1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Is inderdaad lastig. Nu komt daar ook een Yamaha Dragstar 1100 bij. Zelfde prijsklasse, meer power. Enige argument is dat de meeste shadows geen cardan aandrijving hebben hebben. Andere twee motoren wel.

Ik wilde eerst ook naar Moto Guzzi kijken maar hoorde dat de kwaliteit niet best is. Weet iemand daar meer van af?

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vind zelf de upside down voorvork van de intruder wel mooier dan die simpele voorvorken van de andere 2 merken die jij noemde.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe uitlaat :)

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nice! Nu nog een filmpje met het geluid ;) Waarom ben jij toendertijd voor KTM gegaan, en niet voor bijvoorbeeld de Ducati Hypermotard?

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    De hyper vind ik meer een wegmotor met een SM uiterlijk, wel een keer op gereden en rijd heerlijk hoor, maar was meer voor de snellere bochten.

KTM weet gewoon hoe ze supermotards moeten maken, ook kwa vermogen en handeling. Mijn 690 heeft 70pk en 140kilo (met vloeistoffen) en is nu met deze uitlaat echt een beest. Geluid vind ik zelfs een beetje te asociaal, gelukkig zit er een db-killer bij. Door het lichte gewicht kan ik ook een keertje offroad en bospaadjes mee pakken en geeft echt zo'n sluipdoorkruipdoor gevoel.

Volgend jaar even kijken naar een Evo2 kitje, andere nokkenas, luchtfilter en de kop wordt dan gevlakt voor +-10pk winst over de hele linie _O_

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Bij mijn werk komt er ook iemand met een 690SMC met een Akrapovic uitlaat, godverdomme wat een bak herrie komt daar van af. Jij bent dus voor KTM gegaan omdat jij het toch meer als een crossmotor ziet dan een wegmotor?

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    SMC is meer wegmotor die offroad kan, als je de hyper hebt, die is een stuk zwaarder en de uitlaat loopt onder het blok langs ipv langs het blok waardoor je bij een boomstam/steen snel een deuk in je (dure) uitlaatbocht hebt. De wegen waar ik op rij zijn voornamelijk smalle 60 wegen met veel slingers, dan heb je hier meer aan dan bijv een dikke 1000cc viercilinder. Lager gewicht = meer fun :)

[yt]vyw1rVG6C-M[/yt]

Laatst bewerkt: 25 jul 2013
  8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]AtQMuEABuaQ[/yt]

_O_

9. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik rij nu een week op een elektrische scooter. Geen helm of wat dan nog nodig en gaat max 35km/u
    Wordt best vaak nagekeken, komt waarschijnlijk omdat hij best opvalt.
    Ding maakt niet meer lawaai als een radiografische auto :p

Hij is trouwens niet van mij, maar mag hem gebruiken van het bedrijf waar ik zomerwerk heb

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi, nu hoor je bij de grote jongens! :)

11. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Haha ik ruik sarcasme. Ik zag dit topic voorbij komen ik dacht ik meld het even :p
    Gisternacht had ik hem per ongeluk niet aan de lader. Ik weet nu dat hij minstens 2 uur volhoudt op de accu, maar het laatste halfuur ging hij niet zo snel meer hoor.
    Ik ben eigenlijk meer van het fietsen, maar nu kom ik tenminste niet bezweet aan :)

12. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
  13. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Have fun!!!!!!

En wees voorzichtig uiteraard :)

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Wauwie, wat een route! Laat ons even weten hoe het was, misschien dat ik hem dan 'klakkeloos' van je over neem..:cool:

15. StephanieVM

StephanieVM Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Citta uit 2006

Deze:

En... hij is te koop! Dus als je interesse hebt of meer informatie wilt ontvangen stuur maar een berichtje!

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Uit 2006 lijkt mij sterk ;)

17. StephanieVM

StephanieVM Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oops 2005.
    Eerste toelating in NL 2006.

B Datum eerste toelating 31-08-2005
    Datum aanvang laatste tenaamstelling 16-04-2008
    I Datum eerste afgifte Nederland 28-04-2006

18. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat de foto's voor menig hier in de openingspost wel bijgewerkt kunnen worden.....kwam zo eens per ongeluk op pagina 1 terecht.....staat nog een berg oud ijzer tussen :+

Iedereen nog steeds heel hier en alle rijbewijzen nog in bezit???

Gr bassie :)

19. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk bas! Hoe gaat het met de Beemer, nog heel? Ik heb de afgelopen weken heel veel gewerkt en ben nu momenteel druk bezig met de nieuwe auto van m'n ouders en aan het trainen voor de Strong Men Run 2013. 23 augustus ga ik op vakantie naar Zillertal :thumbs: met de motor. Hiervoor heb ik afgelopen week een RAM Mount gekocht voor m'n GoPro camera dus misschien maak ik nog een filmpje van de ritten..

En dit noemen ze vakantie.. 8)

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hier ook goed, rijd niet erg veel ivm de kleine.
    Maarrrr papa mag donderdag en vrijdag 2 daagjes de triple uitlaten in duitsland ZININNNN 8)

Deel Deze Pagina