1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Korte tijd terug kon je hem voor 20 p/mnd krijgen incl gratis internet met T-mobile relax. Internet was stukje trager en niet onbeperkt, wel wat meer belminuten/sms-en, en 10e voordeliger. Aangezien gratis internet actie bij T-mobile voor zover ik weet ook afgelopen is, is zo een combi denk niet meer zo interessant. Dan was ook nog aan een gratis 3Gs te denken voor 20 p/mnd.

Zelf ben ik toch voor de 4G gegaan, ivm betere (video)camera en nieuwere hardware (en scherm), waardoor ik wat zekerder ben om 2 jaar mee te kunnen zonder dat het OS het zwaar gaat krijgen met de nodige updates.

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  2. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ik stel me vraag nog een keer :cool:

Ik zoek een sim-only abbonement met onbeperkt internet.
    Rond de 1000 sms jes en rond de 50 bel minuten.
    Ik woon in Den Haag dus met welke provider heb ik daar het beste internet ontvangst?
    Ik zat zelf aan vodafone te denken of aan Ben. Vodafone omdat ik daar goede verhalen over hoor. En ben omdat die gewoon het goedkoopst is. Maar bij Ben twijfel ik aan de kwaliteit.

Alvast bedankt.

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik weet niet of er een abbo bestaat die zo weinig bel minuten/veel smsen heeft 8)
    en Ben is prima, werkt gewoon op het t-mobile netwerk, welke in Den Haag prima is, net als Vodafone btw. en bij Ben betaal je per seconde en bij Vodafone per minuut.

correct me if i'm wrong!

edit:
    scheefheid:
    bij ben: 50 min/sms + 1000 smsjes + onbeperkt internet:
    Per maand € 22,89

lijkt me prima deal voor jou ;)

Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  4. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Super bedankt moet ik die afsluiten op www.ben.nl? Of kan ik ook naar een winkel gaan? Heb namelijk ook erg graag nummer behoud en iets meer info. In ieder geval super Bedankt.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gaaf over een week krijg ik ook een android telefoon \o/
    Eens wat leuke apps en games checken!!

6. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    ik zou lekker op ben.nl afsluiten ja. kan ongetwijfeld ook wel in de winkel hoor.

ben zuinig! hier kan je hem samenstellen.
    je kan ook je internetbundel maandelijks aan of uitzetten (handig voor vakantieperiodes ;))
    Ik had ben zuinig gekozen voor je omdat je maar weinig wilt bellen. los kost die 2.99 p/m.

hier wat meer info over nummerbehoud:
    klik

succes!

7. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las vandaag dat de Iphone 4 binnenkort ook bij KPN en Vodafone verkrijgbaar zal zijn. Ik ben dus even op de sites van de 2 bedrijven gaan kijken maar er stond niks bij van een datum en prijzen. Heeft iemand hier enige Info over want ik ga er binnenkort eentje halen en wil toch wel de beste deal hebben.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Verder nog niets over bekend.

9. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Aaah balen man...

10. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Jongen uit mijn klas heeft vandaag zijn nieuwe Iphone4 laten zien icm met abbo van KPN.
    Abbo gaat 12 december pas in en hij kan hem nu niet gebruiken omdat de iPhone4 een micro-sim kaart gebruikt. zit hij alsnog 2 maanden aan de iphone 3g vast ^^.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat raar?! Dus dat ding accepteert alleen maar de sim kaart van die abbo? Was ik voor een simlock vrije gegaan...vind het sowieso bull...Bedoel je betaalt er toch voor?! Eigen risico als je toestel dan ook eerder wil hebben...

12. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    nee kijk hij heeft een gejailbreakte 3GS, met telfort abbo nu..
    die iPhone 4 heeft alleen de mogelijkheid tot het plaatsen van een micro-sim kaart. die heeft telfort dus niet dus kan hij die niet in zn nieuwe mobiel stoppen.
    die micro sim heeft geloof ik ook de samsung Jét.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    op die fiets! Das kut :+ Ik wist niet dat er een nieuwe Sim kaart type was?

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nope, Jet heeft gewoon normale sim.

15. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    ik ook niet , tot vanochtend :+
    oh oke, foutje van mij ;)

16. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan ook gewoon z'n simkaart een stukje kleiner knippen, daar staat genoeg over op internet. Of hij vraagt een nieuwe micro simkaart aan bij KPN

17. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    jij hebt geloof ik niet goed gelezen? :):

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Argh, wat een faal bij Hi. Nummerbehoud aangevraagd voor 9 oktober, op het contract werd dat al 19 oktober en nu krijg ik een brief dat 8 november mijn nummer pas wordt overgezet. |:- Als reden voor de mogelijke vertraging wordt opgegeven dat mijn oude abonnement nog niet is afgelopen (ik kom van pre-paid?) en dat het ten minste 5 werkdagen duurt (en nu een maand?).
    Om nog maar te zwijgen over het verzwijgen van het feit dat ik nu stiekem per megabyte betaal in de tussentijd. :emo:

Mijn beltegoed verloopt volgende week al, dan ben ik dus een tijd onbereikbaar...

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Jojo heeft gelijk hoor. Je kan gewoon je normale simkaart naar een micro-simkaart knippen, staan zat filmpjes van op Youtube.

Je mag ook wel wat minder aanvallend doen. :emo: Anders zoek je het zelf maar uit.

Edit: Misschien dat jij niet begrijpend kan lezen, dus voor het gezeur komt: Als hij zijn huidige simkaart naar een micro-simkaart knipt, dan kan hij hem nu al gebruiken.

Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En anders moet hij gaan leren om beter te formuleren wat hij wilt zeggen/schrijven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina