1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ah krijg binnenkort Xperia X10 mini pro binnen, zal 'm daar ook maar eens opzetten dan \o/

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Pingen is geen breezer-hype. Skype en Ping zijn de eerste tekenen van een verstoring van de telecommarkt. Betalen per minuut en sms wordt ouderwets.

Alleen is het huidige 3G netwerk dan weer niet voorbereid op zo'n omzwaai. Dat zijn interessante ontwikkelingen. :)

@DutchMada, ik kan gewoon foto's verzenden met Ping (voor Android). Alleen gebruiken mijn vrienden Whatsapp en kan ik dat niet draaien vanwege een conflict met mijn Task Killer. ><

3. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ik bedoel meer in de zin van.. al die mensen die in hun msn naam hebben staan ping dit ping dat of op hyves oid.. of dit.. omg;
    [yt]t-ExZ5e4HMs[/yt]

:F:

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Inderdaad irritant. Of: Ping, voeg me toe: BB*#$&(*&$

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    oh mijn god, serieus? Dit is wel heel extreem, en ik heb nog steeds geen idee wat ping is. Ik weet alleen dat sommige er gewoon verslaafd aan zijn :+

Niet meteen bedreigend of beledigend opvatten maar ik vind de min en pro wel zo'n vaag klein toestel dat ik niet weet of het nou een pieper met schermpje is of een lcd foto sleutel hanger die niet weet wat die wil

6. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 jaar Iphone was ik die touch helemaal zat ;)

Er zit wel een touch scroll knop op de 9700, die werkt perfect!
    Camera is 3.2 niet echt boeiend, gelukkig is mijn fotocamera 14,3 megapixel met een Sony G lens.

Toetsen vind ik vergeleken met de iphone erg fijn. Dat is per persoon verschillend.

De nieuwe Blackberry Torch is wel wat voor jou zo te horen, maar ik zou die 9700 er niet voor inleveren omdat ik terug ben gestapt naar een simpele functionele telefoon. Sms, msn, whatsapp, pingen en internet is het belangrijkste voor mij. Ik speel ook nooit games op mijn telefoon.

Apps als Shazam is ook leuk, is een songfinder. Hoor je een vet nummer, hou je Blackberry in de lucht en hij neemt een stukje op, er verteld je daarna welk nummer het is *)

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  7. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Waarom draai je dan uberhaupt een taskkiller? Android is zo geprogrammeerd dat hij zelf overbodige tasks killed als het geheugen vol dreigt te raken... Las het vandaag ook op Tweakers, mensen die een gloednieuwe Desire HD volpompen met taskkillers... Snap het niet! Is toch niet nodig?

No offence hoor, gewoon nieuwsgierig! :thumbs:

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wtf, dit is de eerste keer dat ik dat hoor! Ik ben het woord Ping nog niet tegengekomen op msn, hyves of facebook. :p Ik hoor al dat ik achterloop.

Omdat Androids definitie van 'overbodig' en die van mij compleet niet overeenkomen. Programma's als FM Radio, Music player, Gmail, Agenda, Opera etc. draaien allemaal op de achtergrond, terwijl ik er alleen behoefte aan heb als ik ze wil openen. Als ik de lijst van draaiende apps op zoek, vind ik er meer dan 3/4 van overbodig.
    Daarnaast wil ik toevoegen dat ik mijn Android phone (HTC Wildfire) nog geen twee weken heb. Ik probeer nog te zien of het echt scheelt op de accu (daar gaat het mij om, niet snelheid). Ik heb het vermoeden van wel (ik gebruik nu nog maar zo'n 15% per dag!), maar daar ga ik nog mee experimenteren. :)

En ik ken de kritiek dat het niet nodig zou zijn, maar er zijn ook mensen die denken dat het wel werkt. Ik wil het graag met eigen ogen zien. :+

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Met Android heb je geen task killer nodig

edit//zag reply Ethereal niet

10. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat gaat dus even mooi niet werken. WhatsApp werkt vanaf 2.1 en Mini Pro draait nog 1.6. Aangezien Sony zo FOKKING langzaam is met de updates gaat het waarschijnlijk eind November worden |:- Laatste keer een Sony voor mij.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het sluiten kost meer stroom dan het programma open laten, neemt niet weg dat ik een taskkiller ook gewoon handig vind om programma's te sluiten die GPS gebruiken/eBuddy/dat soort programma's. Met FroYo kan het niet met een taskkiller, maar daar moet je het programma zelf afsluiten.

12. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hehe, heb je ook goed hoor.. Maar Android gooit die op de achtergrond draaiende apps er zelf uit als er om meer geheugen wordt gevraagd :)
    Ik lees net te vaak dat apps niet werken, en andere rare bugs voorkomen, allemaal na het installeren van een taskkiller! Ik heb zelf een HTC Hero, nog nooit zo'n killer gebruikt, maar het ding gaat als een speer... Het is dat ik mag/kan verlengen (en ik een gadget-fetish heb), anders had ie nog lang zat meegekund :)

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Whatsapp wilt dat er geen taskkiller actief is, dus niet echt 'een probleem dat door een taskkiller wordt veroorzaakt'

14. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Nou ja...:
    Whatsapp draait niet --> Probleem
    Er draait een taskkiller --> Oorzaak

Oftewel: Een probleem dat wordt veroorzaakt door het draaien van een taskkiller ;):b:

Damn, vandaag ook bericht gehad dat Hi vooralsnog niet weet of ze uberhaupt de Desire Z gaan leveren.. Wordt het misschien toch overstappen.. Op zich niet zo erg, maar had na die jaren toch een leuke klantenkorting opgebouwd :mad:

15. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Gratis telefoon ja, heb hem bij Vodafone afgesloten.

Ga hem over een uurtje halen! Heb er zin in!\o/

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hou ons up-to-date!!

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Kan ik begrijpen :D
    Vind het ding persoonlijk heel slick en de reviews zijn ook zeer positief.
    Tegenwoordig lijkt het wel normaal om te hebben wat men vroeger een "koelkast" noemde. Nee ik zocht een klein mobiel mét touch screen en uitschuifbaar qwerty toetsenbord en dit is zo'n beetje ook de enige optie. Toen ik maten zag die de gewone x10 mini hadden dacht ik gaaf ding.. maar met alleen touch gaat 't m niet worden.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik vind het 'idee' niet slecht maar ik zelf kan niet werken met zo'n klein scherm want daar zijn mijn vingers te groot voor. :F: En ik hou er wel van om wat groters vast te houden anders ben ik bang dat ik het ergens kwijt raak :+

Maar heb je hem al?

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ding werkt anders prima met grote vingers. De knoppen zijn namelijk ook gewoon groter :+.

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ja vind 'm echt nice :D
    Qwerty toetsenbord werkt echt super.. smsen etc. gaat snel. Toetsen zitten gewoon relaxed en zijn niet zo ini mini klein en dicht op elkaar als bij een blackberry. En internetten zonder touch heb ik vroegah gedaan met nokia n95 en dat was echt klote 8), dus touch werkt ook goed.

Die combinatie van Qwerty en Touch blijft echt een vereiste voor ik een telefoon koop. Want als je dus alleen touch hebt gaat het 1. minder snel typen en 2. minder precies (ik wil knopjes voelen :+) 3. neemt het een deel van je beeldscherm in beslag aangezien er dan zo'n toetsenmenutje te voorschijn komt.

Hij is even groot als een pinpas. Geen grapjes, het is echt bijna 1 op 1. En aangezien grootste deel scherm is valt dat kleine scherm wel mee.

Heb alleen nog niet zoveel verstand van dat android gedoe. Elke app willen ze van je contactlijst gebruikmaken oid.. maar volgens mij moet je er zelf min of meer voor jezelf nagaan welke app je wel of niet betrouwbaar vindt.

Al met al leuk dingetje tot nu toe, alleen zullen de systeemspecificaties waarschijnlijk wel een stuk zwakker zijn dan de "grotere" telefoons waar logischerwijs ook meer techniek in past.

Iemand enig idee welke MSN app het beste is?

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina