1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wegrijden uit parkeervak zie ik als wegrijden en direct sturen, spreekt voorzich dat je dat gebruikt. Maar ik maakte ook een opmerking over de oefeningen die jij noemde namelijk:

Doelde daar dus op, die dingen doe ik op de weg nooit, ook geen halve draai want halve draai moet binnen een vak van 4 bij 4 meter (zo ff uit mn hoofd) en wanneer ik een haarspeld bocht maak dan pak ik de koppeling erbij in de 2de versnelling (wat dus heel anders is dan speciale handelingen waar het in de 1 moet zonder koppeling).

Tevens zeg je dat je een halve draai niet doet omdat je bang bent om te vallen dus je rijd die haarspeltbochten in Limburg ook niet? :confused:

2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    ja klopt wel. halve draaien zo krap als bij avb kom je niet zo snel tegen. en ben haarspeldbochten tegengekomen waarvan ik dacht dat ik ze wel wat mooier had moeten nemen.

3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij keren op de weg kan een halve draai van pas komen ;)

Al wordt het vaak een soort van 3x steken.

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Better save then sorry idd, mijn motor heeft niet van die mooie valbeugels zoals lesmotoren, en ook sta ik niet graag voor schut :+

5. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een been voor als de motor iets te schuin gaat :)

Maar nu ben ik best groot en heb het bij twee vriendinnen (1,50 & 1,60) wel eens fout zien gaan :+

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik had de langzame slalom ook niet gehaald bij de AVB hoor ;P... Had inderdaad ook wel iets met de zenuwen te maken denk ik, maar op dat moment was ik al geslaagd (had alle overige oefeningen al gehaald).

En ik zie inderdaad niet in waarom een halve draai of achtje fout zou kunnen gaan. Of je het voor de lol met je eigen motor gaat doen is vraag twee...

7. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook altijd moeite gehad met de langzame slalom. De halve draai en het achtje gingen wel altijd perfect. Maar dat zie ik me nu ook niet meer doen, niet op me eigen motor in ieder geval.

8. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog een site voor mooie motor ritten (Oost-Nederland voorkeur).? Is er trouwens al een XBW Motor rit geplant.?

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    http://gpstracks.nl/

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Volgen jullie beetje de MotoGP ?

11. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    ja zeker. op de BBC en als ik het mis; downloaden!

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je ook nog een specifieke rijder die je volgt? Ik heb het niet zo op Valentino Rossi. Vooral bij de laatste race met stoner. Ik ben wel benieuwd naar simoncelli, hij reedt voortreffelijk.

13. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is simpel. Te veel gas of te weinig is een reele optie om je uit evenwicht te brengen. Niet goed bij de grond kunnen daarna en/of het gewicht van een schuine motor niet kunnen dragen.

Wat in het echt meestal het probleem is dat je miss net wat te breed uitkomt en dan met je voorwiel in zand of (nat) gras naast de weg beland wat snel glijdt. Of over de schuin aflopende rand aan de zijkant van het wegdek ;)

En dan heb je nog omhoog/omlaag lopende wegen ;)

Laatst bewerkt: 15 apr 2011
  14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    De bekende mulholland route...

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Volgens mij 80% van de crash filmpjes op motormeuk :+

16. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    vond hem vroeger ook maar een beetje vervelend. maar heb nog toch veel respect voor hem. Zoals hij rijdt af en toe. Echt een koning.

17. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die heeft als extra negatiefe verkanting volgens mij ;)

Ik heb mij belgie boete binnen. €115 voor 150 waar 120 mag. Valt best mee :)

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    15km/h tehard in de bebouwde kom in nederland is even duur idd :')

19. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    heb veel tijd en moeite in de poetsbeurt gestoken, dat ik het wil laten zien ook!

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Goed werk, ziet er netjes uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina