1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Vandaag beetje motoren wezen kijken.

    Deze ZX10-R zag ik via internet bij HP-Motoren (iemand ervaring daar? hoor er wisselende dingen over)
    [​IMG]
    goede kleur ;)

    En in tubbergen zag ik deze motoren die me wel konden bekoren vanmiddag in het echt even gekeken:
    [​IMG]

    Yamaha R1 2004
    [​IMG]

    Wat ik vreemd vind is dat de Yamaha's uit 2004 daar even duur zijn als een 2006 ZX10.
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey Han,

    HPmotoren Eemnes koopt volgens mij al z,n motoren in vanuit het buitenland,vandaar de goedkopere prijzen.

    Ben er zelf een keer langs geweest en wel erg vriendelijk personeel,niet zo,n hele grote zaak trouwens.

    Over de betrouwbaarheid van HPmotoren kan ik niet veel zeggen.
    Kan me wel heugen dat er op motor-forum een keer een topic over was waar wel positieve reacties uit kwamen over de zaak.

    Die groene kawa is trouwens wel 18+ materiaal hoor XD
    Vind het 2006model trouwens de mooiste van de ZX10/6
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo... dat is zeker niet verkeerd die groene ninja :eek:

    Ik heb zelf niets met zwart, dus vind hem de mooiste van het rijtje

    Nu nog een keer proefrijden en je bent verkocht :p



    Over iets heel anders, heeft iemand ervaring met motors invoeren? Krijg binnenkort een Vespa motorscooter uit the U.K. om hier te verkopen. Ik weet dat hij technisch helemaal in orde is en hij komt uit 2009. Hij is van mijn broer geweest en die wilt hem graag hier invoeren. Hij gaat zelf nog half jaartje naar America dus laat hij het aan mij over.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Positieve verhalen? staat genoeg op motor-forum om er niet heen te gaan. Vriend van me heeft daar ook een SXV 450 gekocht, ding liep na 600km kompleet kapot, was een klep gebroken doordat er teveel olie was gevuld. Bleek dat HP er een dikke liter teveel in had gegooid! Dus hij terug voor garantie, nou daar deden ze zo moeilijk over "ja maar dit is een competitie motor daar kunnen we geen garantie op geven". Is uiteindelijk een rechtzaak geweest en heeft mijn vriend alsnog gelijk gekregen, koste hem wel 2000 euro aan proceskosten.

    Tevens zou ik dit verhaal ook lezen over HP motoren:
    http://www.motorfreaks.nl/columns/eriks-column-mn-bs-52.html

    Gaat over een BMW motor die total-loss verklaard maar toch te koop wordt aangeboden bij HP, beetje ludieke zaak als je het mij vraagt.
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja is inderdaad een topic op MF waarbij ze wel positief zijn over HP, maar na hier op xbw en in het ZX10-R topic gewaarschuwd te zijn ben ik wat huiverig.
    Dan gooi ik er liever wat knaken extra tegenaan! maarja ik heb hem verder nergens in het groen gezien.. en een Ninja is groen :p
    Lekker even verder zoeken dan.
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hmmm als ik het zo hoor kan je idd beter verder kijken....
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Die motor moet geheid nog wel ergens in het groen staan.


    Dat moet toch haast wel.
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    636 is inderdaad ook erg mooi.
    Maar heb toch liever een wat jongere motor en het leuke van de zx10 uit 2006 is dat er standaard een ohlings stuurdemper op zit :) Toch wel lekker.
    Idd gewoon even verder zoeken.

    Wat dat HP betreft, ik lees overal dat het gewoon alle motoren aanneemt en weer verkoopt zijn gewoon dozenschuivers.
    Op MF zijn er een aantal positieve en negatieve reacties maar ik denk dat als je iemand meeneemt die verstand van zaken heeft je er af en toe best een aardige motor kan kopen.
    Ik kijk echter 10x uit en als ik een groene uit '06 ergens anders vind gaat daar mijn voorkeur naar uit :)
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk blijft een motor kopen altijd een gok aangezien je nooit 100% weet hoe het met de motor is gesteld. Dingen als te veel olie in een blok doen toont wel desintresse of onbekwaamheid vanuit de verkoper.

    Aan de andere kant komt mijn motor ook van een dozenschuiver/groothandel. Ik heb de eigenaar van mijn eigen motorzaakje meegenomen. Aangezien hij de groorhandel kende en garant wou staan voor de garantie heb ik het toen wel gedaan. Koste me natuurlijk wel geld, aangezien de groothandel en mijn motorzaakje wel een prijsafspraak hebben gemaakt. Maar daar waren ze eerlijk in en vind ik niet erg.
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Nou guys moet mijn avatar maar even veranderen.. bike is verkocht vandaag.
    Nu nog even goed rondkijken en sparen en dan een nieuwe :)
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes!

    Was een heel mooi brommer geworden, nog een goede prijs voor gehad?
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Joh, dat ging snel. Particulier zelfs of wat?
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Han's eerste proefrit staat eindelijk online :p

    [yt]UDPP8BMVL_w[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij zit voornamelijk in de tweede versnelling....
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    tank vol, accu binnen, droog gezet en hoes erover. Dat was 't voor dit jaar. Tot in de lente! _0/
     
  17. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren nog rond gereden, niet lang want na 45min voelde ik me vingers niet meer =(
     
  18. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nog trouw elk weekend op de motor naar werk. Maar dat zal wel snel veranderen gezien de voorspellingen, sneeuw :{
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha Vet!! :D nee dat wordt in het voorjaar denk ik als ik het weerbericht zo lees
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren de BMW helemaal onder ge-amber-tectylt, wat een zooitje zeg, ziet er echt niet uit haha, maar goed, kan nu wel de pekel te lijf. Zit ook te zoeken naar een leuke helm, gaat waarschijnlijk de Schuberth C3 worden, die zat erg lekker en systeemhelm lijkt me heerlijk over de b wegen en door de dorpen in Frankrijk, helemaal met het ingebouwde zonnevizier!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina