1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Gisteren maar even een nieuwe foto gemaakt, graag ook even in de startpost zetten.

    Ziet er op de foto een stuk beter uit dan in het echt :+

    [​IMG]

    Gefelicteerd! En wat een moment ook om het te halen, gezien het huidige weer.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  2. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeli! Beste moment om m te halen! Miss dat ik je nog spot :)
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo inderdaad mooie tijd om hem te halen. En met t weekend in het vooruitzicht gekozen voor de spoedaanvraag, waardoor ik vandaag al de eerste 135 km op de teller heb gezet!! En het was geweldig :D @viper waar woon jij dan?

    Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratz! Veel plezier komend weekend, gaat vast goed komen met dit weer.

    Zal zo even startpost updaten. Done!
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier striker!

    Wij hebben net goed nieuws van Honda gehad. Wij krijgen van hun een nx700c te leen tijdens ons 4 daagse paaskamperen _O_ De motor gebruikt Honda NL normaal om aan de pers uit te lenen. Kunnen we weer een loterij onder de leden houden voor wie hem krijgt. \o/

    @ pimmy: stond jouw bmw niet te koop? Ken iemand die er naar opzoek is.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb een nieuwe voorband nodig, na wat zoeken ben ik uitgekomen op deze band, de Continental CONTI-SPORTATTACK. Iemand hier die daar slechte of goede ervaringen mee heeft?

    Ik hoef ze overigens niet per se daar te kopen, het gaat me alleen om de band. Maar als iemand nog tips heeft waar ik goedkoper banden kan krijgen zijn ze zeker welkom.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2012
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Is ondertussen al een sport attack 2 dacht ik. Zelf bestel ik altijd banden op zeelandbanden.nl en heb zelf de michelin pilot power 2ct. Banden presteren onder elke motor weer anders en iedereen heeft weer andere wensen, levensduur of maximale grip (alhoewel dat op de openbare weg lastig te benutten is) dus iets aanraden is lastig.
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die site had ik inderdaad ook al gevonden via de zoekfunctie hier. Prijzen zijn een stuk lager dan bij de winkel die ik zelf vond.
    Belangrijkste eisen voor mij zijn duurzaamheid en ook fatsoenlijk grip bij bijv. regen, omdat ik de motor gebruik voor woon-werk verkeer. Het mooie aan die website wie ik zelf vond is dat ze allerlei banden al getest hadden met een mooi grafiekje erbij.
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb ook de michelin pilot power 2ct er onder liggen. Fijne Band!!
    Zelfs een keer een circuitdagje meegereden.
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tja hoe objectief is zo'n test? Als je duurzaamheid en fatsoenlijk grip wilt kan je ook kijken naar Pilot Road 3 banden, zijn het beste getest in de regen, lange levensduur en ook bij droog weer goede grip zodat je er voor op de openbare weg sportief mee kunt rijden.


    Zeker! Alleen is mijn achterband na 5000km op :mad: Zit wel iets van 1000km zuid-frankrijk bij dus de banden zijn daar goed warm geworden.
     
  11. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff wat wou ik graag dat ik met dit weer me rijbewijs al had :mad: Lekker een beetje touren! Lessen gaat helaas wat langzamer dan verwacht, erg veel moeite om de langzame oefeningen onder de knie te krijgen, om gek van te worden.
     
  12. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt wel goed, de zomer duurt nog lang en je hebt perfect lesweer!
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Meh, wilde ik net even zoeken naar nieuwe (2de hands) remklauw rechtsvoor, kan ik die niet meer vinden. :mad:
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Vandaag mooie Arrow Demper voor mn 675 op de kop getikt :)

    Vorig jaar deze Leo gekocht (plaatje van internet btw niet mijn bike):
    [​IMG]

    Dit lijkt met wel mooi:
    [​IMG]
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Bel boonstra motoren ff, die hebben 100den remklauwen liggen. Niet op de website kijken want die is vaak niet up to date.
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele verbetering Han :thumbs:

    Kwa sound weet ik niet wat ze doen, maar kwa uiterlijk kudos :)

    Over banden gesproken: Ik heb achter een Bridgestone BT-002 Racing liggen. Heb die destijds van mijn motorzaakje vrij goedkoop gekregen, goede vriend en hij had hem al tijdje liggen en kreeg hem niet verkocht.

    Prima band kwa grip maar slijt zo hard. Kwa grip echt geweldig, maar zijn echt niet voor weggebruik bedoeld. 300 km snelweg naar Duitsland rijden en ze zijn vierkant. Zit aan beide kanten millimeter schaamrand, dus kwa bochten zit het niet slecht, maar wordt toch zo vierkant. Op het loopvlak is het profiel bijna weg, moet ook nieuwe hebben. Al vervang ik hem denk ik na paasweekendje in de Eifel, rij daar toch weinig recht door. Vervang hem iig niet met een bt002r. Veelste duur en overdreven voor mijn gebruik :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Qua sound (voor hoever je dat op youtube kan beoordelen) zit het ook wel snor :)

    Looks zijn echt stukken beter de lijnen komen veel meer overeen met de stock.. kan niet wachten om hem te monteren whee \o/
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah hoe objectief een test is kan je je natuurlijk afvragen. Ik heb even gekeken naar de Pilot Road 3 en denk dat die het moet worden. Bedankt voor je advies :)
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wil ook weer een motor:'-(
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij had toch een triple smokey?
     

Deel Deze Pagina