1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Je kan het nog altijd proberen..heb zelf ook een studentenabbo maar heb nooit m'n OV moeten laten zien ofzo.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  3. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen tussen de nokia E72 en een blackberry, en dan waarschijnlijk de bold 9700. Welke raden jullie mij aan?
    En de Iphone valt een beetje buiten deze prijscategorie toch?

4. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bold 9700

5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Tussen die 2 zat ik ook te twijfelen en heb de blackberry gekozen.
    Mede doordat ik hiervoor de Nokia E51 had en er niet echt super tevreden over was.

Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik heb hem wel besteld bij Studentenmobiel en die willen hem binnen 2 weken leveren als ik de site geloof...dus dan hoor je er meer over! Ik zelf twijfelde ook over de accu maar ik heb mijn mobiel altijd wel aan de lader wanneer ik thuis ben, dus dan is het alleen de uren dat ik op school etc aan het spelen ben waar het om gaat.

7. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik heb hem thuis ook altijd in mijn broekzak zitten dus dat gaat voor mij niet zo op!:9
    En is dat niet slecht voor je accu? Als je hem zo vaak aan de oplader hebt liggen? Of is dat zo'n slecht fabeltje wat zo oud als de weg naar Rome is?8)

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is (was) geen fabeltje, maar weet wel dat de technologie voor accu's er enorm op vooruit is gegaan in de afgelopen tien jaar. :) Die accu gaat wel lang genoeg mee, in ieder geval lang voordat je van telefoon wisselt.

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan beter de accu (Li-ion) elke avond achter de lader gooien , dan hem helemaal te laten lopen.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is toch slecht als je een Li-on accu echt helemaal tot nul leegtrekt? Dat lukt je toch niet.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu

Staat hier in waarom. Maar echt helemaal leeg heb ik hem nooit, helemaal vol wel als ik hem voor slapen aan de lader doe...dus hoe ik dat moet opvatten...

12. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Heb 2e hands een sony ericcson experia gekocht. En nu heb ik een paar vragen. Als ik morgen naar de stad ga kan ik dan een sim-only abbonement afsluiten met daarbij internet? Hoeveel gaat dat ongeveer kosten? Mijn ouders zijn gescheiden en nu wil ik in beide huizen een oplader hebben (ik heb er eentje bij gekregen) Hoeveel kost een oplader? Hoe moet ik de telefoon resetten zo staan er nog bestanden op van de vorige eigenaar. En hebben mensen nog leuke sites waar ik iets meer informatie kan vinden over de dingen die er met deze telefoon mogelijk zijn.

Alvast bedankt.

13. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds helemaal happy met m'n Blackberry, lekker pingen en al die bullshit :)

14. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    hey wat voor experia heb je? (X1, X2, X8, X10, X10 mini?)
    oplader is gewoon een usb-mini usb kabel met een stekker los die in de muur gaat. kost niet veel geld. Je kan hem ook laten opladen via computer of ipod oplader (of TV met usb ingang)

als je X1 hebt kan ik je verder helpen, die heb ik zelf ook.
    gr:b:

15. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Heb de X10.

16. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    opladen is ook via micro usb dus dat blijft hetzelfde. over leuke programma's etc weet ik niet veel wel dat je even op www.androidworld.nl moet kijken. daar staat alles voor jouw OS (Android 2.1/2.2) op ;)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Weet iemand een gunstig abbonement voor een simlockvrije iPhone4? Ik ben op zoek naar 200/300 smsjes, weinig belminuten en goed internet. Dat zou het gunstigst zijn in ieder geval. Ik weet alleen niet welke providers goed (bereik etc) en snel internet geven.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er ook aan waar je bent in NL, hier in het oosten/twente is Hi/KPN of Vodafone de betere keuze, de anderen zijn kwa verbinding minder en kwa livestream/internet gewoon echt een hel.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh okee, dan zal ik moeten kiezen. Want ik wil wel goed internet hebben natuurlijk, ookal klaagt men niet echt over het internet van T-Mobile.

Wat is het slimst:

1. iPhone 4 bij T-Mobile kopen voor €169,95 (twee jaar) of €395,95 (een jaar) en maandelijks €30 betalen voor 150 smsjes/150 minuten/internet.
    2. iPhone 4 simlockvrij kopen in Belgie of Amerika voor zo'n €600,- (oid.) en een ander abbonement erbij nemen. Vodafone, Tele2, KPN of Sim-Only, als het internet daar goed is (??).

Zit zelf te twijfelen, want wil graag ook wel garantie, dus dan zou ik voor 1 moeten gaan. Maar dat abbonement komt niet erg handig uit, want ik bel amper en wil liever wat meer smsjes. En dat voor €30 per maand is toch best veel.

Iemand tips, suggesties, of iets anders? :)

20. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    of je koopt iPhone 3gs voor 200 euro want die iphone 4 voegt niks zinnigs toe. en als je 30 per maand al veel vind moet je misschien in een goedkoper segment gaan kijken. ;)

en anders zou ik in jouw geval voor 1 gaan :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina