel uit.

//edit

13,50 als ik mijn sim only abbo verleng bij KPN, netjes. :)

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    3GS zie ik teveel en heb een iPod touch gehad dus ga dan liever voor een 4G dat voelt ook anders (verwend geef ik toe). De Desire spreekt mij wel heel erg aan! Maar kan nergens een site vinden waar je die kunt vergelijken met andere mobieltjes

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Galaxy S
    Of wachten op Desire HD / Desire Z of de gewone Desire als je niet kan wachten :+

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Vodafone is nog goedkopers, als je ANWB lid bent.

https://directsales.vodafone.nl/anwb/orderform/582

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Voor mensen met teveel geld; de LG Watch-Phone.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik heb 1 blauwe subdode pixel op mn blackberry als ik films aan t loeren ben erop en plaatjes. Valt dit onder mn garantie of is t te fixen? Je ziet t amper maar toch.

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    geloof dat de garantie geld vanaf 2 dode pixels of 5 dode subpixels. correct me if im wrong..

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Leipe shiz..heb nu nog een blauwe linksonderin?
    Of die was me niet opgevallen..lijken net glinsterende dingetjes :+

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb een vraag. Mijn huidige abonnement van 15 euro in de maan met de Samsung U600 loopt in Februari af, en kan hem in Oktober opzeggen. Nu wil ik dus graag de HTC Desire nemen, voor 20 euro in de maand bij studentenmobiel, met Hi. Ik heb nu ook Hi. Kan ik mijn abonnement gewoon op internet verlengen? En wanneer gaat dan het nieuwe abonnement in? En wanneer krijg ik ik dan het mobieltje binnen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen :).

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Aardig snel.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh mobiel krijg je bij leverbaar, houdt er wel rekening mee dat je sim pas geldig is wanneer je ouwe abbo afloopt. dus in februari! Verder je ouwe sim dan ook goed bewaren. EN let erop dat bij een verlenging vaak aanbiedingen niet altijd geldig zijn. Verder geen ervaring met studentenmobiel.nl maar HEEL toevallig wil ik daar de HTC Desire HD bestellen dus mijn vraag is, iemand ervaring mee? Hij word over het algemeen goed beoordeelt op andere site's zoals start12.nl

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Als je een verlenging doet heb je 9/10 keer geen nieuwe sim nodig...

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    en hoe zit het als je wil overstappen naar een andere provider 4 maanden van tevroren maar wel je nummer wil behouden?
    wil namelijk ook voor de desire hd gaan in januari maar wil never meer bij t-mobile... dat is zo'n kut provideR!!

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon even bellen met die provider waar je heen wil en uitleggen hoe de situatie is.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens, ik ben de draad even kwijt!

Ik wil dus een HTC Wildfire nemen. Het liefst bij Hi, want het kleinste abonnement en eindeloos online voor €2,50 per maand spreken me wel aan. De site zegt alleen overal wat anders. Als ik via hi.nl/studenten kom, kan ik enkel 2-jarige abonnementen nemen. Via de gewone site is het toestel weer niet gratis, terwijl het bij bijv. de Phonehouse weer wel is met hetzelfde abonnement (Hi-15). Dan is er nog een verschil tussen Hi Bel & SMS en Hi Online. 8) Dus, mijn vragen:
    - Zijn er voorwaarden aan de 20% korting op vertoon van je OV? Ik gok dat het pas bij 2-jarige abonnementen ingaat, maar ik vind het niet terug.
    - Is er een verschil waar ik godsnaam mijn abonnement afsluit? Heeft de site, de Hi-winkel of een algemene winkel zoals de Phonehouse een bepaald voordeel in prijs of service?

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij kan je alleen op de Hi site een Hi Online abonnement afsluiten, ga je ergens anders heen (bijv. TPH) dan krijg je een Hi Bel & SMS abonnement. Bij Hi Online is je internet €2,50, bij Bel & SMS niet geloof ik...

Verder maakt het niet uit, gewoon de goedkoopste kiezen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina