Zo dan, ff niet aanwezig en we hebben gewoon een nieuw deeltje.
Gister en vandaag lekker gereden en bij elkaar 400-500 km erbij gezet. Gister heb ik Lekdijk op gezocht. Had de GPS van de auto in me zak gestopt en via de koptelefoon de aanwijzingen gevolgd. Ging prima, tot de batterij ermee ophield (zonder dat ik het door had). Ik vond het op een gegeven moment al zo raar dat ze niks meer zei. Dus toen maar ff gestopt en ze was dus leeg. Toen ben ik maar bij de volgende afslag om gekeerd en toen kwam ik afslag kinderdijk tegen. En dat bleek dus op dezelfde weg te liggen.
Was helaas wel redelijk druk met auto's. En op een gegeven moment zat ik achter 2 auto's, komt er opeens een KTM voor bij scheuren (sjorrit??), en toen ben ik er maar achteraan gegaan. Hij had het duidelijk wel wat vaker gedaan, want ik kon em echt niet bij houden. Ik moet toch echt wat vaker oefenen met de bochtjes wat sneller pakken. Op de terugweg gewoon de snelweg gepakt. EN der stond echt veel wind en dat vonden me nieuwe spiegeltjes niet zo leuk, athans de linker. Dus die heb ik er halverwege af moeten halen.
Ik had van de week dus nieuwe spiegeltjes erop gezet, van die Bar-end. Alleen ging bij de linkerkant de bout van het stuurgewichtje er niet uit. Dus heb ik em met een tang eruit getrokken. Alleen had ik nou niet allen de bout maar ook het rubbertje en het schroefdraad (wat vast hoort te zitten) eruit gehaald. Toen was ik ff bij HvW langs geweest en die had het rubbertje omgedraaid moertje erachter en het hele zooitje er weer in gestopt. Maar dat was dus niet stevig genoeg. Dus nu zoek ik een andere oplossing om het allemaal weer vast te krijgen. Iemand suggesties? Staat een fototje in de spoiler voor verduidelijking.
Dit is dus wat aan en in me stuur hoort te zitten. Stuurgewicht-bout-rubbertje-schroefdraad.
Vandaag was ik ff op familiebezoek in EDE en daarna nog ff lekker tussen de weilanden gereden. Bochies gingen alweer een stukkie beter, maar het kan nog wel wat sneller af en toe. Ik hou vaak in, omdat ik dan niet goed zie waar de bocht heen gaat, of dat ik niet goed de weg in kan kijken. En dat komt denk vooral omdat ik dan niet bekend ben daar. Want ik merk wel dat de paar bochten die we hier hebben een stuk soepeler gaan en dat ik dan ook wel harder erdoor heen durf te gaan.
Zo het is volgens mij een aardig verhaaltje geworden zo. Nu eerst op vakantie _0/
Ow en nog een fototje voor in de OP
Ow en nog iets, na me vakantie heb ik een afspraak staan voor een nieuwe uitlaat \o/
Klik om te vergroten...