1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Met alle respect voor een mede-achterhoeker (Varsseveld :)), maar ik geloof niet dat een X10 die in alle opzichten minder sterke hardware aan boord heeft als bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S, volgens deze benchmark 3 x zo snel moet zijn...

    Je zei dat je nummerbehoud al is aangevraagd bij Vodafone, maar kun je dan ook niet meer je abonnementsvorm of gewenste toestel wijzigen? Aangezien je dan wel gewoon overstapt naar Vodafone?

    Of wil je dat niet? Kan zijn dat ik een post niet goed heb gelezen, haha :)
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee, het geeft alleen aan hoe slecht de standaard mee geleverde software is van de toestellen. Ik ga er vanuit dat custom roms voor de Galaxy ook beter scoren dan daar aangegeven :)

    [yt]ENF4SlCmbFk[/yt]

    2.1 haalt ie dus al 1700 :)

    En beetje research laat zien dat Galaxy S met 2.1 ook scores tussen de 2100 en 2200 haalt :)
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij studentmobiel.nl een abonnement aangevraagd voor Vodafone overstap met nummerbehoud, heb het bij hun geannuleerd, kreeg vanochtend weer een mail ter bevestiging. Maar ik ging vanmiddag naar Belcompany om het dan bij hun te doen! En hun zeggen dat het nummer behoud bij vodafone al aangevraagd is via een andere site/bedrijf. En niet via hun! Dus dan kunnen ze mijn nummer niet aan hun bedrijf koppelen. En moet ik dus wachten tot het daar ook echt geannuleerd is. Als ik dat zo van hun hoor?!
     
  4. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    als studentmobiel.nl al de overstap met nummerbehoud heeft aangevraagd voordat jij geannuleerd hebt kan het inderdaad even duren voordat je nummer weer vrijgegeven wordt voor een eventuele verlenging of een nieuw nummerbehoud.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kreeg net de HTC Desire HD te zien. Ook wel een mooi ding. I.t.t. de Galaxy S een wat groter scherm en iets sneller. Tijd om wat reviews en video's erbij te pakken. :)
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Snap echt niet hoe mensen kunnen leven met een touch-only mobiel 8)
    Je wilt toch knoppen hebben die je kan voelen? Lekker snel typen op het web, msn etc. etc.? Niet zo'n irritant touch-toetsenbord? Touch screens voor telefoons vind ik prachtig maar alleen touch is echt back in time moeilijk doen.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee hoor. Als je maar een fatsoenlijk touchscreen device koopt.
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zou zeggen: probeer een iPhone.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Slide it voor android _O_
    [yt]229U0ZYPum8[/yt]

    Werkt echt geniaal _O_
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo bedoelde ik het ook. Maar dacht, zal het er niet te dik bovenop leggen. :+
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    dat heeft niks te maken met dat het touch niet werkt :p. Ik heb auto correct gewoon uitstaan. Vind het niet eens fijn werken. Typ zelf alles wel. Gaat toch snel.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Of een HTC :+
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik heb zo'n beetje van alle merken touch screen telefoons van vrienden e.d. in mijn handen gehad en touch qwerty komt niet in de buurt van een voelbaar qwerty. Net zoals dat slideit je vingertje naar lettertje voor lettertje slepen terwijl je naar het screen kijkt? Typ zelf gewoon blind met 2 duimen op een toetsenbordje. Ik heb de eerste 25 seconde van slideit uit dat filmpje is met een toetsenbordje proberen te typen en deed er maar 8 seconde over.. Dat is dus 3x sneller.
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat ziet er echt té ingewikkeld uit. Ik heb even meegetypt op m'n iPhone. Normaal typen gaat vele malen sneller.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maak zelf veel meer typfouten wanneer ik die app niet gebruik. Werkt voor mij echt super. Hierdoor mis ik het hardware toetsenbord op m'n telefoon totaal niet meer.
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een Desire HD besteld. Was lang aan het twijfelen tussen de Desire Z en de Desire HD, maar ik ben toch maar voor de HD gegaan
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Toch jammer dat wij acties als DEZE niet hebben in de EU, wij worden namelijk altijd genaaid als het om elektronica aankomt. Nu heb ik al een HD7 besteld op deze site, wij hebben van HTC voorlopig alleen het afdankertje Trophy... :'-(
     
  19. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren een Samsung star gekocht.

    Hopen dat ik hem snel binnen krijg.
     
  20. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je een printscreen met je android toestel? Dus stel ik wil een printscreen maken van me homescreen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina