1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee niet dagelijks, heb er denk ik zo'n 35/40.000km mee gereden. in drie jaar tijd. Kwaliteit is prima verder hoor, klitteband wordt nu wel wat slapper trouwens. Ben er een aantal keer mee in zuid-frankrijk geweest en daar zweet je je kapot en dan worden de handschoenen kletsnat en hier in nederland weer regen dus het leer krijgt het best zwaar te vorduren.
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dan hebben ze hun aankoopbedrag toch prima waar gemaakt lijkt me!
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Na 3 jaar is eigenlijk mijn hele motorpak aan vervanging toe, het witte plastic van mijn laarzen is geel uitgeslagen. Mijn motorjas was een maatje te klein geworden (welvaartsbuikje gekregen) en heb daarom deze jas gekocht, mijn vriendin heeft onlangs ook een revit pak gekocht en het soepele leer voelt wel fijn aan daarom heb ik ook maar een revit jas gehaald.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn theorie behaald.. alleen de het AVD nu nog. Had vanavond rijles en de instructeur verwacht dat ik nog een lesje of 7 nodig heb dus duurt niet lang meer \o/
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heren ik zit met een probleem,

    Ik ben gister op de motor weggeweest en toen ik terug kwam heb ik me helm etc. afgedaan, ben naar binnen gegaan noem het maar op. Tot vanochtend ik weg wou rijden kon ik nergens het sleuteltje vinden. 2 uur lang ben ik op zoek geweest en tevergeefs...helemaal niks! Nu is het nare ervan dat ik maar 1 sleutel van me vader ze motor had.. Dus dit gaat niet over diefstal of wat dan ook.

    Wat ik mij dus afvraag is: Is het mogelijk om weer 2 originele sleutels te verkrijgen, wat ook makkelijker is voor de verkoop. En het gaat om een Yamaha Virago, dus diefstal...hou maar op. Niemand wilt zo'n ding hebben.

    Alvast bedankt!
     
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Toch even langs een Yamaha dealer en daar de vraag neerleggen.
    Als het goed is kunnen ze hem daar bestellen.
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag aan de dealer voorleggen ja. Volgens mij kost het iets meer als je geen originele sleutel meer hebt, maar ach.

    Ik heb zojuist de baggage op mijn motor geplaatst en ga morgen vroeg een weekend weg met de studentenmotorclub. Luxemburg here we come.
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ah cool man.. zoiets zou ik ook graag een keer doen, bij mij blijft het toch bij rondjes om de kerk en af en toe circuit.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Have fun.
    Voor mij is het vrijwel enkel woon-werk. Beetje snelweg tuffen. :)
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de luxe dat er een studenten motorclub bij mijn uni (tu eindh) zit. Nijmegen heeft er ook een en nog 1 in Nederland.

    Is echt top, samen rijden, 4 weekendjes per jaar weg. Stukken beter als de meeste (oude mannen) clubs ;). Ga dit jaar ook het bestuur in.

    We staan nu op 25 inschrijvingen, heb er zin in :D. Ook al moet ik deze keer als organisatie de nieuwe stuntpiloten begeleiden.
     
  11. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    [​IMG]
    suzuki gsxr 750 3

    [​IMG]
    \o/


    Heb alleen mn Atje nog niet.. 12 oktober is het zover en hopelijk kan ik daarna op deze mooie machine gaan rijden :)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Alvast veel plezier! Maar dat komt helemaal goed. Wel jammer dat het seizoen dan wel ten einde begint te lopen.

    Ik ben zelf ook weer terug uit Luxemburg, top weekend gehad. Wat een mooi wegdek daar, blijft me elke keer verbazen. Zo glad asfalt, als je dat vergelijkt met binnendoor wegen in Belgiƫ.

    We hebben wel 5 valpartijen gehad helaas. Gelukkig alleen wat beperkte blikschade. Drie waren domme fouten en 2 kwamen door omstandigheden, zoals na een blinde bocht lag ineens minstens 10cm diep grind wat nog in de weg moest trekken. Ik heb zelf geen valpartij gezien, al heb ik mezelf wel bijna dood gereden op de andere organisator van dit weekend :+

    Was top!
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Beetje tegenstrijdig he :p Mooi glad asfalt maar ondertussen ligt er wel los grind?
     
  14. zen

    zen Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne hier ook maar eens neerzetten.

    GSX-R 1000 K5

    [​IMG]

    En zo ziet de garage eruit, wel een beetje slechte foto. De achterste is van de vrouw een GSX-R 750 K6.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha opzich wel ja :+

    De wegen worden bijzonder goed onderhouden, misschien iets te goed op die plek ;)

    Gelukkig hebben ze alle 5 niets (en ben ik niet gaan liggen) :p
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Mooie gixxers!

    Vandaag maar is kijken of ik nog een ritje kan maken.. 1 vd laatste van dit jaar denk ik.
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Al me knipperlichtjes waren van de week "plots" overleden. Dus heb er nieuwe opgezet.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    ziet er strak uit!
    Wat was t druk op de mooie wegen dit weekend.... Wel nog even leuk achter een 458 aangereden, maar helaas was het te druk om echte sprintjes te trekken...
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit Beumah!

    Zou dit definitief het einde van het seizoen zijn? Wat een kut weer ineens.
     
  20. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog nooit gezien, dit motortopic :)

    @dahouseman: Van het weekend word het als het goed is mooi weer. Dan gaan ik mooi nog even een stukkie op mijn Brit rijden ;)
     

Deel Deze Pagina