1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hou ik toch van tomos \o/
    Hele winter m'n brommertje stilgestaan, eersgister wilde ik weer eens rijden, start ie na 2 keer kicken probleemloos op en rijdt weer als een zonnetje.

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

Heb zelf met de Insignia 1.6 turbo gereden, 180pk en vond het zeker een superbak. Opel gaat de goede kant op van plastic burgerbakjes naar toffe auto's :thumbs:

Laatst bewerkt: 24 jan 2011
  3. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Kijkt een van jullie trouwens ook de Sons of Anarchy? Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar vroeg het me wel af..

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Beter The Expendables, Desmosedici R...

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren naar Tron Legacy geweest en daar was een Ducati Sport Classic 1000 de hele tijd in beeld.
    Blijf dat echt een vette motor vinden! jammer dat hij niet meer geproduceerd wordt.

Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker een heel gave motor. Gister weer eens door een motorboek met allemaal oude motormerken en de geschiedenis zitten bladeren. Blijft geweldig om te zien. \o/

7. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Op MF staat nog zon sportster te koop (geel).
    Lijkt vintage maar is voorzien van allemaal modern spul :)

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen de centjes niet voor een tweede motor. :mad:

9. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ah net even een fatsoenlijk plaatje buiten kunnen schieten:

Deze mag in de openingspost :)

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    @han: krijg jij geen last van je polsen?

11. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ja maar heb al gemerkt dat je meer je benen stevig moet klemmen tegen de tank en dan kun je het stuur vrij losjes laten bij lagere snelheden.
    Als je dan wat snelheid krijgt kun je je prima vasthouden en zorgt de rijwind voor voldoende weerstand.

Maar inderdaad de zithouding is vrij extreem!

Edit: filmpje van toen ik de motor op ging halen in mijn ubercoole textiel Camo suit Kuch.. (het was regenachtig vandaar)
    [yt]WkNOiVySsVs[/yt]

12. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Zou vandaag even een blokkie om met de hyperdepiep..........en jezoes wat was het fris.

Heb de duc maar laten staan en heb de yamahahahaha maar gepakt.
    Met thermo ondergoed en een pak kleren waar een waterbuffel van door zijn poten zakt lekker even als opoe op de scootaah geploft.
    Voorjaar......waar blijf je?????

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Duurt nog wel ff, het was inderdaad schofterig koud vandaag.

:'-(

/edit: @han, lachen pak man :D

14. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    En dat terwijl de zon wel lekker scheen.. je vingers vallen er gewoon bijna af.. jaloers op Pim's handvatverwarming ;)

15. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    KOUD HE

Was ook ergens bijna precies 3 jaar geleden. Appie opgehaald bij Biggelaar en naar huis gereden. Laagstaand zonnetje maar wel fripsjes...

Gelukkig was ik niet alleen en kon ik me opwarmen als ik het koud had :p

Good old times. Duc start waarschijnlijk niet eens met deze temperaturen :lol:

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Had van de week motor nieuwe olie filters en olie gegeven en gisteren even geprobeerd of die het nog deed, 1ste keer sloeg die direct aan! Valt me niks tegen van KTM. Vandaag andere achterband eronder want het staaldraad komt er doorheen, gratis bandje en het wisselen kost mij 7,50 :')

Kan trouwens niet wachten op de motorbeurs in februari! heb kaartje voor donderdag gehaald want in het weekend is het te druk vind ik. Kijken of er wat leuks staat, zit te kijken naar een lichte SM waar ik enduro bandjes bij haal. Kan ik lekker door de bossen touren en met de SM wielen een keertje een circuitdagje pakken (voor een SM is een hele dag circuit rijden op een kartbaan 15 tot 25eu :') )

Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  17. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Haha toch.. als je een nieuwe motor onder je reet hebt vergeet je de kou een beetje :)

Wat voor een appie is dat eigenlijk.. zou bijna zeggen 125cc als ik naar de uitlaatjes kijk maar kan er heeeeeel ver naast zitten.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dubbele remschijven voor, uitlaatjes rechts en 2 uitlaatjes is een 250. Zijn leuke dingen zou er graag 1 bij willen hebben :)

19. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2

Sjorrit heeft gelijk. 125 heeft enkele remschijf, vaak maar 1 demper, ketting rechts en last but not least een elektrische starter. Aprilia heeft waarschijnlijk geweten dat ik met kou ging rijden en er alleen een kickstarter op gemonteerd. Was leuk en snel dingetje.

R:):

20. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Wat mij een serieus leuk ding lijkt voor ernaast te hebben is de yamaha xt 660 tenere.
    Ding is zelfs nieuw nog geen 9000 euro,je kan er echt leuk mee off-road,stuurt ook prima op het asfalt,heeft een tank van 23 liter dus je staat niet zomaar stil,mega betrouwbaar en hij ziet er nog leuk uit ook nog.

LOL......tis zelfs de enige motor zo uit mijn hoofd die voorop een sleepoog heeft :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina