Ik heb zelfs nog nooit op een race model gereden.
Lijkt me wel leuk voor de afwisseling een racer, maar geen ruimte voor een tweede motor, of ik moet die in de tuin zetten.
Aan de andere kant is zo'n zithouding volgens mij lichamelijk niet echt wat voor mij.
Van anderen die op een racer rijden merk ik dat ze wegen anders dan vloeiende dijkwegen waar je de gang er in kan houden niet echt kunnen waarderen.
Ieder zijn ding qua hoe die wilt rijden en op wat voor wegen
Zelf combineer ik ritten graag met vlotte vloeiende wegen met de langzame wegen.
In Duitsland bijvoorbeeld ook, zelf een route gemaakt naar een hotel toe.
Dan zie je op de kaart gewoon wegen met haarspeldbochten liggen dat je denkt van, daar moet ik gewoon over heen.
Hard werken zonder hard te rijden, afgewisseld door lekkere vloeiende wegen waar het gas erop kan, heerlijk.
Wat dat aan gaat wel schik met mijn CBF6000SA *)
Maar, ieder zijn ding
Misschien heb je de mogelijkheid om ze nog aan te laten passen?
Ik ben met mijn op maat gemaakte oordoppen van Comfoor echt ontzettend vaak terug geweest voordat ik tevreden was.
Of, ik had in eerste instantie een perfecte pasvorm voor onder de helm, maar 1 was gaan lekken, toen begon het getob om opnieuw goede te krijgen.
In ieder geval, ik heb ze aardig klein laten maken zodat ik geen pijn aan mijn oren kreeg met de helm op.
Wellicht kan dat voor jouw ook helpen. Als het goed is kunnen ze een deel eraf snijden, zolang je gehoorgang maar afgesloten blijft maakt dat niet uit.
Met uitgaan (kroeg/dance feesten) werken ze niet meer, veel praten en lachen gaan ze los zitten, maar met motorrijden zijn ze perfect.
Laatst bewerkt: 18 mrt 2013