Mja er stond dat de verzendkosten 2,99 waren zag ik net. Best laag dus... Mja ik heb dus nu ook gezien in die tweaker thread dat je op schiphol dat ding kan kopen voor 19,95 ofzo. Dat zal dan wel tax-free zijn, en excl die meter. Ik heb het hier overigens over die blauwe. En er is ook geen verschil tussen de groene en de blauwe/rode? Ik dacht het wel toch? Omdat er in die rotor zelf bij de groene ook ledjes zitten. Dus dan is hij zwaarder. En er is ook een internetwinkel die komt in het weekeind altijd op de beverwijkse bazaar Ik kom daar normaalgesproken nooit, maar is ook wel eens leuk. Ik weet niet of ik mn pa zo ver kan krijgen dathij me naar schiphol rijd, iig naar de bazaar wilt hij denk ik wel doen. En dat is vlgens mij niet de goedkoopste winkel, maar ik betaal eigenlijk nog liever 5 euro meer, en dat ik hem gewoon meteen in mn handen heb, als dat ik afhankelijk van andere mensen(het bedrijf en de tpg) ben. Als je hem ophaald heb je hem tenminste. En als je hier naar toe gaat, dan kost het je in totaal 30 euro. Geen verzendkosten. Dat is dus ook een koopje. Maar zoals ik al zei. Ik betaal liever 5 euro meer, en dan kan ik hem meteen meenemen. Als er ergens een link is naar een site waar het 10 euro incl verzendkosten scheelt met het ophalen bij de bazaar, dan doe ik dat wel. Tot nu toe is dat 5 euro verschil me te klein
Laatst bewerkt: 23 aug 2004