1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Powerball, een hele verslavende gadget.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door EvilWasp, 23 aug 2004.

1. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de regular! Gekregen van m'n oom die 'em nooit meer gebruikt. Gebruik hem nog steeds, echt top dingetje!

2. Chemer_128

Chemer_128 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand uitleggen hoe die powerball werkt?

3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

ik heb em zondag besteld en het blijkt dus (ik heb een mailtje gestuurd) dat ze em maandag "tijdelijk" uit het assortiment hebben gehaald, maar ik krijg em morgen, maak wel 5.18 megapixel pics en maybe een filmpje :)

btw: the gadget company is echt niet de goedkoopste, ik zal wel ff op zoek gaan naar een mooie goedkope.

klik hier op "klik hier voor onze verkooppunten"

Laatst bewerkt: 23 aug 2004
  4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kheb geen idee eigenlijk meer, is al minstens een half jaar geleden. Staat vast wel ergens in een FAQ ofzo.

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel wat zo'n powerball

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik begrijp er ook niet veel van. Het lijkt me wel leuk, en dat je er ook nog is aan verslaafd kan raken is helemaal grappig _O_

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja er stond dat de verzendkosten 2,99 waren zag ik net. Best laag dus... Mja ik heb dus nu ook gezien in die tweaker thread dat je op schiphol dat ding kan kopen voor 19,95 ofzo. Dat zal dan wel tax-free zijn, en excl die meter. Ik heb het hier overigens over die blauwe. En er is ook geen verschil tussen de groene en de blauwe/rode? Ik dacht het wel toch? Omdat er in die rotor zelf bij de groene ook ledjes zitten. Dus dan is hij zwaarder. En er is ook een internetwinkel die komt in het weekeind altijd op de beverwijkse bazaar :+ 8) Ik kom daar normaalgesproken nooit, maar is ook wel eens leuk. Ik weet niet of ik mn pa zo ver kan krijgen dathij me naar schiphol rijd, iig naar de bazaar wilt hij denk ik wel doen. En dat is vlgens mij niet de goedkoopste winkel, maar ik betaal eigenlijk nog liever 5 euro meer, en dat ik hem gewoon meteen in mn handen heb, als dat ik afhankelijk van andere mensen(het bedrijf en de tpg) ben. Als je hem ophaald heb je hem tenminste. En als je hier naar toe gaat, dan kost het je in totaal 30 euro. Geen verzendkosten. Dat is dus ook een koopje. Maar zoals ik al zei. Ik betaal liever 5 euro meer, en dan kan ik hem meteen meenemen. Als er ergens een link is naar een site waar het 10 euro incl verzendkosten scheelt met het ophalen bij de bazaar, dan doe ik dat wel. Tot nu toe is dat 5 euro verschil me te klein :+

Laatst bewerkt: 23 aug 2004
  8. Nomen

Nomen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m bij een Nederlands bedrijf gekocht, iets goedkoper dan de normale dacht ik, dit is de site voor de mensen met interesse... www.krachtbal.nl

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmja dan krijg je dit:
    10(speedmeter met 5 euro korting)+27(blauwe bal)+5,50(verzendkosten)= 42,50. Is dus een normale prijs, misschien wel aan de dure kant :'-(

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Een echte? :+ Er zijn zoveel verschillende merken van die balletjes, powerball was sowieso niet de eerste met deze. Een jaar of 10 geleden had ik al zo'n balletje, Dynaball ofiets heette ze.
    Voor dat de rage met de powerballs begon heb ik al aan veel mensen de bal laten zien, weinig mensen waren geinteresseerd :D Nu wordt er reclame voor gemaakt en ineens moet iedereen een echte powerball hebben... :+

Ze zijn leuk om een keer mee te spelen maar om er nou elke dag hard mee te gaan trainen :confused: Ik ken niemand die er 1 heeft om te trainen, echt een hebbedingetje dus.

oh, lees dat bij mensen het touwtje knapt :D De echte bikkel zwengelt de bal gewoon aan met z'n duim natuurlijk :cool:, wil dat niet werken dan heb je een slechte bal of kan je er geen zak van :p

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wel grappig dat ieder bedrijf claimt dat hun de orginele Powerball hebben :+

12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het nou niet echt heel erg verslavend

13. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ehr, moet je dat ding nou schudden?

14. DuckyWarrior NL

DuckyWarrior NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind er niks aan, zo'n powerball

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    er zit dus een stalen rotor in van 250 gram, die gaat keihard door het startkoordje draaien.
    ik zal ff een plaatje painten (8))

die rotor draait dus in 2 richtingen rond.

sorry van mijn terrible paint skills :)

16. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

nee, je moet met je pols een soepele beweging maken, meegaand met de beweging van de powerball.

Denk erom: Je moet je pols bewegen, niet je arm!

17. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon met je pols driaande bewegingen maken dan is het goed !

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmja het schijnt wel wat pittiger te zijn dan dat. Je moet er echt handigheid in krijgen volgens mij. Als ik er 1 heb, danga ik vanaf het begin dat ding proberen aan draaien met mn duim of hand ofzo. Ik vind het namelijk irritant om zo'n klote touwtje de hele tijdte moeten gebruiken. En als het ook anders kan... :D

EDIT: Iemand hier nog interresse in een GMAIL accountje? Ik zie dat ik er nu zelfs een stuk of zeven heb :eek:

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  19. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    in het begin zal je toch denk ik wel echt met het touwtje moeten doen denk ik.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Misschien een idee voor je om een ghost account te maken: POWERBALL ADDICT. :+ Nee lompe grap [​IMG] Maar uhm waarom zou je het dan beter kunnen als je al een tijdje met dat touwtje gekloot hebt? Ik zie niet in waarom je het dan beter kunt...

Deel Deze Pagina