Zal eens een tarief verzinnen voor als het niets wordt na m'n afstuderen
.
Maareh, Dreft? Ik gebruik zelf nu van die S1000 troep, of anders van die auto was 'shampoo'. Weet niet of Dreft heel geschikt is.
En de schoonheid is niet eens echt te vangen met die belabberde camera van me (het worden hele 'vlakke foto's eigenlijk).
Die uitlaten... ik weet het, kan zelf ook niet wachten, maar ik zit nog een beetje te twijfelen tussen gewoon slip-ons zonder ECU/luchtfilter (van Zard misschien) en een setje Termi's titanium a 1300 euro (2x zo duur). Maar ik weet niet of het verstandig is om zonder verandering aan motormanagement open pijpen aan zo'n fiets te hangen. Zou zonde zijn om zo'n ding slecht te hebben lopen.
De spiegels ben ik wel blij mee trouwens, je kunt er heel wat in zien. Al zijn ze wat aan de maat, true.
Ja, het is verbazingwekkend hoe netjes die YZF telkens weer onder al dat vuil vandaan komt. Het enige wat een beetje te lijden heeft gehad is die 'exup unit' die onder het blok hangt. Maar dat zie je verder niet zo. Ben er erg blij mee voor de habbekrats die ie gekost heeft (afgezien van het olie/benzine verbruik haha!).
Oogverblindend
.
Klik om te vergroten...