1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja dacht ik ook! waar is je triple.

    Mijn heeft zijn nieuwe demper:

    Dempert gemonteerd:

    Before:

    [​IMG]

    After:

    [​IMG]

    [​IMG]

    De Leo is trouwens wel lichter dan de Arrow!
    Qua geluid heb ik het idee dat de Arrow iets dieper is (zonder dBkiller)

    Maar looks van de Arrow heb ik altijd vet gevonden! blij dat ik er nu 1 heb!
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind arrow ook veel beter bij jouw fiets staan. De leo brak beetje alle lijnen van de achter kant. Dit is prachtig één geheel. Top :thumbs:
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Staat super mooi zo, past er gewoon een stuk beter bij inderdaad.
    Eigenlijk moet je wel even een kentekenhouder monteren, dat maakt zo'n strakke fiets helemaal af i.t.t. zo'n kromme plaat. :+
     
  4. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Arrow ziet er goed uit zeg, heerlijk ik lijn met je kont. Die leo stak er maar een beetje tussenuit zo. Nice!
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Alleen nog een carbon hitteschild ipv die van plastic :) En wals je kentekenplaathouder weer ff plat xD
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey dudes,

    ja had inderdaad een street triple,die ik helaas i.v.m. het kopen van een huis vorig jaar heb moeten verkopen.

    Hoop ergens volgend jaar weer een motor te hebben.
    Begint wel te kriebelen met deze mooie dagen.

    Wens jullie alle een mooi motorseizoen,en rij voorzichtig :)
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Haal gewoon een oud brikje van 500 eu ofzo en rij daar lekker op. Doet een vriend van mij ook en die kan ons prima bij houden.
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja die Carbon wil ik ook wel (vragen ze weer iets van 240 voor :x )
    En ik ga vandaag ff nieuwe kentekenplaat scoren.. een lekkere frisse! hahaha
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    ebay in de gaten houden!
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Dit weekend ff op een KTM SuperDuke gereden :) ik denk dat ik weet welke motor ik ooit wel een keer wil hebben.
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt leuk speelgoed. Staat nog op mijn verlanglijstje om eens te proberen. :)
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Echt een keer doen als je de kans krijgt :)
    Ik was bij een MF-Oost meeting en iemand kwam op zn Superduke met Mivv uitlaat 8), ik was zo enthausiast dat hij me een blokje liet sturen.. (was veelste kort)
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mis mijn KTM ook :'-(

    [​IMG]
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Motorkriebels beginnen toch wel weer op te komen.. Van 10 jaar tot 16 gemotorcrossed, en nu tijd voor het echte werk. Heb eigenlijk weinig zin om op een 'oude' motor te beginnen.. Wil een mooie fiets naar de 25 kW zetten. Heeft er iemand ervaring met bijv. een Yamaha R6? Zoiets lijkt me wel wat :)
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    R6 kan op 25kw, vermogen gaat dan van 110pk terug naar een schamele 30. 0 naar 100 is dan ipv 3,4 sec bijna 7. Zou dan geen sprintjes met snelle auto's doen ;)
     
  16. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    En is op kenteken niet te doen, ga je dus met 2 cm gasuitslag rijden, tis te doen maar is net niks.
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Is zon 250R dan niet wat?

    [​IMG]

    Ben trouwens van plan wheelie les te nemen bij zon gast van de RWP :) lijkt me cool om te kunnen maar heb de goede techniek niet.
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Oke...ik moet er nu ook aan geloven.
    Ik wil al jaren motor rijden maar op de een of andere manier is het er eigenlijk nog nooit van gekomen (raakt na de zomer weer enigszins in de vergetelheid). Toch, elke keer als ik de serie Sons of Anarchy zie, als het stralend weer is of als er een dikke chopper langs me komt rijden (of eigenlijk: me inhaalt :+) begint er iets te kriebelen.

    Vanaf volgende week heb ik het echter tot aan de zomer redelijk rustig. Hoog tijd om lessen te nemen zodat ik in de zomer zelf kan toeren! (ook alvast een beetje met het oog op de komende wetgeving vanaf januari 201:cool: Waar ik in de startpost zowat allemaal race-achtige motoren tegenkom, wil ik zelf graag beginnen met een Honda Shadow (600 - 750) of Yamaha Dragstar (650). Dit baseer ik door een tijdje te hebben rondgesnuffeld in het 'assortiment' (wat zich al snel richtte op chopper-achtige taferelen; deze spreken mij meer aan).
    Ik zou echter wel wat meningen willen horen over deze motoren. Is het slim om met dergelijke fietsen te beginnen? Waarom wel/niet?

    Ben nu 22 en hoop met een zware motor de examens te kunnen afleggen. Als blijkt dat ik het op een zware maar niet onder controle kan krijgen (heb nooit brommer gereden) dan maar op een lichte motor en me wat meer verdiepen in de 25 kW mogelijkheden.

    Iemand die hierover iets nuttigs te melden heeft aan de hand van dit verhaal?
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Over ligt/zwaar afrijden: gewoon zwaar doen. Zit kwa moeilijkheid geen verschil in. De zware motor is eigenlijk ook een lichte motor als je vergelijkt mat waarop je gaat rijden. Ik vond zwaar zelfs makkelijker omdat hij wat vergevelijker is.

    Over chopper/sport. Het maakt niet veel uit denk ik. Elke motor die je ma de lesser krijgt rijdt geweldig! Nadeel vam veel chopper is dat ze weinig grondspeling hebben, dus kras je snel over de grond in de bocht. Vermogen is ook niet geweldig. Heb op 900cc intruder gereden en vond het eigenlijk nog te zwak. Ze geven wel een konings gevoel als je erop rijdt :).

    Als je chopper vet vind moet je dat gewoon doen.
     
  20. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Azumi: Inderdaad zeker doen met het oog op de wijzigingen vanaf volgend jaar!
    En gewoon vol vermogen lessen + examen, dan heb je geen gezeik met begrenzen e.d.

    Veelal les je gewoon op hetzelfde type motor, alleen is de ene begrensd op 25kw en de ander vol vermogen.

    Waarom zou je niet op een Shadow of Dragstar kunnen beginnen?
    Als een racer (of naked/tour/whatever) niet jouw ding is, moet je het ook zeker niet doen.
     

Deel Deze Pagina