1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet perse. Je kan em op meerdere manieren begrenzen (althans die van mij was anders begrenst). Die van mij was namelijk op het gas geknepen. Dit houd in dat ik maar een kwart van de gashendel kon gebruiken. Ik was toen in totaal 120E kwijt incl. arbeid en kosten RDW. Dus dat valt wel wel mee.

    Ik raad je wel aan om, als je toch van plan om het echt te begrenzen, nog niet op je onbegrensde Bike te rijden. Anders ga je die power echt missen de komende 2 jaar.
    Ik heb zelf 2 jaar alleen op een begrensde motor gereden en dacht dus dat ik niet zoveel misde, totdat ie er uit was. Dan heb je opeens het idee dat je de afgelopen tijd op een brommertje zat :p.


    Toffe bike BTW! Zal je meteen ff in OP zetten. Nog meer nieuwe members??
     
  2. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste SF, mooie paintjob van deze afstand gezien. Motorisch nog wat aan gedaan?

    Kan ook op t gas over t algemeen, krijg je een schroefje in je handvat zodat je geen vol gas kan geven. Dyno uitdraaitje erbij accepteren de meeste verzekeringen.

    Kijk anders eens op het motor forum bij het 25kW gedeelte, die zijn erg behulpzaam
     
  3. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup ik :) Sta er nog niet tussen volgensmij.
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebbe ge ook een brommert??
     
  5. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Handig van me om die er bij te zetten ja :cool: SV650S

    [​IMG]
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Tnx :thumbs:
    De motor staat op kenteken nog op 25 kw dus verzekeringstechnisch is alles al in orde. Ook hoeft de RDW de kentekenpapieren dus niet meer aan te passen.
    Als ik nou gewoon dmv hendel laat begrenzen is het dan ook goed?
    Enige manier waarop ze me zouden testen of hij wel echt 25 kw is, is als ik iemand aan gort rij denk ik? En dan is denk ik ook de motor aan gort en kunnen ze hem ook niet meer op de testbank zetten 8)

    Ik zal binnenkort ff een goede foto schieten, maar zet me maar in de OP, tnx ;)
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305

    Ja is ook nog wat aan de snelheid gedaan, Yasuni R, en ik weet niet wat ze allemaal gedaan hebben. Loopt nu zo rond de 65/70. Hard zat om net mee te beginnen :+

    [​IMG]
    Iets betere foto
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Vette bike Striker!! Heb er een keer op gereden toen een vriend em had gehuurd voor een weekend :) rijdt super! veel plezier er mee :D
     
  9. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat t een AC blokje is, zal nooit een echte snelle worden dus ;) Maar die die Lotus paintjob is goed gelukt. Als hij 70 loopt zal er niet al te veel aan gedaan zijn afgezien van die R. Maar t is snel genoeg voor boetes haha!

    Beumah mn foto is niet de meest charmante dus ik zal een dezer dagen eens een paar mooie foto's gaan maken van mn brommert. Zowieso gaan er straks nog wat veranderingen aan komen als ik gesetteld ben bij mn nieuwe baan :)
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja precies! Nee die Yasuni R brengt al een hoop snelheid met zich mee en ik vind het gewoon mooier als die lelijke standaard uitlaat ;p

    Kan er ook nog een 70 CC onder zetten maar de zaak die het voor me gedaan had raadde het af.
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand ervaring met het aanbrengen van wheelstriping op de motor?
    Ik vind het een gaaf gezicht en wil het er graag op hebben maar ik ben bang dat het er lelijk op komt te zitten en dat is zonde geld.
    Heeft er iemand ervaring met de striping applicator:
    [​IMG]
    ???
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb het zonder zo een ding gedaan en is best goed gelukt. Bij mij waren het 4 kwart bochten die je stukje voor stukje opplakt. Als ie niet naar wens zit kan je stukje loshalen en opnieuw plakken. Enig nadeel is, als je goed kijkt, je de overgangen tussen de losse stickers ziet.
    Ziet er wel fraai uit, al is m'n bike en met name de velgen nu al een tijd best vies, waardoor striping ook minder fraai (lees ook vuil) is. Acht, bike ziet er verder toch ook niet super uit, rimstriping en voor rode stalen remleidingen, icm kuipschade en wat transparante tape. :+ Best ok voor een woon-werk bike die non-stop buiten staat. :+
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Is prima te doen maar de eerste 5cm die je plakt is vaak recht doordat het blokje de striping eerst goed moet positioneren. Maar die eerste 5cm haal je er dan gewoon af en maak je de rest af. handigste is het om met 2 man te doen en een paddockstand zodat je het wiel makkelijker kan draaien en de striping in 1x door kan trekken. Lukt dit niet dan heb je kans dat er een kronkeltje in komt.

    Op mijn eigen motor, zoals je kan zien wel redelijk gelukt.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En mijn broertje zijn KTM, hierbij hadden we het wiel er al uit dus was het nog makkelijker

    [​IMG]
     
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar weer is een fototje, gewoon omdat het kan :+.

    [​IMG]
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Blijft mooi, zo een z750 / z1000.
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, heel vet fietsje :thumbs:
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Vandaag ff een paar normale foto's geschoten.
    Misschien dat een van onderstaande in de OP kunnen?:cool:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Gisteren de tank helemaal schoon gemaakt met een hoop schoonmaakazijn en water, en later nog een mixje van soda en water. Een uur of 14 laten drogen en een aantal keer warme lucht door de tank geblazen, en vanmiddag de coating in de tank gedaan. Nu een dag of 2-3 laten uitharden en hopen dat de coating blijft zitten en de roest wegblijft, in ieder geval tot ik de motor over een jaar wegdoe :)
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo, vandaag dan eindelijk mijn RBW gehaald :D Touren maar van het weekend!! :D:D
     
  20. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Gefeliciteerd, er komt mooi weer aan! \o/
     

Deel Deze Pagina