1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

1. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeli!!

Ik had mijn SV voor 3000 dus de prijs valt mee! Ik ben dan 1.86 en dat gaat perfect qua lengte. Uit de wind zitten lukt je toch nooit boven de 1.60. Tis wel zeker eeb heerlijke beginnersmotor btw!

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Gefeliciteerd! :)

Inderdaad een lastige lengte.
    Zelf 1.76 dus ik kan op bijna elke motor maar soms wel met de teentjes aan de grond :+

3. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Motoren lengtes... Rond de 1.70 en korte benen kan het al lastig worden, ben je lang wordt het ook weer lastig :+

4. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Als je klein bent... blijven gasgeven blijft ie wel overeind :+

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Han, volgens mij heb jij bij de verkeerde stunt les genomen. Je had bij deze knaapies moeten zijn:

[yt]Dz7XwWQqboA[/yt]

:+ :b:

Laatst bewerkt: 12 jul 2012
  6. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha geniaal!! hele rap erbij.. scootertjes.. :+:thumbs::+

edit: ik post deze ff op MF RWP topic hahaha ben wel benieuwd naar hun reactie ;)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Waar is Beuker trouwens tegenwoordig? Al bijna een jaar niet meer gezien! :eek:

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zo, eindelijk eens andere remklauw besteld, was weer terug op motorparts-online.
    Ook even remblokken voor + achter besteld. Dan nog eens wat remvloeistof halen en ik kan weer aan de slag. Wellicht dat ik achter remleiding gelijk vervang door nieuwe, stalen remleiding die ik al weet-niet-hoe-lang heb liggen. :+
    En dan wellicht nog een keer beurt laten geven, geen idee hoe ik zelf motorolie, filter en bougies ed moet vervangen. Niet zo een zin om kuipen te moeten demonteren etc, al zal het flink in de kosten schelen.

9. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Zo, vandaag de Takkoni op mn motor laten zetten. Wat een dik geluid heeft die pijp zeg, geweldig!

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    [yt]XKATJ5EYY4s[/yt]
    Kort filmpje voor impressie van demper zonder db killer :b:

... dood hier trouwens, zou het aan het weer liggen? 8)

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bwaaaaap :D Nice. _O_

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net m'n remklauw ontvangen, blijkt dit een 4 zuiger klauw te zijn, terwijl ik 6 zuiger klauwen voor heb.
    Of hij gaat niet passen qua bevestiging, en/of de bestelde remblokjes gaan hier niet in passen.
    Wordt denk kijken of ik het terug kan sturen en kan ik weer op zoek naar een remklauw. :mad:

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wel het goede bouwjaar doorgegeven toen je die klauw bestelde?
    Probeer anders Boonstraparts.nl even, die hebben zeker nog een stuk of 50 klauwen liggen.

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Verder revven dan 2000rpm zat er niet in? :p

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, op de site jaar 94-97 aangegeven (normaal zelfde serie), maar blijkbaar vanaf 96 dus wel andere klauwen. Ook niet goed naar de foto gekeken, dan had ik kunnen zien dat het een 4 ipv 6 zuiger klauw was. En blijkbaar wisten zij ook niet dat daar verschil in zat, had toen nog gezegd/gevraagd dat het voor een uit 96 was.

Volgens mij wel eens aan Boonstra gevraagd, en toen kreeg ik heel kort antwoord dat een klauw 'redelijk' was. Kan het nog eens proberen.

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Hayabusa, ZX6R, en GSXR1000 6 zuiger remklauwen zijn hetzelfde, zolang de afstand tussen de montage punten maar 9centimer is.

17. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Lekker geluidje :)!!

Zelf de daytona nu bij de garage voor de 20.000 beurt. Perfecte timing eigenlijk met dit %^&*(weer

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zijn die ook van binnen gelijk, zodat m'n zojuist ontvangen remblokken erin passen, of kan dat ook verschillen?

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zijn dezelfde remklauwen dus passen ook dezelfde remblokken in.

20. Exy

Exy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw kijk mn ogen uit hier. Heb een DNA'tje en kan niet wachten tot ik zelf ook een motor heb! :)

Deel Deze Pagina