Gaaf! Die zie je niet vaak een Breva.
Op die motor (gsx600f) ben ik zelf ook begonnen
. Wel het 2001 model, maar volgens mij verschillen die niet veel. Heel leuke motor, niet te veel vermogen, maar ook zeker niet te weinig.
Ik vind het model mooi, zat en rijdt prima, het enige wat ik jammer vond dat de kappen mee trillen op slecht wegdek (langzaam door een dorp op kinderkoppen bijvoorbeeld). Het motorgeluid vond ik ook niet top, veel mechanisch geluid wat het een beetje een stofzuiger maakt. Ik heb er toen een BOS uitlaat opgezet wat al stukken beter klonk, maar het mechanisch geluid tussen je benen overheerste nog steeds.
Verder echt een top ding, nooit problemen mee gehad. De mijne rijdt nog steeds in mijn dorp rond. Ligt aardig op de weg en stuurt best goed, heeft beetje neiging om de bocht 'in te vallen', maar dat went heel snel! Heb er veel plezier aan beleeft en heel veel complimenten over gehad wat altijd leuk mee genomen is. Al zijn er ook mensen die hem verschrikkelijk vinden
Mis hem af en toe nog wel. Vooral het vol open draaien en hoog in de toeren doortrekken mis ik af en toe best wel
. Doe ik met mijn huidige motor niet veel meer, al heeft het over de top vermogen van mijn gixxer ook zeker zijn voordelen!
Klik om te vergroten...