Je hebt 2 uitvoeringen, de mono seat en 1 met duo.
Mijn vriendin zat lekkerder achterop een Superduke (was tijdens proefritje dus niet langer dan een half uur gereden) dan achterop mijn Street Triple (wat echt een kleine motor is). Maargoed als comfort voor de passagier een reden is moet je naar een heel ander soort motor kijken
Street Triple is een betere beginnersmotor maar kwa pk's scheelt een Street Triple niet veel met een Superduke, koppel en hoe het vermogen wordt afgegeven wel. Zijn mensen die als eerste motor een R1 nemen maar dan kan je nog beter een Superduke als eerste motor hebben
EDIT:
Gzdr: Een gewone Duke dan? De nieuwe Duke4 is ook een prima beginnersmotor, 70pk, minder dan de Street maar weegt ook bijna 50kilo(!) minder. Het is een 1 cilinder maar wel de krachtigste die er momenteel is en door de balansas zeer weinig trillingen waardoor langere stukken snelweg met 140-150 geen probleem zijn.
Foto van 1 zonder passagier stepjes, zitten er standaard wel op en zowel het zadel van de passagier als de bestuurder zijn lekker breed, vriend van mij heeft zijn Z1000 met 130pk weggedaan voor een Duke4 en zijn vriendin vind de Duke lekkerder zitten (minder opgevouwen).
Laatst bewerkt: 16 okt 2013